Ga naar inhoud

Kan niet wennen aan borstvergroting!


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Op 24 mei heb ik na lang twijfelen een borstvergroting ondergaan..

Nu dacht ik toen ik eindelijk de knoop had door gehakt dat ik ontzettend blij zou zijn.

Helaas vond ik ze van begin af aan te groot, natuurlijk waren ze erg gezwollen en moest gewoon geduld hebben.

Ik ben nu 4 maanden verder er kan er gewoon niet aan wennen..

Probeer het zoveel mogelijk te verbergen ook omdat er maar weinig mensen in mijn omgeving weten van mijn operatie.

Mijn borsten zijn nog altijd vrij hard en bewegen niet soepel waardoor beugelbikini's en bh's nog niet erg lekker zitten.

Nu zie ik andere meiden op het forum voorbij komen waarbij ze al zacht (niet meer van echt de onderscheiden) zijn en alle kanten op rollen haha

Bij zien ze er ''nep'' uit en zo voelen ze ook, waardoor ze nog steeds niet eigen voelen.

Ook kan ik nog niet lekker op mijn zij of buik slapen..

Vroeg me af of er meer meiden zijn die ze te groot vinden en waarbij ze niet natuurlijk aanvoelen??

Hoop dat iemand antwoord heeft en mij kan vertellen of het beter word???

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jammie,

Wat super jammer dat jouw nieuwe borsten die een feestje moesten worden, je niet blij maken.

Ik krijg mijn borsten morgen, dus kan je niet vertellen hoe de mijne voelen... to be continued!

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jammmie,

Erg vervelend dat je er niet aan kunt wennen. Ik ben nog maar 9 dagen po dus moet zelf nog ervaren hoe het over een paar maanden zal zijn. Ik kan me wel voorstellen dat je niet blij bent met hoe het nu nog is, maar er kan natuurlijk nog wel van alles veranderen. Je bent "nog" maar 4 maanden. Het kan nog tot een jaar duren voordat het je het uiteindelijke resultaat heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Blondy1985, natuurlijk zullen ze nooit hetzelfde aanvoelen als echte borsten want het blijven protheses... Ik heb gel cohesive 3 dus erg stevig, maar zelfs mijn borsten zijn redelijk beweeglijk na 7 weken al. En ik heb 390 cc (een E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Wat vervelend dat je je er niet prettig bij voelt. Is het een groot verschil met wat je eerst had? Het is ook niet niks, een borstvergroting. Je gaat (denk ik) van vrij weinig naar ineens toch wel een flinke boezem, het is niet raar dat je dat even een plek moet geven en aan moet wennen.

Die van mij zijn in principe wel vrij zacht, behalve als ik lig. Dan zijn het net twee keiharde tennisballen. Ook ik lig nog niet echt lekker op mijn zij en zeker niet op mijn buik. Wat je wel kunt doen is proberen om meer op je zij te gaan liggen, dan wen je eraan. Ik merk wel nu ik het meer probeer dat het steeds lekkerder gaat liggen, dus misschien helpt dat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt wel wat je zegt Infinity, hoe meer je op je buik ligt en op je zij ligt, hoe meer je er aan went. Ook het regelmatig in de spiegel kijken en er veel aanzitten helpt goed om je hersenen vooral aan het idee te laten wennen. Vaak is gaat de gewenning moeizamer als je die dingen allemaal niet of veel te weinig doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Wat jammer dat ze niet helemaal aan je wensen voldoen. Ikzelf vond mijn boobies dan weer te klein, zo zie je maar, je bent niet alleen. Maar ik moet ook zeggen dat het na een tijdje went en dat ik nu toch meestal vrij tevreden ben. Dus mss vind je ze wel mooi binnenkort.

Ze kunnen ook nog wat gezwollen zijn en dat ze wat kleiner zullen worden. In ieder geval : ze blijven veranderen, worden natuurlijker en zachter, maar dat kan wel een tijdje duren. Ik ben nu 1 jaar po en ze verzachten nog steeds. Mijn man vindt ze al heel zacht maar toch ik vind ze niet zo zacht als natuurlijke borsten. Mijn arts zei dat dat eigenlijk nooit kon. Je zal altijd toch het verschil wel voelen.

Ik kan nu nog steeds niet op mijn buik liggen, maar het begint te komen denk ik. Niets forceren, de één heeft meer tijd nodig dan de ander. Je bent nog niet lang po en je hebt ook grote borsten wat het niet simpel maakt om op je buik te slapen, nog even geduld. ZE worden zeker zachter en het zal je zeker lukken om op je zij te slapen.

