Ga naar inhoud

Limon boobs : 3 oktober 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou het zit erop. Mijn nieuwe boobies eindelijk jeej!!

Ik moest er donderdag om 08:45 zijn, dus al vroeg vertrokken. Daar wel blij mee, want ik ken mezelf als het later op de dag was geweest, was ik gaan stressen.

Eenmaal daar, even een korte uitleg en toen kon ik meekomen. Best raar, loop je de verkoever ruimte in, liggen daar al vrouwen knock out..Dan begint m'n stress wel hoor. Okey rustig een boekje gelezen, afgetekend en wel, en toen kon ik onder het mes. Dit was de eerste keer dat ik ooit geopereerd ben, dus alles erg raar en nieuw.

Denk dat ik rond 11 uur weer wakker werd. Het eerste wat ik deed is kijken natuurlijk! Ik kreeg een handspiegel, en die heb ik niet meer los gelaten haha. Daarna flink potje zitten huilen als en klein kind :102: , van de spanning en van het uitzicht. Jees, wat heb ik daar lang op gewacht, eindelijk een uitzicht waar ik blij van word! Ik geloof dat ik alle zusters heb gegrepen voor een knuffel haha!

De fysio kwam een uur later al de oefeningen met me bespreken, das wel fijn, dan weet je een beetje wat je moet doen. En geloof dat ik rond 13:00 uur weer richting huis kon. Lopen als quasimodo, bang dat m'n boobs anders los schieten hellup..eenmaal thuis begin ik toch erg last te krijgen, man wat een pijn. Geloof toch echt dat de verdoving is uitgewerkt. Dus snel celebrex erin en daarna paracetamol. 's Avonds wordt het toch echt ondragelijk, en we vragen ons af of dit alle medicatie is, moet ik het redden op paracetamol Dat kan haast niet, vriendlief gekeken, nee zit niks in het tasje wat we hebben mee gekregen. We besluiten noodnummer kliniek te bellen want ik ga anders van m'n stokkie. Blijkt dat ik geen morfinetabletjes heb meegekregen, dus er word meteen een recept verstuurd, wat hij kan halen bij de avondpost. Heel fijn dat ze zo snel en fijn reageren.

Dat eenmaal ingenomen, dan kan ik slapen, eerste nacht gaat prima, goed geslapen. Alleen de volgende ochtend weer uit bed komen gaat echt niet. Dat gevoel, als of m'n borstbeen gekneusd is. Wow dat voelt echt rot, geloof dat mijn pijngrens toch niet zo hoog is als dat ik dacht. Meteen begonnen met medicijnen, wat fout gaat, celebrex trek ik slecht, word er onwijs misselijk van.. dus na een uur bijna spugen en zweten val ik in slaap. Wow das geen pretje.

's Middags gaat het veel beter, eerste dag po. Mn moeder en broer komen op bezoek, das wel ff fijn. Daarna val ik weer als een blok in slaap. Valt me tegen hoe weinig ik zelf kan, m'n vriend moet echt bijna bij alles helpen..respect voor hem.

Vandaag dag 6 po. Voel m'n littekens trekken, das echt een rot gevoel. Links erg aanwezig, rechts iets minder. Gisteren gebeld door dr. Mooijen Zaal, zij gaf ook aan dat dit veel voorkomt, dat als je rechtshandig bent, links vaak meer zwelt en pijn doet. Dat stelde me wel gerust. M'n vriend smeert m'n rug in met vallen en stoten zalf van vsm, dat helpt tegen de spierpijn en stijfheid. Misschien heeft iemand er iets aan.

Tot zover een update, zal eens kijken hoe ik de foto's erop krijg. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Ja de eerste dagen zijn wel even pittig. De celebrex was voor mij ook geen succes. Ik werd er echt heel erg ziek van en ben na 2 dagen er ook mee gestopt. Uiteraard dit wel besproken met mijn pc ;)

Doe rustig aan en op naar een goed herstel

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! :)

Wat balen dat je zoveel pijn hebt gehad.. heb ook maar 1x die celebrex genomen werd er ook al niet lekker van..

Het zal ook echt een opluchting zijn als je hechtingen eruit zijn (was bij mij tenminste wel) wanneer moet je op controle?

