Ga naar inhoud

gigi1991 : 20 december 2013 : Dr. Straten: UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hi allemaal :)

Ik ben Gigi 22 jaar, 168cm, 50 kilo en heb een 75A.

Mijn ribben steken iets uit en mijn borsten zijn erg klein, waardoor ik het vind lijken alsof ik 2 paar borstjes heb.

Ik voel mezelf zonder kleding en in bikini onvrouwelijk. Na jaren onzekerheid heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga mijn borsten laten vergroten. Zaterdag heb ik mijn eerste kennismaking met Diana Gabriels. Ik wil (als het klinkt) geopereerd worden door Frans Straten.

Ik denk zelf aan een ronde 75C zachte gelsiliconen, onder de spier of dual plane.

Zaterdag hoor ik Diana haar mening.

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, wat leuk voor je dat je deze stap hebt genomen en het via Diana laat doen. Ik word over 15 dagen geopereerd door Straten en had een goed gevoel bij deze PC, ondanks het consult een beetje gehaast ging.

Ik snap dat je Diana's mening wilt horen maar hij wijkt in de meeste gevallen wel af van die van Straten. Diana had mij 375 cc aangeboden en de PC zelf vond dit veel te groot, wat dus 325/350 later ging worden.

Ik zeg dit zodat je straks niet teleurgesteld raakt doordat hun adviezen niet met elkaar overeen komen, al is Diana wel een leuke en aardige vrouw hoor!

Ben benieuwd hoe jij de consulten gaat vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ik ben geopereerd door dr. Straten! :) Het is echt een vakman en ik ken hier nog een aantal dames die heel tevreden zijn over het geleverde werk ;).
Let op: Diana Gabriels doet consults, maar is geen plastisch chirurg! Haar advies kan dus afwijken van dr. Straten. Luister dan ook vooral naar zijn mening en neem niet alles aan wat Diana zegt. Als je een dual plane plaatsing krijgt wil ik je adviseren om zelf een borstband via internet te bestellen (dit heb ik ook gehad van dr. Straten alleen dan via een andere kliniek) om de protheses mooi op hun plek te laten zakken. Zo'n borstband krijg je niet vanuit de Diana Gabriels kliniek en ik weet dat Barbielena haar borsten nu te hoog vind zitten, terwijl Straten hartstikke mooi werk heeft afgeleverd. Helaas had ze de borstband niet gekregen waardoor ze relatief hoog bleven zitten.

Persoonlijk vind ik de dual plane techniek een super mooie oplossing voor vrouwen met weinig eigen borstweefsel. Ik heb dus ook voor de dual plane techniek gekozen in combinatie met anatomische/druppel vormige protheses voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat. En ik ben er super trots op!! Ik heb 390 cc, high profile (projectie naar voren/volume = 6 cm) de high profile zorgde ook voor een beetje ronding zoals de ronde protheses maar niet te duidelijk aanwezig. Ik heb een 75E!. Met kleding aan vind ik het een bescheiden C lijken en zonder kleding een bescheiden D. Valt allemaal wel mee dus. Op het forum is het vooral bekent dat de prothese borsten vaak kleiner ogen dan de maatlabel zegt, hierdoor zijn veel vrouwen niet tevreden na de operatie over hun maat omdat ze een te weinig aan cc's hebben gekozen.

Ik ben 1,69 en 54 kilo dus ik ben ook niet te groot en vrij smal, maar het past prima in verhouding met mijn lichaam ;) Ik voeg je toe als vriend, dan kan je mijn albumfoto's bekijken via mijn profiel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat spannend allemaal he. Er komt van alles op je af als je eenmaal die knoop heb door gehakt. Mocht je verdere vragen hebben dan kun je die gewoon stellen. Er zitten genoeg dames hier op het forum en dan zal er vast wel iemand met een antwoord zijn ;). Je kunt natuurlijk ook de zoekbalk rechts boven gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult is helemaal super gegaan!

Diana vond 375cc dual plane rond mentor type 1 het mooiste.

Dan kom ik uit op een volle c, kleine d.

Ik vond het erg mooi staan, maar miss net iets te groot. Heb ook 300 cc gepast en dat was ook erg mooi.

Volgende week woensdag hoor ik Frans zijn mening. Ik ga denk ik gewoon met hem mee. Hij heeft er tenslotte het meeste verstand van.

20 december word ik door hem geopereerd in UCCZ.

Ik kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, Diana had mij eerst ook 375cc aangeboden, toen naar frans geweest en nu word het 350cc,. Ik wil ook op een D uitkomen, maaar kom zelf vanuit een B cup. We hebben wel beetje dezelfde situatie he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het consult is helemaal super gegaan!

Diana vond 375cc dual plane rond mentor type 1 het mooiste.

Dan kom ik uit op een volle c, kleine d.

Ik vond het erg mooi staan, maar miss net iets te groot. Heb ook 300 cc gepast en dat was ook erg mooi.

Volgende week woensdag hoor ik Frans zijn mening. Ik ga denk ik gewoon met hem mee. Hij heeft er tenslotte het meeste verstand van.

20 december word ik door hem geopereerd in UCCZ.

Ik kan niet wachten!!

Spannend hoor en ik kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten..

Ik heb alvast je titel aangepast en je topic verplaatst naar operatieverslagen zodat je ook in dit topic een verslagje kunt schrijven hoe je het ervaren hebt, als je dat wilt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.