Sterkte en groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend voor je. Ik heb niet dat ik ze te groot vind (integendeel), maar wel dat het allemaal stug aanvoelt. Op zij liggen gaat eigenlijk probleemloos (na paar maanden), op buik liggen hoeft van mij niet meer, is niet fijn. Ik heb wel het idee dat het tov 4 of 6 maanden (nu 10 mnd PO) toch steeds iets zachter wordt. Maar echt zacht zacht nee. Vooral niet als ik op rug lig of als ik borsten naar voren duw, harde ballen (onder spier bij mij). Snap wel dat je dat niet fijn vindt. Hopelijk voel je je er over een paar maanden beter bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me echt heel vervelend als je niet blij bent met de vergroting!!

Ik kan alleen maar in de spiegel kijken en waaauuuuwww zeggen

Ik zou niet weten hoe er dan mee om moet gaan, ik lees hier echt alleen maar het toverwoord geduld!!!!!

Veel succes met wennen !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je ze te groot vind komt weinig voor haha,meestal vinden de meiden ze achteraf zelfs te klein!

Heb je fotos?? Ben nu natuurlijk reuze nieuwsgierig geworden!!

Denk dat je ook een periode door moet soort van wen periode.

En het zacht worden kan best een jaar duren hoor!!

En je kan toch als je een gewone sport bh aan doet ze redelijk verbergen ,ik zou het alleen zo zonde vinden ,je mag trots zijn op wat je hebt laten doen !

En gewoon maling hebben aan wat anderen zeggen/denken,dat is toch vaak jaloezie.

Ik loop ook zkr niet te koop met mijn boobs trouwens,zelden dat ik met een laag decolete rond dartel,vind dat zelf niet prettig namelijk.

Maar Oh wat ben ik trots op de mijne en O wat vind ik ze mooi!!

Als ik een strak truitje aan heb en ik mn grote borsten zie ,denk ik WOW!

Hoop dat jij er ook snel trots op mag zijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes!

Ik heb het merk Eurosilicone 375 cc links en 325 cc recht vanwege het grote verschil voor de operatie. (misschien heeft iemand van jullie hetzelfde merk laten plaatsen?)

Ze zijn dual plane geplaatst door Dr.Staudt van Bloemingdael Chirurgie.

Ben na 2 weken op controle geweest..en vervolgens weer na 3 maanden na de operatie.

De dokter vond dat het er allemaal goed uit zag en het voelde allemaal prima zei hij.

Mijn bh maat is nu een 80D / 75E voor de operatie werd mij verteld dat ik een volle C kleine D zou krijgen dit is dus nog wel een maat groter uitgevallen.

Was inderdaad ook niet veel gewend omdat het bij er slap was en als ik op mn rug lag was is zo goed als plat.

Hoop dat naarmate de tijd verstrijkt dat ik eraan kan wennen en dat ze zachter en soepeler worden.

Vind het nu erg vervelend dat ik alleen maar borst zie als ik in de spiegel kijk..

Zal wel proberen wat meer op mn zij te gaan liggen hopen dat het helpt maar vind het pijnlijk om erop te liggen!

@ catlover je bent inmiddels geopereerd! Heel veel sterkte de komende tijd en doe rustig aan! Hoop dat je er heel erg blij mee bent!

Ik moet denk gewoon geduld hebben en hoop dat wanneer ik een jaar verder ben er wel blij mee kan zijn!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens ronde protheses.

Ook staan ze nog wat ver uit elkaar waardoor ik ze snel voel tegen mn armen aan. En hierdoor ziet het er ook "breder" uit.

Weten iemand of dit nog iets kan veranderen? Dat als ze zachter worden wat minder naar binnen kunnen worden gedrukt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer ook op mijn zij te liggen maar dat voelt nog niet helemaal fijn maar ik ga nu op ,mijn zij liggen en leg dan het voedingskussen tegen mijn borsten aan. Zo krijgen ze steun een dat voelt een stuk prettiger.. Misschien een idee om te ''oefenen'' met op je zij liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1 van de gelukkige die ze eigenlijk te groot vind! Daarintegen zijn ze wel heel mooi rond dus ben er wel heel blij mee verder. Ben morgen 7 weken PO, lig wel lekker op m'n zij maar nog niet op m'n buik. Dat zal met de tijd wel weer komen, en anders slaap ik op m'n zij ook heerlijk ;)

Ik ben 1.60 en 47kg, dus erg klein en fijn, en heb cupmaat E in bh nu, zien er uit als een D zegmaar. Heb nog maar een paar sportbhs gekocht omdat ik ze met gewone bh er echt nog te groot uit vind zien. Ga zoeken naar gewone dunne, mooie bh's van de week, zo kan ik er aan wennen en als ik ze straks klein vind zoals iedereen voorgevormde bh's gaan dragen haha!

