Ga naar inhoud

Weeltje: 21 november 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik ben een trotse mama van bijna 29 van 3 flinke zoontjes. De jongste wordt bijna een jaar. Ben overlaatst op eerste consult geweest bij dr Lemmens. Maandag mag ik terug voor "sizing", en 25 november word ik geopereerd!

Ga maandag natuurlijk heel wat vragen hebben :-) Ik heb nu een A-kleine B, maar ene borst is wel stukje kleiner. Ook heb ik 2 grote heel zichtbare littekens onder m'n borst (ik was vroeger de "trotse" eigenares van 4 tepels....). Op m'n 15de zijn de 2 tepeltjes die er teveel aan waren weggehaald, maar omdat m'n borsten zo klein bleven, zijn ze er nooit over gaan hangen zoals normaal de bedoeling was, en zijn die altijd zichtbaar gebleven. De protheses zullen normaal via diezelfde littekens geplaatst worden. Ik ben niet zo groot, 155 cm, maar wel heel erg breed gebouwd, m'n schouders bedoel ik dan. Dus hopelijk zijn m'n brede schouders mooier in verhouding als m'n borsten wat groter zijn. Heb nog niet zo goed een idee welke grootte ik juist wil en welke vorm!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum Weeltje en gefeliciteerd met je datum!

Ga je bij dr. Lemmens in het ziekenhuis in Mol? Dan verplaats ik je naar operatieverslagen.

Hier op het forum is een heleboel informatie te vinden, ik weet niet of je rechtsbovenin de zoekbalk al ontdekt hebt?

Als je vragen hebt, stel ze dan! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je de juiste weg op kan helpen.

Veel forum en leesplezier!

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik dacht, zal alvast een operatieverslag aanmaken :) Moet nog wel op consult 4 nov maar ben zo ongeduldig dat ik gelijk een datum voor de operatie heb vastgelegd :131: Normaal ging het dr Lemmens worden, daar was ik al wel op consult geweest, maar had niet zo'n goed gevoel bij hem en hij wou absoluut niet groter gaan dan 275-295 omdat hij groter niet mooi vond.
Dus ben ik maar op zoek gegaan naar een pc die wel graag grotere borsten maakt en die heb ik dankzij hier gevonden :141: Dus ben nu al ongeduldig aan het aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

heey weeltje,

ik had eerst ook een kleine B en ik heb 415cc achter de spier geplaats gekregen.. en moet eerlijk zeggen, ben blij dat ik voor de 415 heb gekozen en niet voor minder! 275 en 295 klink mij redelijk weinig.. super blij met mijn boobies.. hadden zeker niet kleiner gemogen! ik kom nu qua bh maat uit op 75E, maar ogen mij meer als een D cup moet ik zeggen.. nieuwe foto's moet ik nog eens posten.. ben nu 2 maanden PO.. er staan ook foto's op hoe t eerst was.. dan kun je mischien eens een beetje een vergelijking maken..

hoop dat je er wat aan hebt!
liefs nikky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hier nog 1 die al enige tijd ongeduldig aan het aftellen is ;)... wat duurt dat wachten lang he..

Maar goed we moeten er wat voor over hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik tel met jullie mee , en twijfel nog steeds over de cc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie rap even op de hoogte brengen van m'n consult. Was vele beter dan bij Lemmens. Heb foto's laten zien en was perfect mogelijk volgens Plovier, ze gingen heel mooi worden. Had gezegd dat Lemmens max 295 cc wou doen, en Plovier antwoordde dat dat veel te weinig was voor mij, ik ook heel ongelukkig zou zijn dan. Met mijn postuur (dus brede schouders en grote omvang; 84 cm) had ik veel meer nodig. En dat krijg ik dan ook van hem, ging dual plane worden, tussen de 500 en 600 cc :1big_boobs:

Ben dus super blij! Kan al niet wachten tot 21 november, hoewel ik wel wat tegenop de pijn zie maarja, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden he :D

:43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 weken, begin nu toch al wel zenuwen te krijgen. Vooral om het feit dat ik even niks ga kunnen doen, hoe ik het allemaal geregeld ga krijgen. Hopelijk behoor ik tot de groep waarbij de pijn snel draaglijk wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pieker het meeste over hoe ik mijn 1- jarige in bed moet krijgen, verschonen en aankleden (is laatste weken een gevecht met hem, moet echt veel kracht gebruiken), zijn maxi cosi in de wagen krijgen,... Hij loopt namelijk nog niet, alleen kruipen. Hem 6weken niet kunnen heffen gaat echt moeilijk/onmogelijk zijn vrees ik :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wel, maar die is zelfstandige en niet veel thuis. Hij gaat wel eventjes wat zijn uren kunnen aanpassen maar geen weken natuurlijk. M'n moeder zal m'n 2 andere zoontjes hopelijk 2 weken van en naar school kunnen brengen maar die heeft ook nog zo'n druk leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. Hm ja lastig. Ik heb zelf geen kindjes dus misschien dat andere mama's hier wat advies over kunnen geven?

Ik weet wel dat ik de 1e week echt totaal niks kon, echt niks. Mn beste vriend is de eerste nacht bij me blijven slapen om me te helpen en dat was echt nodig. Ik kon de eerste 3/4 dagen zoiezo niet zelf omhoog komen van bed. En douchen ging de eerste 2 weken ook nog niet zelf.

Ik zou met name de eerste week echt hulp vragen, was bij mij wel echt nodig.

En daarna ja.. ja eigenlijk mag je 6 weken lang niet meer dragen dan 2/3 kg omdat je dual plane krijgt.. mja als je kindjes hebt weet ik ook niet hoe dat moet eigenlijk..

Goede voorbereiding scheelt al wel een hoop, maar hulp is wel nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.