Ga naar inhoud

Twijfelen


Samita

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en weet nog niet helemaal hoe het werkt.

Ik ben Samita en heb in 2007 een borstvergroting voor de borstspier met Mentor 150cc gehad bij dr. Roddi in België. Nooit tevreden geweest want er is weinig verschil met mijn eigen borsten! Mijn onvrede uiteraard bij de dr. Aangegeven echter enige antwoord die ik kreeg was dat ik een paar kilo moest bijkomen dan zouden de borsten ook een mooiere vorm krijgen .... Ben inmiddels een aantal kilo's bijgekomen echter zijn mijn borsten zijn nog steeds niet stevig. Volgens mij had de dr. mij beter moeten adviseren, bij mij dus meer cc. Nu wilde ik geen grote maar wel weer mijn stevige borsten zoals voor de zwangerschap /borstvoeding. Nu 6 jaar later wil ik toch echt iets hier aan laten doen! Echter gezien de mislukte borstvergroting zie ik er nu heel erg tegen op en weet ik niet naar welke plastische chirurg ik het beste kan gaan en welke protheses en hoeveel cc, ik wil nu een volle C kleine D. Ik ben afgelopen week op consult geweest bij dr. de Hondt ook in België. Hij gaf mij te weten dat hij ervaring heeft dat Mentor protheses slecht hechten en bij mij eigenlijk achter de borstspier geplaatst had moeten worden. Hij adviseert mij of wel van McGhan tegenwoordig natrelle van Allergan 375cc of de Sebbin 420cc. Wie kan mij haar ervaringen zeggen met borstprothese wissel, merk, chirurg etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op het forum!

Ik heb geen ervaringen met een wissel, maar dat Mentor prothese niet goed zouden hechten hoor ik nu voor het eerst. Mentor prothese staan juist heel goed bekend. Of dat echt zo is durf ik dus niet te zeggen.

150cc is inderdaad niet zo veel, maar het is maar net wat je wil. Ik ben zelf geopereerd door dr. de Meyere uit Gent. Deze staat hier op het forum heel erg goed bekend! De arts met de gouden handen zeggen ze wel eens ;) Misschien is het een idee om daar eens een consult te doen?

Mocht je verder vragen hebben dan horen we het graag. Er zijn hier genoeg meiden die dan vast wel een antwoord hebben. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een onzin praatje van je arts zeg!

150CC is echt heel erg weinig,.zelden dat ik dat zie dat dat geplaatst wordt!Zou toch op zn minst 200CC moeten zijn wil je wat zien!

En dat je moet aankomen ,ja is makkelijk gezegd ,maar je hebt een gewicht en vanuit daaruit krijg je je bv ,dus het is daarna onzin om te zeggen dat je maar even aan moet gaan komen,alsof dat zo makkelijk is/gaat!

Dan zou je van het vet wat je kweekt bollere boobs moeten krijgen,jaja dat zal iets meehelpen maar vind het echt een raar en gemene reactie.

Hij had gewoon wat meer CC moeten plaatsen dan was er niets aan de hand geweest.

Maar goed,nu zit je ermee en hebt geen poot om op te staan natuurlijk.

Ik denk dat het verstandig is om nu 2 diverse consulten te plannen om te kijken wat ze adviseren.

Eerder heb ik trouwens iemand gekend die ook bij DR Roddi was geweest en ook niet tevreden was met het resultaat en bij hem een wissel plande,dus nu lijkt het erop dat hij er al vanuit gaat dat je toch weer een wissel neemt en hoppa,geld in het laatje!

Maar goed..het is al 6 jaar geleden en je gaat nu bij een ander ,heel verstandig!

Als je toch in Belgie woont zou ik dr Meyere overwegen,das echt een hele fijne arts,en heel eerlijk ook!

Hij zit in Gent.