Het valt inderdaad tegen dat je zo weinig mag/kan doen, gewoon de kleinste dingetjes pak je al op mis..

En zeker als je je weer helemaal fit voelt (zoals ik) denk je dat je alles weer kan, maar dat valt vies tegen.. Maar uiteindelijk is het het allemaal waard! ;)

Laat je maar lekker verwennen, komt allemaal goed!

een goed herstel verder!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Ja de eerste dagen zijn wel even pittig. De celebrex was voor mij ook geen succes. Ik werd er echt heel erg ziek van en ben na 2 dagen er ook mee gestopt. Uiteraard dit wel besproken met mijn pc ;)

Doe rustig aan en op naar een goed herstel

x

Hoi Esmiralda, dank je wel! Ik heb het inderdaad overlegd met de arts om te stoppen met celebrex, schijnt inderdaad een veel voorkomende klacht te zijn dat meiden er ziek van worden. Denk niet dat ik overgeven had overleefd met die beurse borstkas haha. Dank je voor je bericht :)

gefeliciteerd met je boobies :43:

Leuk verslag en erg herkenbaar (kom zelf ook van Velthuis)allemaal.

Hoeveel CC heb je gekregen?

Een goed herstel en doe het rustig aan :)

Dank je! Ik heb 320 cc dual plane. Zal me rustig houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! :)

Wat balen dat je zoveel pijn hebt gehad.. heb ook maar 1x die celebrex genomen werd er ook al niet lekker van..

Het zal ook echt een opluchting zijn als je hechtingen eruit zijn (was bij mij tenminste wel) wanneer moet je op controle?

Het valt inderdaad tegen dat je zo weinig mag/kan doen, gewoon de kleinste dingetjes pak je al op mis..

En zeker als je je weer helemaal fit voelt (zoals ik) denk je dat je alles weer kan, maar dat valt vies tegen.. Maar uiteindelijk is het het allemaal waard! ;)

Laat je maar lekker verwennen, komt allemaal goed!

een goed herstel verder!

X

Hi Sylla! Thanks :) Ik moet morgen ochtend op controle, maar geloof dat de hechtingen er pas volgende keer uitgaan. Hoop idd dat het dan lekkerder voelt want dit is niet fijn, zo strak. Maar inderdaad weet waarom ik het doe, ff doorbijten en daarna heel blij zijn :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi limon_bobos super dat alles goed is verlopen en je nu eigenlijk big boobies hebt :)

Op wat voor maat zat je eerst en hoop je nu te komen met je 320cc?

Ik ben ook bij Laura geweest, alleen wilde ze me niet meer geven als ik wilde hihi. Snap ik aan de ene kant ook wel, maar als je er achteraf spijt van krijg is het zonde.

Veel succes met je herstel. En maak je niet te snel druk!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

gefelicteerd met je boobies :1bouncingboobs:

Goed dat je met de celebrex gestopt ben. Vervelend dat je daar ziek ben geworden (ik daarintegen had nergens last van)

De eerste dagen/week is echt pittig.

Hoe gaat het nu met je?

En wat lief jouw ventje :D ... Laat je goed verwennen nu het nog kan hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sylla! Thanks :) Ik moet morgen ochtend op controle, maar geloof dat de hechtingen er pas volgende keer uitgaan. Hoop idd dat het dan lekkerder voelt want dit is niet fijn, zo strak. Maar inderdaad weet waarom ik het doe, ff doorbijten en daarna heel blij zijn :) xx

Oke succes morgen :) Ik ben ook bij de Velthuis kliniek geweest en de mijne mochten er na een weekje al uit, maar misschien is dat ook bij iedereen verschillend. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi limon_bobos super dat alles goed is verlopen en je nu eigenlijk big boobies hebt :)

Op wat voor maat zat je eerst en hoop je nu te komen met je 320cc?

Ik ben ook bij Laura geweest, alleen wilde ze me niet meer geven als ik wilde hihi. Snap ik aan de ene kant ook wel, maar als je er achteraf spijt van krijg is het zonde.

Veel succes met je herstel. En maak je niet te snel druk!

