Ga naar inhoud

Smeetje <3. : 20 december 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na een aantal maanden wikken en wegen heb ik besloten om de grote stap maar eens te gaan zetten.

Ik ben 22 jaar, in een korte tijd ben ik heel erg veel aangekomen, maar gelukkig ben ik de 20 kilo weer kwijt. Met als gevolg --> WEG, volle borsten.

26 oktober heb ik een consult bij praktijk Gabriels met dr. Straten. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan het dat praktijk Gabriels de bv zo goedkoop kan aanbieden in vergelijking met andere klinieken? Hebben jullie lang last gehad?

Graag hoor ik van jullie,groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Ik kan je nog niks over resultaten vertellen etc! Maar ik ben bij deze PC op consult geweest. Ook via Diana. Het lijkt me een hele fijne PC. Hij is eerlijk tegen je im ieder geval. Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden. Zelf word ik over 14 dagen door hen geopereerd. Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf bij Diana en Frans geweest. Het kan zo goedkoop omdat de nacontroles enzo niet bij de arts zijn en waarschijnlijk omdat diana vanalles combineert, het resultaat is echt gewoon super goed hoor, want Frans is geweldig! Voor meer info mag je me altijd een berichtje sturen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik las in de shoutbox dat je een datum hebt, gefeliciteerd hiermee! Ook heb ik gelijk de titel van je verslag voor je aangepast en verplaatst naar operatieverslagen. Aftellen nu!!! Gaat best snel hoor, voor je het weet heb jij je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey :) zie dat ik hier al eerder op gereageerd hebt voor ik mijn bv onderging, maar gefeliciteetd met je datum! Ik ben dinsdag door hen geopereerd en heb echt nu al de boobies waar ik altijd al van droomde. Ze zijn echt precies zoals ik ze in gedachten had. Weet zeker dat hij mooie boobs gaat maken want het is een super PC :) als je vragen hebt stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Dankjulliewel allemaal! en Sexymama81 bedankt voor het aanpassen van de titel!

Het consult is geweest en heb er echt zin in. Het worden ronde high profil implantaten van Mentor (dual plane), de cc's ben ik nog niet helemaal uit, dat word op de dag zelf bepaald of 350 of 400cc. Dr straten zei al tegen mij dat veel vrouwen na de operatie toch wel iets hadden van had ik maar groter gepakt dus ik ben nog heel erg aan het twijfelen.

Straks na het werken ga ik het tegen mijn baas vertellen, hier ben ik best zenuwachtig voor.. 20 december is mijn laatste halve werkdag voor mijn kerstvakantie dus ik hoop dat ik deze dag kan ruilen.. Hoe is dit bij jullie gegaan en hoe hebben jullie dit verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Zijn zeker een mooi aantal cc's. Als je echt twijfelt zou ik de 400cc nemen :) zou zonde zijn als je straks spijt krijgt omdat ze te klein zijn hihi.

Hoe ik het op mijn werk heb verteld: gelijk eerlijk verteld dat ik dit van plan was en zelfs met tekst en uitleg waarom ik hier voor koos.. Maargoed ik werk met alleen maar vrouwen dus daar kan het verschil in zitten. Ik zou het in ieder geval wel gewoon eerlijk vertellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan op de dag zelf nog bepalen maar denk dat ik voor de 400cc ga. Heb het net op het werk verteld, het zweet brak me letterlijk uit. De tandarts zei dat ie t al aan zag komen aangezien ik borstenforum een keertje open had laten staan haha. Hij was heel begripvol gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smeetje <3., on 28 Oct 2013 - 17:51, said:

De tandarts zei dat ie t al aan zag komen aangezien ik borstenforum een keertje open had laten staan haha. Hij was heel begripvol gelukkig!

Betrapt! hihi

Wel fijn dat ie zo begripvol was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja ik kan op de dag zelf nog bepalen maar denk dat ik voor de 400cc ga. Heb het net op het werk verteld, het zweet brak me letterlijk uit. De tandarts zei dat ie t al aan zag komen aangezien ik borstenforum een keertje open had laten staan haha. Hij was heel begripvol gelukkig!

Je hoort dat de maat heel snel went en dat de meiden hier liever voor groter hadden willen gaan.. dus ik denk dat je het beste de grootste kunt nemen, die 50 cc valt niet eens echt op hoor, maar dan kun je geen spijt krijgen dat je niet groter bent gegaan..

Gelukkig was je werkgever begripvol, ik moet zeggen dat ik dat ook zo heb ervaren hoor.. Iedereen op het werk was heel erg begripvol!!

Dus nu lekker gaan aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 8 jaar trouwe dienst, heb ik hem vandaag toch echt weggeflikkert. DE SIGARET! Ik heb zo mijn momenten maar heb me voorgenomen om dan maar een stukje te lopen of te gaan fietsen.

Kan iemand mij trouwens vertellen welke maat sport bh ik in godsnaam moet meenemen naar mijn operatiedag, ik heb nu 75c het volume (voor zover je het volume kan noemen) zit vooral aan de zijkant. Er wordt waarschijnlijk 375cc geplaatst? Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Na 8 jaar trouwe dienst, heb ik hem vandaag toch echt weggeflikkert. DE SIGARET! Ik heb zo mijn momenten maar heb me voorgenomen om dan maar een stukje te lopen of te gaan fietsen.

