Ga naar inhoud

Nolie : 10 oktober 2013 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Dames,

Ik ben gisteren geopereerd in de Velthuiskliniek. Ben er verder heel tevreden over alleen heb veel spierpijn en napijn, beetje vergelijkbare pijn als tijdens de kraamweek omgang komen van de melk.

stuwing en strak en hard gevoel. Het is ook pas de dag na de ingreep, zijn er mensen met ervaringen die me een beetje gerust kunnen stellen.?? hoelang houd dit aan.

Zelfs typen op de pc kost moeite...

Ben geopereerd door dr wilmink, lieve man.

Gr. Nolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi nolie.

ik ben nu zelf 3 weken po maar een dag na je operatie is normaal om napijn te voelen meestal voel je dat de dag erna bij in ieder geval wel had niet zoveel pijn maar wel heel zwaar natuurlijk en een week daarna kreeg ik blauwe plekken en bloeduitstortingen maar dat blijkt allemaal normaal te zijn..

je moet ook denken er is behoorlijk wat gebeurt bij je borsten ze zijn nu ook uitgerekt er zit iets in waar je lichaam aan moet wennen is niet zomaar iets..

als je pijn echt te erg word en je bent een paar dagen verder en je vertrouwt het niet kan je natuurlijk altijd je pc bellen.

tegen mij hebben ze gezegd dat de eerste paar dagen het ergst zijn en bij de ene is het erger dan bij de ander..

en nog gefeliciteerd met je boobs!!!!

x steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nolie,

Ik ben ook gisteren geopereerd. Heb het net zo uitgelegd aan mijn man, hoe het voelde: alsof je kei veel stuwing hebt bij de borstvoeding. Is echt normaal. Heb je daarnaast echt pijn? Dat heb ik niet, meer alleen de gespannenheid van de borsten. Heb je goede pijnmedicatie? Ik heb 4x per dag Paracetamol 1000 mg, en 3 x per dag Iburprofen 600 mg. Goed te doen tot nu toe.

Weet je, het wordt vandaag denk ik de ergste dag qua pijn, daarna zal het alleen maar afzwakken. Komt goed!!

Rustig herstel!

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja helemaal waar, het probleem is dat je moeten proberen gewoon te bewegen en niet stijf op de bank gaat zitten.

Daar heb ik nog wel neiging toe. Want zonder pijn is natuurlijk beter. Ik heb celebrex en oxycoton en paracetamol. Dus zit behoorlijk onder de medicijnen.

De VP belde net op om te vrageh hoe het ging, ze zei dat je echt aan de bel moet trekken bij extreme zwelling en pijn ondanks medicijnen en koorts boven 39 graden.

Pfoee onrustige 2 weken, want het kan ook nog iedere dag optreden.

Maar ben wel echt blij heb er 8 jaar over nagedacht.

gr. Nolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nolie,

Allereerst gefeliciteerd met jouw boobs :D

Zoals de dames aangeven is het allemaal normaal. Gevoel van stuwing ed. Bij de een duurt het de eerst paar dagen en bij de ander een aantal weken.

Veel drinken (water/groene thee) mocht je last krijgen van vocht... En hoe gaat het met slapen? mssn een tip mocht je last krijgen van je rug: 2 kussens schuin onder je hoofd en een kussen (ik had een voedingskussen) onder je knieen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,



Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!!



Wat je nu ervaart is inderdaad heel normaal. Je zult merken dat het iedere dag steeds een beetje beter gaat. Als je vragen heb zijn we er voor elkaar om daar antwoord op te geven dus schroom niet. Je kunt ook altijd even zoeken via de zoekbalk. Zoals al werd aangegeven is het belangrijk om veel te drinken(geen koffie) om zo snel mogelijk al het vocht af te drijven.


Rustig aan doen, want het herstellen doe je maar 1 keer ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.