Xx

Hi Maxime, dank je! Ik ben er ook echt blij mee vandaag :123: haha, de dagen hiervoor waren minder leuk. Maar vandaag een goeie dag dus das heel fijn. Ik heb 320 cc dual plane, begreep van doc Mooijen Zaal dat het dan ongeveer een kleine D, volle C cup wordt. Ik ga ook wel voor het " natuurlijke " formaat. Ik wilde heel graag borsten, niet persee super grote borsten :) Dit past bij mn lijf, zo hadden ze eigenlijk moeten zijn from the start haha.

Waar ben jij uiteindelijk naartoe gegaan? en heb je je bv al gehad of ga je nog? Voor hoeveel cc ga je? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

gefelicteerd met je boobies :1bouncingboobs:

Goed dat je met de celebrex gestopt ben. Vervelend dat je daar ziek ben geworden (ik daarintegen had nergens last van)

De eerste dagen/week is echt pittig.

Hoe gaat het nu met je?

En wat lief jouw ventje :D ... Laat je goed verwennen nu het nog kan hihi ;)

Hoi Javaantje,

Dank je wel :) Ik ben er vandaag echt blij mee, ja inderdaad balen he, ik had het echt niet verwacht hoor, dat het zo'n pijn zou doen en dat ik zo weinig zou kunnen.

Vandaag op controle afspraak geweest, fysio gaf aan dat ik verkeerd heb gestaan ( denk aan quasimodo) om mezelf pijn te besparen, maar waardoor de pijn eigenlijk alleen erger werd en ik helemaal verkrampt was. Is ook niet goed voor de spier omdat ie dan net rekt maar juist kort blijft. Dus ik mag vanaf vandaag iets meer zelf doen, ook m'n armen verder strekken en boven mn hoofd reiken. Ik moet zeggen dat het meteen beter voelt. Dus daar erg blij mee.

Ik heb er veel vertrouwen in dat het vanaf nu beter zal gaan, heb voor de nacht nog oxycontin mee gekregen, daar ook blij mee. Haha kortom hele mooie dag voor mij. :D

Hoe is het nu met jou? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke succes morgen :) Ik ben ook bij de Velthuis kliniek geweest en de mijne mochten er na een weekje al uit, maar misschien is dat ook bij iedereen verschillend. :)

Nou ging goed vandaag. Ik bleek verkeerd te hebben gestaan en mn oefeningen ook niet juist te hebben gedaan, waardoor ik verkrampt ben en daardoor ook meer pijn heb gehad de afgelopen dagen, zei de fysio. Dus nu aan de bak, met erg recht op lopen en zitten en op de juiste manier mn oefeningen doen. :68:

Hoe is het met jou? Voel je je goed? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ging goed vandaag. Ik bleek verkeerd te hebben gestaan en mn oefeningen ook niet juist te hebben gedaan, waardoor ik verkrampt ben en daardoor ook meer pijn heb gehad de afgelopen dagen, zei de fysio. Dus nu aan de bak, met erg recht op lopen en zitten en op de juiste manier mn oefeningen doen. :68:

Hoe is het met jou? Voel je je goed? x

Hee meid!

Met mij is alles goed, helemaal geen pijn meer en super blij met het resultaat! :)

hihi ik ken het ja ik was ook net een Quasimodo, hopen dat het helpt en dat de pijn snel weg is :) heb jij trouwens ook Dual Plane of voor de spier?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou blij om te horen dat door de fysio echt veel kan schelen. Haha maar het is herkenbaar dat Quasimodo houding ;) sinds de bv zijn mijn schouders en rug naar de getver (lees in zithouding als een bochel) tijd om mijn schouders en rug te trainen :)

Dus jij mag wel met je ellebogen boven je schouders komen?

Met mij gaat het ook beter, qua pijn. Elke dag doe ik ook steeds meer en begin ik weer de oude te worden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Met mij is alles goed, helemaal geen pijn meer en super blij met het resultaat! :)

hihi ik ken het ja ik was ook net een Quasimodo, hopen dat het helpt en dat de pijn snel weg is :) heb jij trouwens ook Dual Plane of voor de spier?

X

Wat fijn joh! Heerlijk dat je zo blij bent en pijn vrij! Zo hoort het!

