Ga naar inhoud

plaatst Dr de Meyere ook dual plane?


Aanbevolen berichten

Hey Lieke,

Hij heeft ze bij mij dual plane geplaatst.

Hij had mij tijdens de consult aangegeven dat achter de spier plaatsing niet meer/amper voorkomt en dat het gewoon dual plane is.

Alleen De Meyere probeert altijd zoveel mogelijk voor de spier te plaatsen.

Is dit wat je wilde weten, of...?

Gr. Javaantje

P.S. Hoe gaat het nu met jou boobs? Zeg net dat de rimpels wel minder zijn geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals de meiden hierboven al zeggen doet hij dit zeker wel, maar als het niet nodig is dan liever niet. Als je genoeg weefsel heb zal hij je aanraden op het voor de spier te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha ik dacht dat jullie achter de spier hadden ;)

Hebben jullie erge last van vervorming van de borst tijdens het aanspannen? Mag ik misschien foto's zien van jullie aangespannen borsten?

Ik heb een maand geleden de style 510 voor de spier gekregen, maar bij mij zie je nog steeds randen en rimpels.. dus ik vermoed dat ze achter de spier/dual plane zullen komen.

Bedankt voor de info!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het niet te zien, Maar zal proberen om ze vandaag anders morgen een foto te maken.

Als ze geheel achter de spier geplaatst zouden zijn, dan is dit heel duidelijk te zien bij aanspanning. http://www.youtube.com/watch?v=FEsPW3jnE6Y vanaf 3 min ongeveer, kan je de verschillen zien bij aanspanning van voor, geheel achter de spier en dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!

DeMeyere zal ze ook bij mij dual plane plaatsen 25 oktober dus hij doet het zeker wel!

Voor de spier was absoluut geen optie, de style 510 wou hij wel plaatsen op de spier maar daar was ik geen voorstander van...

Ik wil ook juist iets meer bolling bovenin in plaats dat je mijn ribben kan tellen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr de meyere zou me bellen voor een afspraak maar ik ga zo zelf maar eens bellen, hij heeft al toegezegd om een uurtje tijd voor me te maken, ben nu 5 weken po en de randen en rimpels zijn nog steeds heel duidelijk te zien, ook hangen mijn borsten nog te erg vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook weer zo. Maar ik kan zeggen dat bij mij geen vervorming te zien is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.