Kan iemand mij trouwens vertellen welke maat sport bh ik in godsnaam moet meenemen naar mijn operatiedag, ik heb nu 75c het volume (voor zover je het volume kan noemen) zit vooral aan de zijkant. Er wordt waarschijnlijk 375cc geplaatst? Kan iemand mij helpen?

Echt super van je!! Helaas is het mij niet gelukt, maar ben wel geminderd...

Ik zou ff contact opnemen met je pc, hij kan het beste inschatten welke maat je nodig hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal, nu nog volhouden. Ben vooral bang dat ik weer 20 kilo ga aankomen (is de vorige x wel gebeurd, toen at ik alles wat los en vast zat...)

Ik ben tandartsassistente dus ik beweeg nogal veel met mijn armen. Ik heb in totaal 16 dagen verlof. Als ik nog last zou hebben mocht ik mij gewoon ziek melden.

Ik denk dat ik Diana sowieso nog een keertje bel voor te passen want ik weet het allemaal niet meer, haha :P Dan vraag ik ook maar meteen voor die sport bh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is bijna zover, ben iedere seconde aan het aftellen (okeee geen seconden, maar wel de uren haha!)

Inmiddels ben ik 7 weken gestopt met roken :D , en door mijn gevreet en gebrek aan motivatie om verder te gaan met sporten verdorie 3,5 kilo aangekomen :22: ...

Ik merk aan mezelf dat ik een beetje opgefokt ben, mijn sport bh is nog niet binnen en die meneer van purelime werd gek van mij de afgelopen dagen. MAAAAAR hij verzekerd me dat mijn sport bh morgen bij mij op de mat ligt. (dat hoop ik dan maar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatieverslag

na een heerkijke nachtrust ging om 8 uur mijn wekker.lekker nog even douchen en mijn tas klaarmaken. Om 9 uur zijn mijn moeder, vriend en ik vertrokken richting groesbeek. We kwamen aan rond kwart over 10, eigenlijk hoefde ik me pas om 11 uur te melden.

Ik werd naar mijn kamer gebracht waar een ander meisje zich al had geinstalleerd met haar ouders. Het viel me wel op dat ik er het rustigst bij zat. Mijn moeder en vriend waren zo zenuwachtig, niet normaal.

Ik werd rond 12 uur opgehaald. Nog even snel afscheid genomen en toen hup naar de verkoeverkamer(of hoe schrijf je dat). De zusters die me erheen brachten zeiden al nou volgensmij heb jijzo iets van "en nu actie". De verpleegkundige op de verkoever waren heel aardig en grappig, ze waren steeds een filmpje aan het kijken op hun telefoon met een of andere rare tekst, ik moest er wel om lachen. Toen het moment waar ik het meeste tegenop keek --> het infuus. Ik heb hele dunne diepliggende aders. Bloedprikken moet altijd in het ziekenhuis. Eerst moest ik een kwartier lang met mijn hand in een warme bak met wateren toen heeft de verpleegkundige 5 minten lang op mijn hand lopen tikken. GELUKKIG in 1x raak, ze had haar kerstpakket wel verdiend vond ze haha!

de anesthesist kwam nog even kijken, gelukkig ook nog even met hem kunnen lachen en toen kwam dr. Straten. Inderdaad veel vlotter dan op het consult, niet meer zo zakelijk. Hij begon met aftekenen en vertelde ondertussen wat hij aan het aftekenen was. Hij vroeg me nog voor hoeveel cc ik ging en toen begon ik alweer te twijfelen, ik zei dat hij maar moest kiezen en toen zei die we gaan gewoon voor die 375 (400 was mijn max).

Stratenen de anesthesist brachten me naar de OK en toen voegde een of andere Hidde zich nog toe. Ik mocht zelf op de operatietafel gaan liggen en kreegeen dekentje over me heen,wat was het daar koud zeg! De anesthesist deed 1 of ander wit goedje in mijn infuus en ik weet nog dat ik zei: dat brand. En toen was ik alweer wakker.

ik werd snel wakker, niet misselijk en de pijn was redelijk uit te houden. Ik kreeg paracetamol en de pijn zakte nog niet echt weg. Ik kreeg iets anders maar weet niet meerwat. Toen ging het wel. Mijn bloeddruk was goed en mijn pols wat hoog.

Ik werd terug gereden naar mijn kamer waar iedereen al zat te wachten. Mijn vriend was van de zenuwen en het lange wachten helemaal van Groesbeek naar Nijmegen centrum gelopen om sigaretten te halen, hij heeft het niet zo op ziekenhuizen. (Meteen al toen we binnen kwamen bij het UCCZ zei die bah hier hebben ze ook al van die ziekenhuisspray).

Ik heb gegeten en ben zelf naar de wc gelopen en alles ging eigenlijk heel goed. Ik mocht rond 6 uur naar huis. In de auto ook nagenoeg geen pijn en geen last van bulten of hobbeltjes!

heb thuis ook alleen nog maar paracetamol gehad en het is goed uit te houden. Ben bang dat ik niet zo goed tegen de tramadol kan, door al die verhalen hier. Dus als het zo kan, dan liever zo. Ben ook goed aan het koelen, dat scheelt ook een hoop! Zometeen komenmijn opa en oma op bezoek en een vriendin. Van mijn collega's heb ik allemaal lieve berichtjes gekregen, dus ben helemaal in mijn nopjes. De foto's volgen snel!

ooooowja heb nu een sport bh 75e aan! =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.