Ja echt quasimodo hè, komt volgens fysio omdat je bang bent dat het scheurt, had ik heel erg, terwijl dat schijnbaar niet kan, het voelt alleen zo..dus nu erg rechtop en schouder naar achteren duwen :43: Ik heb ze achter de spier xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik had in het begin ook heel veel druk op m'n borst en als ik recht ging staan kreeg ik bijna geen lucht en met de Quasimodo houding wel dus vandaar maar nu loop ik wel weer recht gelukkig :P komt wel goed met ons haha ;)

Okee en mag je wel je ellebogen boven je schouders doen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou blij om te horen dat door de fysio echt veel kan schelen. Haha maar het is herkenbaar dat Quasimodo houding ;) sinds de bv zijn mijn schouders en rug naar de getver (lees in zithouding als een bochel) tijd om mijn schouders en rug te trainen :)

Dus jij mag wel met je ellebogen boven je schouders komen?

Met mij gaat het ook beter, qua pijn. Elke dag doe ik ook steeds meer en begin ik weer de oude te worden.

Xx

Ja hè, het verschil vandaag is enorm met gister, toen was ik echt verkrampt. Nu voel ik me eigenlijk best lekker, zelf zo lekker dat ik net m'n paracetamol ben vergeten :19: Misschien helpt het ook bij jou? Als je ook zo'n last hebt, misschien ben je ook verkrampt. Schijnt ook dat hoe meer je de spier rekt, hoe meer ruimte de prothese krijgt, en zakt. Ik zag net dat je niet blij bent met je boobs op het moment, wat ontzettend kl*te! misschien kunnen deze oefeningen je wel een beetje helpen. Wie weet zakt het? Ik mag vanaf vandaag idd weer boven m'n hoofd, niet heel lang, maar wel zo dat ik mijn haar in een staart kan doen en mezelf aankleden enzo. Das wel fijn hoor, ik was elke keer bang dat ik te ver zou gaan, en dat het dan niet goed zou gaan. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik had in het begin ook heel veel druk op m'n borst en als ik recht ging staan kreeg ik bijna geen lucht en met de Quasimodo houding wel dus vandaar maar nu loop ik wel weer recht gelukkig :P komt wel goed met ons haha ;)

Okee en mag je wel je ellebogen boven je schouders doen?

X

Ja mag vanaf vandaag. Dan wordt je langzaamaan soepeler in je bewegingen. Ze waren best streng vandaag, niemand ging me helpen met uitkleden, moest ik helemaal zelf doen. :20: Ze zagen meteen dat ik binnen kwam met robot/quasi bewegingen, dus daar kon ik meteen mee kappen hahaha! Wel fijn hoor, heb meteen m'n haar in een staart gedaan jeej! x Ja komt zeker goed met ons!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mag vanaf vandaag. Dan wordt je langzaamaan soepeler in je bewegingen. Ze waren best streng vandaag, niemand ging me helpen met uitkleden, moest ik helemaal zelf doen. :20: Ze zagen meteen dat ik binnen kwam met robot/quasi bewegingen, dus daar kon ik meteen mee kappen hahaha! Wel fijn hoor, heb meteen m'n haar in een staart gedaan jeej! x Ja komt zeker goed met ons!! :35:

haha ja toen ik op controle kwam was dat ook ik moest van die hoesjes over mn schoenen doen en een haarnetje op en daarna zelf m'n trui uittrekken.. ik dacht HALLOO help?! ik ben net geopereerd :P.. maar nee hoor kon het mooi zelf doen haha..

haha fijn he! Ik was ook super blij toen ze vertelde dat ik weer zelf mn haren mocht wassen en dingetjes uit de kast mocht pakken enzo.. gelukkig maar want als we alleen maar op de bank/bed mochten liggen zouden die 6 weken heeeeel lang duren denk ik, zeker omdat je je zo goed voelt denk je meteen dat je alles weer kan :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hè, het verschil vandaag is enorm met gister, toen was ik echt verkrampt. Nu voel ik me eigenlijk best lekker, zelf zo lekker dat ik net m'n paracetamol ben vergeten :19: Misschien helpt het ook bij jou? Als je ook zo'n last hebt, misschien ben je ook verkrampt. Schijnt ook dat hoe meer je de spier rekt, hoe meer ruimte de prothese krijgt, en zakt. Ik zag net dat je niet blij bent met je boobs op het moment, wat ontzettend kl*te! misschien kunnen deze oefeningen je wel een beetje helpen. Wie weet zakt het? Ik mag vanaf vandaag idd weer boven m'n hoofd, niet heel lang, maar wel zo dat ik mijn haar in een staart kan doen en mezelf aankleden enzo. Das wel fijn hoor, ik was elke keer bang dat ik te ver zou gaan, en dat het dan niet goed zou gaan. xx

