Ga naar inhoud

Littekens


Gast Happy_Chick

Aanbevolen berichten

Gast Happy_Chick

Hoi meiden,

Ik wilde deze even de wereld ingooien. Ik heb namelijk er niets over teruggevonden op dit forum. 43.gif

Bij borstlifting of borstverkleining heb je vaak dat lelijke "anker" of ander type litteken. Ikzelf heb een borstvergroting laten uitvoeren maar een vriendin van mij heeft een borstverkleining achter de rug. Ze was bij verschillende klinieken geweest om de mogelijkheden te bespreken. Uiteindelijk is ze bij de Quan Clinic te Roeselare, België geopereerd.

Het probleem is vaak bij borstliften of verkleining dat je achteraf niet meer topless durft te lopen daar de mensen kunnen zien dat je een operatie achter de rug hebt. Ben je eindelijk blij met een paar borsten om trots op te zijn maar kan ze niet topless showen door de littekens, toch jammer niet? 24.gif

2 weken na de ingreep starten ze daar standaard een laserbehandeling van de littekens. Dit wel extra te betalen maar na mijn inziens het geld waard. Zij heeft haar ingreep in september 2009 laten uitvoeren en heeft nu 5 laserbehandelingen achter de rug en de littekens zijn zo goed als verdwenen. Ze moet nog één behandeling en de littekens zijn volledig verdwenen.

Misschien is dit om in overweging te nemen. Helaas vindt op dit moment geen info over plastische chirurgie op hun website maar wel over littekenbehandelingen.

Tis maar dat je het weet. 145.gif

Groetjes,

Happy Chick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Meiden,

Ik persoonlijk heb niet zoveel last ervan dat men mijn littekens kan zien van mijn bvk. Tuurlijk wil je er zo weinig mogelijk van zien, maar het is zeker niet dat ik me ervoor schaam.

Ik voelde me rotter met mijn grote hangborsten dan nu met littekens.

Nu gebruik ik wel wat om mijn littekens zoveel mogelijk weg te krijgen hoor (silicionenpleisters)

Maar als dit niet helemaal zal lukken en dat geloof ik ook niet. Dan ga ik gerust naar de Sauna bijvoorbeeld.

Ik ben geen topless zonaanbieders hihihi.

Maar ik vind het zeker goed dat het kan zo'n laserbehandling er zullen veel mensen baat bij hebben denk ik.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iemand zou zien in bijv. de sauna of op het strand met een anker vormig litteken zou ik daar niets van denken. Ja misschien even van 'goh, die heeft ze vast laten verkleinen'. Maar als ik heel eerlijk ben, heb ik altijd wel respect voor mensen die 'vrijwillig' een operatie ondergaan. Bijv. een borstvergroting/verkleining, kaakoperaties, oogoperaties. Je kan best zonder, maar je hebt wel wat lef en moed nodig om zo iets te doen. Ik zie het eerder als iets positiefs.

Maaaaaar, ik heb natuurlijk erg makkelijk spreken met alleen een klein litteken in mijn borstplooi. Als ik zelf een ankervormig litteken zou hebben, zou ik het ook misschien prettig vinden als er een optie zou zijn om het minder zichtbaar te maken.

Ik zie mijn littekentjes ook wel, maar als er ooit iemand naar vraagt, zou ik het niet ontkennen. Ik ben blij met mijn boobs :3:

Maar thnx voor de info, ik wist het niet! Maar altijd handig om te weten

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.