Ga naar inhoud

bloeduitstorting!!


lynn0

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Na 2 d po kreeg ik ineens deze enorme bloeduitstorting. Hij werd groter maar is nu wat minder aan het worden. Alleen begint het nu tussen mn borsten ook blauw uit te slaan.

Ik heb mn pc gemailt en kreeg als advies de hechtpleister te verwijderen. In een poging dat ding er af te pulken ging het open en heb hem terug geplakt. Nu 5dagen po voelt mn litteken/wond aan en doet ook meer pijn dan aan mn linker borst.

Ergens in een topic stond dat dit kan wijzen op nabloeding en dat het oude bloed er uit moet?! :o

Die pleister geeft toch ook steun en bescherming ik ben nog geen weekje po..

Hoop dat iemand raad weet! Thnks ladies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linny,

Wat vervelend meis!

Ik weet niet of dat de oude bloed eruit moet maar ik was ook blauw na ong 2 dagen po. Na een week ofzo was het weer verdwenen.

Hoop dat het niks ernstigs is. Anders ff morgen je pc mailen/bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan. Ja precies, beetje raar advies.

Ben benieuwd wat er uitkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd de eerste dagen ook steeds blauwer, maar al snel werd het gelig en het is nu aan het wegtrekken. Wat ik verder kan zien rond mijn litteken is ook blauw, maar het is nog niet goed te zien omdat het afgeplakt is. Morgen ga ik het eraf halen en ben benieuwd hoe het er uit ziet. Als je het echt niet vertrouwd dan inderdaad even contact opnemen met je pc.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben op controle geweest en het was niks ernstigs. Gelukkiig dat ik die pleister heb laten zitten want dat mocht er dus niet af (vaag?!)

Ik gebruik nu al een aantal dagen arnika druppels drie keer per dag en heb wel idee dat het minder word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben op controle geweest en het was niks ernstigs. Gelukkiig dat ik die pleister heb laten zitten want dat mocht er dus niet af (vaag?!)

Ik gebruik nu al een aantal dagen arnika druppels drie keer per dag en heb wel idee dat het minder word.

Ik zou echt pissed worden op degene die heeft gezegd om de pleisters af te halen :o

fijn dat het wat minder word iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.