Ga naar inhoud

Sexy sportbh?


Big-boobies

Aanbevolen berichten

Hoi hoi.

Ik ga hier toch nog maar eens de vraag stellen.

Ben nu 3 dagen po en draag de shock absorber sport bh, super fijn en stevig, maar wel hoog uitgesneden.

Nu ben ik dus opzoek naar een fijne sport bh die wat lager is uitgesneden en waar je al iets meer je spleetje kunt zien .

Dit aangezien het net wat leuker staat onder een topje.

Wie heeft ervaring met zon bh en kan me op weg helpen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik vindt de sportbh van Pure Lime wel een mooie... Hij kost 49,95 en is verkrijgbaar in de grotere maten aangezien je met 600cc wel op een behoorlijk maatje uit komt denk ik... file_22_19.jpgHeeft voorsluiting wat ideaal is met aan of uittrekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb plaatsing voor de spier , en moest gelijk een sport BH aan.

De BH van Triumph heb ik liggen maar vind ik en niet fijn en heel lelijk zitten.

Bedankt dames ik ga eens kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve maud, een sportbh en sexy? Dat gaat niet samen hoor meid ;):)
Een sportbh is er om je borsten te ondersteunen en te beschermen en zeker na je operatie ben je even niet sexy en kan je ze nog niet showen. Dus ik denk dat je nergens een goede sportbh gaat vinden die sexy is.

Je kan altijd de sportbh van de Fila proberen, die is dieper uitgesneden dan de Shock Absorber en hierdoor heb je dus een beetje decollete in die bh. Maar als je dan een shirtje/topje aan doet, zit je nog steeds met het probleem dat je de bandjes ziet van de bh, die lopen namelijk naar boven langs je nek. Dus ook met die bh moest ik hoge shirtjes dragen. Ook was de vorm van mijn borsten veel minder mooi in de Fila(kleiner) en bh prikte heel erg in mijn hechtingen. Ik denk zomaar dat jij die ook niet fijn vind..omdat de bh die je nu hebt echt veel beter zit. Maar je kan 't altijd proberen! Je kan de Fila kopen bij de V&D.

Wat ik deed was hoge en strakke basis shirtjes(geen zwart!)dragen, daardoor zagen ze er echt groot uit en kon ik ze toch nog beetje "showen" en ik vond het er even goed sexy uit zien.

De bh van Pinkboobie ziet er trouwens wel goed uit.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de pure lime bh aangeschaft maar weet niet hoe hij zal zitten na de operatie is debk voor iedereen anders. Zal ook exht aan je bouw liggen. Maar deze is idd net als de fila laag uitgesneden. Over de fila heb ik veel negatieve dingen gelezen dus heb die niet gekocht. Maar moet er nog 1 hebben en denk dat ik een ander merk erbij haal want mocht de pure lime me niet bevallen dan kan ik de andere nog aan. Maar idd de pure lume kost 49.95 maar de meeste liggen rond die prijs.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve maud, een sportbh en sexy? Dat gaat niet samen hoor meid ;):)

Een sportbh is er om je borsten te ondersteunen en te beschermen en zeker na je operatie ben je even niet sexy en kan je ze nog niet showen. Dus ik denk dat je nergens een goede sportbh gaat vinden die sexy is.

Je kan altijd de sportbh van de Fila proberen, die is dieper uitgesneden dan de Shock Absorber en hierdoor heb je dus een beetje decollete in die bh. Maar als je dan een shirtje/topje aan doet, zit je nog steeds met het probleem dat je de bandjes ziet van de bh, die lopen namelijk naar boven langs je nek. Dus ook met die bh moest ik hoge shirtjes dragen. Ook was de vorm van mijn borsten veel minder mooi in de Fila(kleiner) en bh prikte heel erg in mijn hechtingen. Ik denk zomaar dat jij die ook niet fijn vind..omdat de bh die je nu hebt echt veel beter zit. Maar je kan 't altijd proberen! Je kan de Fila kopen bij de V&D.

Wat ik deed was hoge en strakke basis shirtjes(geen zwart!)dragen, daardoor zagen ze er echt groot uit en kon ik ze toch nog beetje "showen" en ik vond het er even goed sexy uit zien.

De bh van Pinkboobie ziet er trouwens wel goed uit.. :)

Thanks voor je antwoord!

De shock absorber vind ik echt een toppertje! Morgen komt de fila bh binnen, ben benieuwd hoe die zit. Ik wil ook de shock gewoon iedere dag aan doen, behalve als ik dan eens een feestje ofzo heb, dan zou ik zo graag een bh willen die iets minder hoog aangesloten zit. Zal van de week ook eens langs de sport winkel gaan hier.

De Triumph vond ik dus een ramp, niet fijn zitten, maar ook absoluut niet mooi. Zo ook de Hema.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.