Ga naar inhoud

Nens : 25 oktober 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nenss en nieuw hier.

Ik wordt op vrijdag 25 oktober geopereerd bij dokter Damen, in de wellneskliniek,

Ik ben super zenuwachtig, ben nog nooit geopereerd, dus is even spannend.

Hopelijk zorgt dokter Damen voor mooie boobies !

Wat is jullie ervaring ?

Groetjes Nenss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Welkom op de forum!

Ik heb geen ervaringen met dr. Damen of de Wellnesskliniek. Genoeg dames die hier wel ervaringen mee hebben.

Ook is er rechtsboven een zoekbalk waar je eea kan opzoeken.

EN gefeliciteerd me je datum! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ,

Ik ben wat rond aan het kijken op verschillende sites naar foto's enz.

Ik zie bij verschillende vrouwen dat je ooit best goed de ronde van de prothese ziet, of juist boven bol naar voren zodat het lijkt dat je borst naar voren hangt en dus ook de tepel naar voren hangt.

Waar heeft dit mee te maken ? Weten jullie dit ?

Het is misschien een stomme vraag maar ik vroeg me dat gewoon af. :P

Groetjes Nenss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak hoe de plaatsing is:

- dual plane

- voor de spier
- achter de spier

Hoe je lichaamsbouw is, hoeveel borstweefsel je zelf hebt, hoe je tepels staan, het aantal cc en wat voor protheses je hebt'. En natuurlijk aan de pc hoe hij ze plaatst, maar volgens mij word dat wel ongeveer allemaal op dezelfde wijze gedaan.

Als je graag bolling wil maar bang bent dat het te rond word, waarom pak je dan niet Mentor High Profile bijvoorbeeld? Die heeft de voordelen van rond en anatomisch gecombineerd. Bij mijn borsten zie je dat goed in het midden, dat die ronding mooi door loopt. De zijkanten van de high profile zijn iets hoger gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik dat je er blij mee bent :D

Ik heb 25 okt mijn operatie bij dokter Damen in de wellnes kliniek .