Ga naar inhoud

Nens : 25 oktober 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nenss en nieuw hier.

Ik wordt op vrijdag 25 oktober geopereerd bij dokter Damen, in de wellneskliniek,

Ik ben super zenuwachtig, ben nog nooit geopereerd, dus is even spannend.

Hopelijk zorgt dokter Damen voor mooie boobies !

Wat is jullie ervaring ?

Groetjes Nenss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Welkom op de forum!

Ik heb geen ervaringen met dr. Damen of de Wellnesskliniek. Genoeg dames die hier wel ervaringen mee hebben.

Ook is er rechtsboven een zoekbalk waar je eea kan opzoeken.

EN gefeliciteerd me je datum! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ,

Ik ben wat rond aan het kijken op verschillende sites naar foto's enz.

Ik zie bij verschillende vrouwen dat je ooit best goed de ronde van de prothese ziet, of juist boven bol naar voren zodat het lijkt dat je borst naar voren hangt en dus ook de tepel naar voren hangt.

Waar heeft dit mee te maken ? Weten jullie dit ?

Het is misschien een stomme vraag maar ik vroeg me dat gewoon af. :P

Groetjes Nenss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak hoe de plaatsing is:

- dual plane

- voor de spier
- achter de spier

Hoe je lichaamsbouw is, hoeveel borstweefsel je zelf hebt, hoe je tepels staan, het aantal cc en wat voor protheses je hebt'. En natuurlijk aan de pc hoe hij ze plaatst, maar volgens mij word dat wel ongeveer allemaal op dezelfde wijze gedaan.

Als je graag bolling wil maar bang bent dat het te rond word, waarom pak je dan niet Mentor High Profile bijvoorbeeld? Die heeft de voordelen van rond en anatomisch gecombineerd. Bij mijn borsten zie je dat goed in het midden, dat die ronding mooi door loopt. De zijkanten van de high profile zijn iets hoger gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik dat je er blij mee bent :D

Ik heb 25 okt mijn operatie bij dokter Damen in de wellnes kliniek .

En ik krijg 280 CC maar ik ben gewoon helemaal vergeten wat voor protheses ik krijg. Ik weet dat het achter de borst spier gezet word maar over wat voor prothese neem ik morgen contact op want ben het helemaal vergeten , ik vond net consult ook allemaal zo spannend haha :P

Waar had jij het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kliniek Veldhoven/Aesthetic Beauty Clinics bij dr Straten. Werkt ook via Heyendael en Diana Gabriels. Ik heb Mentor protheses, high profile 390 cc.

Ben je zeker over het aantal cc's? Heel veel meiden zijn na de operatie ontevreden over het formaat van de borsten. En waarom achter de borstspier en niet dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is er zo één :P ja dat is je eigen keuze, maar zonder indicatie (een reden om achter de borstspier te plaatsen) vind ik het een ouderwetse techniek. Met dual plane heb je het voordeel van beiden werelden, dan heb je alleen aan de bovenkant een laagje spier over de prothese heen en onder gewoon de huid. Dan zie je de rimpels en randen van de prothese niet maar houd je wel een natuurlijke beweging van de borst.

Op welke cupmaat wil je eigenlijk uit komen? ( je borsten ogen altijd 1 a 2 cupmaten kleiner, dan de maatlabel ná de operatie zegt. Bijvoorbeeld ik heb een E, zonder kleding oogt het een D en met kleding een C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begrijp wat je bedoeld.

Ik neem morgen toch contact op en kan ik het altijd nog vragen .

Ik zit nou op een kleine B wil graag een grote C kleine D.

Ik ben al te vreden als het iets meer is hihi.. Beter als wat ik nu heb :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk is het dan wel beter, maar het zou fijn zijn als het helemaal naar je wens is toch? Je betaald er tenminste behoorlijk wat geld voor en moet best wel wat doorstaan na de operatie en dat is dan jammer als het niet helemaal zo is als je gehoopt had. Succes met bellen morgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk je wil toch dat het er goed uit ziet!

Ik heb contact op genomen met de kliniek.

Ik krijg 280 CC monobloc dat zijn implantaten met een hoog profiel.

Omdat ik geen volume boven heb maar wel iets beneden ..

En ik mag de dag zelf nog kijken na de maat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik wou even mededelen, ik ben afgelopen maandag aangereden.

Ik ging op de fiets naar mijn werk, en werd aangereden door een auto.

Ik heb nu zwaar gekneusde ribben .

Dus dat betekend, dat ik volgende week niet geopereerd kan worden! :( :(

Ik baal zo erg!!

Maar ja niets aan te doen ....

Liefs Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het echt heel erg!

Heb veel pijn, wat je ook doet je voelt de pijn altijd..

Dus ik denk dat mijn operatie pas begin volgens jaar wordt, aangezien ik eerst goed moet herstellen ..

En dan zitten we al weer bijna op het einde van het jaar, en om met kerst heel veel pijn te hebben zie ik ook niet zo zitten.. Dus ik moet nog even geduld hebben! :(

Maar hoe dan ook. Mijn boobies komen hihi

Dank je trouwens voor jullie berichtjes :)

En heb idd geluk gehad . Voor het zelfde geld had ik er meer aan over gehouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.