Zooo wat een dag met oefeningen wel niet kan doen. Hahah dan gaat het zeker wel goed dan ;) Das goed om te horen.

Ik ben niet meer verkrampt maar mijn rug en schouders zijn inmiddels gewend door de verkramping dat ik als een bochel zit :(

Wat voor oefeningen mag/moet je doen dan? Als het zo is dat de prothese dan meer ruimte krijgt om te zakken dan ga ik zeker een paar oefeningen doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo wat een dag met oefeningen wel niet kan doen. Hahah dan gaat het zeker wel goed dan ;) Das goed om te horen.

Ik ben niet meer verkrampt maar mijn rug en schouders zijn inmiddels gewend door de verkramping dat ik als een bochel zit :(

Wat voor oefeningen mag/moet je doen dan? Als het zo is dat de prothese dan meer ruimte krijgt om te zakken dan ga ik zeker een paar oefeningen doen :)

Ja dat is in ieder geval wat ik eruit begrijp. Gisteren zei de verpleegster ook dat het verder gaat zakken, als ik m'n oefeningen maar goed blijf doen. Ze staan nu nog een beetje naar buiten, maar schijnen dus uiteindelijk meer naar binnen te vormen..Nogmaals ik ga echt uit van wat hen tegen me zeggen hoor..is allemaal nieuw voor me natuurlijk. Maar oefeningen, het is belangrijk dat je alles waarvoor je kracht voor nodig hebt, zoals bijvoorbeeld je kids ( als je die hebt) optillen, met je ellebogen vanuit je zij doet. Dan gebruik je je arm spieren ipv je borstspier, want hoe meer je je borstspier belast en gebruikt hoe korter die wordt.. uh en die andere oefening is dan je schouders ontspannen en je handen op je kont leggen, dus achter je rug en dan je schouderbladen naar elkaar toe brengen, zal ff naar voelen, maar daarmee rek je dus je borstspier, hoe meer ruimte je spier krijgt, hoe soepeler het allemaal wordt, en dan zakken ze dus..schijnt.. Oh ik hoop echt dat het werkt voor je, lijkt me echt vreselijk om niet blij te zijn met het resultaat..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maxime, dank je! Ik ben er ook echt blij mee vandaag :123: haha, de dagen hiervoor waren minder leuk. Maar vandaag een goeie dag dus das heel fijn. Ik heb 320 cc dual plane, begreep van doc Mooijen Zaal dat het dan ongeveer een kleine D, volle C cup wordt. Ik ga ook wel voor het " natuurlijke " formaat. Ik wilde heel graag borsten, niet persee super grote borsten :) Dit past bij mn lijf, zo hadden ze eigenlijk moeten zijn from the start haha.

Waar ben jij uiteindelijk naartoe gegaan? en heb je je bv al gehad of ga je nog? Voor hoeveel cc ga je? xx

Hoi limon_boobs!

wat fijn om te lezen dat het nu een stuk beter gaat met je oefeningen:) ik ga ze ook zeker onthouden en doen.

Ik word volgende week dinsdag 15 oktober om half 12 geopereerd door dr. J Stevens. Hij opereert zowel in de bergmankliniek in den haag als in de holystaet kliniek Rijnmond te vlaardingen. Ik kon helaas niet eerder als 24 oktober terrecht bij de bergman dus heb ik gekozen voor de andere kliniek waar hij ook opereerd. Tenslotte is het toch de zelfde arts, zelfde manier en zelfde protheses:)

Ik krijg nu 450cc duel plane, ben best wel zenuwachtig eigenlijk hihi..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.