Ach weet je, liever zo dan dat je 1 cupmaat vooruit ben gegaan voor dat geld en de hele nasleep van de operatie toch?!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Zover ik begrepen heb duurt het bij de eurosiliconen iets langer om zachter te worden, dus dat kan het zijn, het feit dat ze je aan je armen voelt wijs naar mijn idee er meer op dat ze wat teveel uit elkaar staan ofzo, dat had opgelost kunnen worden met een martelband of een kleinere omvang sportBH. Voor nu is het idd wachten tot ze zachter zijn, dan zal een bh ze meer naar binnen zetten, hoewel ik me afvraag in hoeverre die constante (relatief kleine maar toch) druk is.

Omdat je nu alweer een tijdje verder bent denk ik dat je alleen maar met je PC hierover kan overleggen hierover (een band of iets dergelijks). De meeste oplossingen (die ik kan bedenken) zijn echt voor de eerste periode waarin je de genezing en inkapseling nog kunt sturen.

Hoe zit het trouwens met indalen enzo? Heb je het idee dat ze wel al goed op hun plek zitten? Want daar kan het ook nog mee te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde protesen van Eurosilicone, 350 cc dual-plane geplaatst. Bij mij werden ze steeds soepeler, denk dat na een half jaar ik kon zeggen dat ze prima bewogen..

Dat ze wat verder uit elkaar staan is gewoon de stand van je borsten.. kan je weinig aan veranderen.

Cupmaat E ziet eruit als een C/D in het echt.. Dus in principe heb je precies wat je wilt.. Het hangt er ook vanaf wat voor soort kleding je draagt hoe groot ze eruit zien. Met sommige kleding lijken ze een stuk kleiner dan met andere kleding..

Het toverwoord bij een borstvergroting is 'geduld'.. dus heb geduld. Pas na een jaar of 2 zijn ze echt zoals ze horen te zijn.

Liefs, Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tien jaar geleden al een bv gehad

Was toen 18

En weet dat het een jaar duurde vond ik op me buik lekker liggen

Daarvoor is het inderdaad onwennig

Ik graafde kuiltjes in het zand op t strand voor me boobs

Anders lag het niet lekker raar he!!

Maar ik ging ze na verloop van tijd kneden en daar werden ze echt zachter van

Flink masseren

Bij mij voelen ze echt als echt boobs

Het stomme is zelfs dat als mensen vroegen zou jij aan jezelf laten sleutelen dan zei ik nee echt niet ! En dan dacht ik man ik heb het laten doen

Zo horen ze bij me

Scheelt misschien ook ik vond ze veel te klein toen al

Ik krijg nu ook het dubbele aantal ccs als toen

En had silimed protheses

En krijg nu eurosilicone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al druk begonnen met masseren haha

Heb littekenolie die ik 2x per dag moet inmasseren dus hoop dat ze daar wat soepeler van worden..

Maar begrijp dat ik met Eurosilicone gewoon wat meer geduld moet hebben.

Ik had voor de operatie een onderontwikkeling aan beide borsten (dus eigenlijk geen onderborst aan beide kanten)

Voor mij is het dus lastig bepalen op ze goed op hun plek zitten heb wel 4 weken dag en nacht een martelband moeten dragen en de pc was na 3 maanden tevreden dus denk dat ze wel goed zitten haha

Wel heel fijn al jullie reacties te lezen en zal zien hoe het is als ik een jaar verder ben!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Jammer dat je nog niet blij kan zijn met je boobs

Herken het gevoel wel.

Ik was ook een tijdje niet tevreden.

De eerste paar weekjes wel, maar daarna vond ze op een gegeven

moment zelfs echt niet mooi meer (ongelijk en vreemde vorm).

Inmiddels ben ik 4,5 maand PO en ben er super blij mee.

Ze veranderen gewoon nog heel erg.

Heb trouwens ook eurosillicone, maar voor de spier en dan hebben ze sneller de juiste vorm,

Wel zijn ze al goed zacht en bewegen ze gewoon mee, maar ik heb dan ook 85% gevuld (weet niet of jij die ook hebt)

Hoop dat je snel ook happy kan zijn met je boobs.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je tubuculaire borsten?

Omdat je zegt onderontwikkeling?

Dit had ik namelijk waardoor ze ook niet dicht tegen elkaar gezet konden worden

Nu zit er nog 285 cc anatomisch in

En krijg 24 okt ronde 700 cc eurosilicone

Waardoor je naast elkaar komen

Ben benieuwd of ze ook steviger gaan voelen

Als me silimed protheses nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.