Ga naar inhoud

ik stel me even voor,ervaringen?


feline

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is feline, 21 jaar en na veel zoeken hier terecht gekomen. Ik ben al een tijd bezig met het zoeken naar de juiste informatie, maar omdat ik overal andere verhalen vind kom ik er niet goed uit. Ook weet ik niet of ik een afweging moet maken tussen prijs en misschien kwaliteit.

Ik heb nu cup 80 A/kleine B. Eigenlijk passen de bh's van cup B niet goed, maar deze heb ik wel vaak aan zodat het dan nog iets lijkt met kleren aan. Ik zou graag een cup C/kleine D willen. Van wat ik heb gelezen lijkt mij een vaste prothese het veiligst, ik zou graag niet van die 'hangtieten' willen. Mijn borsten hangen nu ook niet, zijn wel strak en (ik weet niet zo goed uit te leggen) staan 'rechtop'.

Na wat rond kijken en vragen heb ik veel gelezen over de velthuiskliniek en bergmanclinics. Weinig informatie kan ik vinden over Diana gabriels en accz, welke mij ook aanspreken vanwege de prijs.

Ik vraag mij af waarom er zo'n groot prijsverschil is, zoals bij Diana gabriels en accz en de andere klinieken. Is hier een mindere kwaliteit?

En heeft iemand ervaring met klinieken (prijs/kwaliteit) in belgie? Helaas zal een prijs van 4000/6000 voor mij nog erg lang duren, vandaar mijn vragen over prijs/kwaliteit verhouding.

Ik hoop dat ik het zo op de goede plek heb staan, door alle informatie overal vandaan kom ik er even niet meer uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben 2 weken geleden bij Diana geweest. Heb een goed gesprek met haar gehad en een chirurg samen uitgekozen. Dr schiettecatte wordt het de 9e van december. Ik heb een aparte afspraak met hem samen gemaakt om te kijken wat zijn mening is voordat hij gaat opereren.

Die afspraak heb ik morgen en ben benieuwd of wat hij gaat zeggen hetzelfde is als Diana.

Ik vroeg me ook af waarom hun goedkoper zijn dan "de rest" maar het kwam er op neer dat hun minder bekend zijn en het had ook met reclame te maken en dat ze daarom niet zoveel mochten vragen. Als je een directe afspraak zou maken bij dr Schiettecatte betaal je de volle mep, rond de 4000 ongeveer. Dit is mijn ervaring:)

Mijn advies is, kijk goed rond op dit forum, was voor mij erg prettig, en probeer meerdere consulenten af te gaan als dat gaat.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie!

Hoe bedoel je als je een directe afspraak zou maken? Hoeveel zou jij nu ongeveer moeten betalen?

Is dit de eerste kliniek waar je bent geweest of ben je ook al bij andere geweest?

Er staat zoveel informatie overal dat ik er soms even niet meer uit kom!

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feline,

Welkom op het forum!

Voor informatie ben je op het juiste adres! Hier op het forum is genoeg info te vinden. Je kunt evt ook dingen zoeken via de zoekbalk hier rechts boven. Er zijn inderdaad verschillende prijzen tussen de klinieken.

Ik ben in Belgie geopereerd door Dr. de Meyere in Gent. Hij staat hier heel goed bekend! Ik ben zelf ook zeer tevreden met het resultaat. Voor de operatie heb ik 3000,-

Mocht je verder vragen hebben gooi ze op en er zal vast iemand antwoord hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum... Je bent op de juiste plek terecht gekomen als je info op wil doen..

Wat bedoel je met ''vaste protheses''.. Je kunt, zoals esmiralda al zegt, rechts bovenin de zoekbalk zoeken naar accz of diana gabriels.. Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien moet je onderin de pagina je thema ff wijzigen in unlimited..

Ik ben zelf twee keer op consult geweest in het SLAZ bij dr. Nio, wat ik als zeer positief ervaren heb.. Hij staat hier net zoals dr. Demeyere bekend als de chirurg met de gouden handjes.. en 12 november ga ik onder het mes...

Over diana gabriels lees ik wisselende verhalen en over ACCZ soms wel goede verhalen, maar ook slechte ervaringen..

Wat je het beste kunt doen is bij verschillende klinieken of ziekenhuizen een consult inplannen en dan te kijken wat voor jouw gevoel het beste is.. en dan kun je ook bespreken wat de opties zijn met betrekking tot de protheses en het aantal cc..

Succes met je zoektocht!!


en ohw ja... bij dr. Nio betaal ik 3100.- voor mijn bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik en een aantal andere meiden komen van dr Straten af, die onder meer werkt bij Diana Gabriels, Heyendael en Kliniek Veldhoven (Aesthetic Beauty Clinics). Rechts bovenaan in de zoekbalk kan je zoeken op deze kliniek namen of op de naam van een plastisch chirurg. Een verschil in kwaliteit tussen deze klinieken en bijvoorbeeld de Bergman of Velthuis is er niet.

Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik zéér te spreken ben over F. Straten, hij geeft écht mooie resultaten. Als je meer wil weten hoor ik het graag :)

Ik heb Mentor protheses, Anatomisch 390 cc High Profile en kom hiermee op een 70E wat er naakt uit ziet als een D en met kleding aan een C. (kijk maar op mn profiel in mijn gallerij)

De eerste dingen die ik hier altijd aangeef is dat de maatlabel die de bh aangeeft altijd vrij groot uitvalt, terwijl de borsten behoorlijk mee vallen. Hierdoor zijn veel vrouwen ontevreden over de borstmaat na de operatie, omdat ze het vlug te klein uit vinden vallen.

Ik ben trouwens ook 21 :) en heb mijn operatie 7 weken geleden laten doen.

Let wel op: anatomische protheses zijn vaak duurder dan ronde protheses, maar dit ziet er wel natuurlijker uit en ik ben van mening dat je beter even door kan sparen als je jou wens nog niet uit kan laten komen. Want als je zo ontzettend veel geld betaald en na afloop nog niet tevreden bent en een her operatie moet ondergaan, word je daar ook niet gelukkiger van. (veel meiden op het forum kunnen mee praten over de ondoordachte of overhaaste of geldbesparende beslissing die ze gemaakt hebben.

Kosten bij Diana Gabriels

Rond; 2600,-

Anatomisch: 3500,-

Ik heb via een andere kliniek bij dr Straten dus veel meer betaald, namelijk 4200,- voor anatomische protheses. En zoals ik al eerder vertelde opereert dr. Straten ook bij Diana Gabriels. Bij haar ben je dus wel vrij goedkoop uit, ik wil je wel alleen nog wel mee geven dat als je daar een dual plane plaatsing kiest je beter zelf een borstband aan kan schaffen want die krijg je niet via daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.