Succes iig met je zoek tocht,gaat vast goed komen !xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wat je vorige arts geadviseerd heeft was niet zo netjes, maar wat de hudige arts zegt waar jij op consult bent geweest klopt ook niet. Dus daar moet je misschien ook vraagtekens bij zetten. Mentor heeft gewoon geruwde protheses en hechten prima, voor zover ik hier weet hebben alle leden met mentor protheses geen problemen gehad. Ik zelf heb ze ook eb ze kunnen een levenlang blijven zitten en ze bieden levenslange garantie. Ik heb dus een arts uitgekozen die met mentor werkte en die mooie resultaten gaf, heb ervaringen opgezocht en voelde me vertrouwd. Met een resultaat die ik nooit heb durven dromen! Ben zo happy met mn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ook ik ben nog nooit tegen gekomen dat de mentor protheses niet goed hechten.. Wel heel vervelend dat je nu in deze situatie zit en ik begrijp heel goed dat dit heel veel twijfels met zich mee brengt!!

Zoals Vlinders al zegt zou ik meerdere consulten inplannen en als je in Belgie zoekt is dr. Deyemere een hele goede!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en weet nog niet helemaal hoe het werkt.

Ik ben Samita en heb in 2007 een borstvergroting voor de borstspier met Mentor 150cc gehad bij dr. Roddi in België. Nooit tevreden geweest want er is weinig verschil met mijn eigen borsten! Mijn onvrede uiteraard bij de dr. Aangegeven echter enige antwoord die ik kreeg was dat ik een paar kilo moest bijkomen dan zouden de borsten ook een mooiere vorm krijgen .... Ben inmiddels een aantal kilo's bijgekomen echter zijn mijn borsten zijn nog steeds niet stevig. Volgens mij had de dr. mij beter moeten adviseren, bij mij dus meer cc. Nu wilde ik geen grote maar wel weer mijn stevige borsten zoals voor de zwangerschap /borstvoeding. Nu 6 jaar later wil ik toch echt iets hier aan laten doen! Echter gezien de mislukte borstvergroting zie ik er nu heel erg tegen op en weet ik niet naar welke plastische chirurg ik het beste kan gaan en welke protheses en hoeveel cc, ik wil nu een volle C kleine D. Ik ben afgelopen week op consult geweest bij dr. de Hondt ook in België. Hij gaf mij te weten dat hij ervaring heeft dat Mentor protheses slecht hechten en bij mij eigenlijk achter de borstspier geplaatst had moeten worden. Hij adviseert mij of wel van McGhan tegenwoordig natrelle van Allergan 375cc of de Sebbin 420cc. Wie kan mij haar ervaringen zeggen met borstprothese wissel, merk, chirurg etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo samita, ik ben bij dr Raphael de Mulder geweest in antwerpen Berchem. Ik heb 10 dagen geleden een wissel gehad en nu heb ik er natrelle 290 cc in. Ik ben super content. Ze zien er erg mooi uit en veel voller dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik ben 2 keer geopereerd door dr Rodi..

eerste keer was ook te klein naar mijn zin (225 cc en ik ben 1.73)en door kapselvormimg moest ik ma een niet jaar weer onder het mes bij hem. werd overigens wel volledig vergoed door hem.

Helaas weer een kapselvorming opgetreden, maar door mijn huidige p.c dr Nio werd al aangegeven dat dit waarschijnlijk niet goed was weg gehaald de eerste keer.

ik zou dus ook zeker niet meer naar Rodi terug gaan. Wel ben ik altokd tevreden geweesg over mn mentor prothese al kreeh ik nu wel wag last van plooitjes dus heb nu eurosiliconen.

Succes met het zoeken naar een p.c die bij je past.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat lullig om dat zo te horen te krijgen zeg, kom maar een paar kilo aan.. Volgens mij is 150cc ook maar erg weinig. Ik zelf ben 173 en net 52kg maar met minder dan wat ik nu heb gekregen (300cc) zou ik denk ik ook niet blij zijn geworden.. ( nu kom ik waarschijnlijk uit op een mooie c cup maar dat kan ik nu nog niet beoordelen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.