Ga naar inhoud

Ervaringen na de ingreep


nolie

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn borsten 3 dagen geleden laten vergroten 295 cc voor de spier...

Wie heeft nog meer spanning en strak gevoel en moeite met op de rug slapen.

Ook schommelt mijn temp tussen de 37. en 37.6. Heb ook hoofdpijn...

Wie kan me wat meer vertellen over het verloop????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nolie,

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Die spanning en het strakke gevoel dat is heel normaal en dat kan ook nog even duren. Er is natuurlijk iets in gestopt en je huid moet daar aan wennen. Ook zul je waarschijnlijk ook last hebben van vocht, wat en nu even wat erger maakt. Om het vocht af te drijven is het belangrijk dat je zo veel mogelijk drinkt! (geen koffie)

Op je rug slapen vind ik zelf ook niet zo fijn. Het beste is om schuin omhoog te liggen/zitten en onder je benen/knieën ook een kussen te liggen. Het ligt wat prettiger en zeker als je ook pijn heb aan je rug geeft dat echt verlichting.

Je temperatuur is ok en de hoofdpijn kan aan spanning liggen of misschien je medicatie. Het kan van alles zijn.

Probeer rustig aan te doen. Je heb maar 1x om te herstellen! Lees goed rond op het forum dan zul je veel tips tegen komen en ook wat andere ervaren.

Je bent nu 3 dagen po dus het zal nu langzaam steeds beter worden.

Fijn herstel!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoort er allemaal bii helaas ;) ik kon ook niet op mn rug slapen, hoofdpijn, misselijk, moe en de hele tijd pijn steken druk in en rond mn borsten waardor ik het soms eborm benauwd heb. Ik nam veel pijnstillers 4keer per dag 1000paracetamol en 3keer diclofenac.

Om te slapen deed ik de eerste paar dagen een hele berg kussens achter en naast me en sliep dan half recht op een paar uurtjes. Ik ben nu 9 dagen po en nog is slapen niet echt geweldig maar kan nu wel voorzichtig op mn zij.

Houd wel je temperatuur in de gaten 37.6 is ietsje te hoog.

Succes met je herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en voel me sinds vandaag echt een stuk beter, mijn rechterborst brand nog wel en ik voel de wondjes trekken als ik opsta. En als ik sochtends opsta, doen mijn borsten ontzettend pijn (de spieren denk ik- heb ze onder de spier). Ik denk omdat ik ze dan lang niet gebruikt hebt. Ik heb 4 kussens onder mijn rug op bed ;-)

Ik slik nog steeds 2 x per dag naproxen en zonodig paracetamol.

Je klachten zijn volgens mij normaal, als je twijfels hebt altijd even het noodnummer bellen. Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is ook meer de angst. Ik wil graag dingen doen ben erg moe nog. We hebben 2 kids, een van 5 en van 1 jaar. Gelukkig is mijn man nu ook thuis want anders was het moeilijk geweest. Ja branden en trekken ook met name het borstbeen en zijkanten onder de oksel voelt gekneusd. Bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.