Ga naar inhoud

Voorstellen


slappehap

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik woon met mijn man en 2 kinderen in Nieuwegein.

Ik ben werkzaam in de gezondheidszorg.

Ik overweeg een borstvergroting maar ik kom er niet uit of ik nou siliconen of Monobloc hydrogel moet nemen.

Wat zijn de nadelen van Monobloc?

Ik hoor graag jullie ervaring.

Groetjes, slappehap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

De nadelen van monobloc kun je hier vinden:
http://www.borstenforum.com/topic/1197-wellness-kliniek-belgie/?hl=%2Bmonobloc+%2Bhydro#entry29484

Bovendien zit je volgens mij bij monobloc ook met een beperking in de prothese maten, je kan daar bijvoorbeeld niet kiezen voor een high profile.

Ik zelf heb siliconen gel en ik heb Mentor protheses, deze zijn vrij populair in Nederland. Ze bieden levenslange garantie en zeggen dat ze levenslang kunnen blijven zitten en niet gewisseld hoeven worden.

Ik werk zelf niet in de gezondheidszorg, maar doe er wel een opleiding in. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Wat is high profile?

Ik heb de nadelen gelezen.

Vrijdag heb ik een afspraak bij de aacz kliniek. daar hebben ze silicone protheses en monobloc hydrogel.

Ik ben benieuwd wat ze mij gaan adviseren.

Wanneer en waar heb jij je borsten laten vergroten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Spannend he zo'n eerste consult!!

iedere chirurg heeft zo zijn of haar voorkeur met protheses waar ze mee werken, dat wil niet zeggen dat dit ook jouw voorkeur hoeft te zijn..

Is het ACCZ het enige consult wat je gepland hebt staan? Wat je het beste kunt doen is bij verschillende klinieken of ziekenhuizen een consult inplannen om te kijken wat de adviezen zijn en uiteindelijk de kliniek of ziekenhuis te kiezen waar jij het beste gevoel bij hebt...

High profile heeft te maken met het profiel van de prothese.. of te wel de projectie..

types-implantaten.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.