Ga naar inhoud

Pijnlijke rechterarm


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

misschien dat jullie me alvast kunnen helpen..

Ik heb sinds mijn BV (25 september) weinig gevoel aan de binnenkant van mijn linker bovenarm maar ik dacht dat is gewoon normaal dat hoort er bij.. nu komt het gevoel wel weer ietsje meer terug maar is het heel pijnlijk als ik het aanraak of als bijv. mijn shirtje er tegen aan komt, ook aan de bovenkant van mijn borst heb ik dit gevoel.

Herkend iemand van jullie dit?

Anders morgen toch maar even naar de kliniek bellen.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het niet. Heb wel oms last van een doffe arme dan ga ik even staan en rek mijn borstspieren evendan gaat dat gevoel wel. (Doe mijn schouders naar achteren zeg maar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Sylla ik herken dit ook niet.. wel soms een beetje rare tintelingen. Soms wel pijn bij aanraking van mn rechter borst idd ookals er iets tegen aan komt bv met aandoen van bh.

Ik zal tog even de kliniek bellen! Succes, komt vast goed hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee morgen toch maar even bellen dan.

Het is een branderig gevoel.. Ik dacht zelf eerst dat het misschien van dat narcose spul kwam want dat werd heel snel ingespoten en dat deed echt heel veel pijn net alsof mn aders uit elkaar sprongen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan mijn rechter onderarm soms stroomschokken het gevoel dan en sinds vandaag heb ik daar een heel dof gevoel ik voel wel dat ik erover heen wrijf maar is heel erg raar

hmm dat is ook niet zo fijn.. misschien zit er ergens een spiertje bekneld ofzo, hopen dat het snel weer over is! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylla het branderige gevoel is normaal hoor ;) alleen iedereen ervaart het op een andere manier. Heb je een dual plane plaatsing? Als je ergens niet helemaal zeker van bent kanbje sltijd de kliniek bellen :) xx

Okee.. ja ik heb Dual Plane.

het voelt alsof mijn arm is verbrand (het gevoel komt niet van binnenuit) heb nu mijn badjas aan als die tegen mijn arm aan komt doet het echt zeer..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sylla,

het lijkt me te maken hebben met je zenuwen! Die kunnen soms echt super gevoelig zijn, dan doet de minste aanraking heel erg veel pijn! Dat heeft tijd nodig om te herstellen....vervelend, zeg!

Hee Visje,

Thnx voor je reactie, ja dat zou het inderdaad kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde!!

Eerst had ik enorme pijn in mijn schouder...

Niet te harden...

Vervolgens had ik een hele gevoelige rechterborst en rechter bovenarm wat erna gewoon gevoelloos werd...

Ook had ik van die stroomstootjes in mijn arm...

Toen ik een beetje ging voelen waar het :-) vandaan kwam, was dat de voorkant van mijn schouder en toen ik verder voelde was het ook op mijn juk een gevoelig en als ik daar op duwde kreeg ik van die stootjes door mijn arm...

Bleek mijn kliniek bh te strak af te knellen op mijn juk een, daar zat die precies op een zenuw te duwen wat door trok naar de zenuw in mijn schouder en vandaar naar mijn arm in...

Mij. Huid was daardoor ook heel gevoelig!

Druk neuropathie bleek het te zijn, en nu had ik de kliniek bh alweer helemaal los gezet(wat eigenlijk niet mocht) en bij mijn schouders een spons je ertussen geduwd..

Nu mag ik de kliniek bh na 3 weken niet meer aan en draag ik alleen zo'n tel sell bh met een strapless naadloos ding erover...

Heb een fila bh onderweg, dus hoop dat dat beter zit...

Bedoelde 2 keer jukbeen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch maar even gebeld, moet het even in de gaten houden maar veel kans zijn het toch de zenuwen zoals Visje19 al zei. :) dit gaat vanzelf weer over maar het heeft tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde!!

Eerst had ik enorme pijn in mijn schouder...

Niet te harden...

Vervolgens had ik een hele gevoelige rechterborst en rechter bovenarm wat erna gewoon gevoelloos werd...

Ook had ik van die stroomstootjes in mijn arm...

Toen ik een beetje ging voelen waar het :-) vandaan kwam, was dat de voorkant van mijn schouder en toen ik verder voelde was het ook op mijn juk een gevoelig en als ik daar op duwde kreeg ik van die stootjes door mijn arm...

Bleek mijn kliniek bh te strak af te knellen op mijn juk een, daar zat die precies op een zenuw te duwen wat door trok naar de zenuw in mijn schouder en vandaar naar mijn arm in...

Mij. Huid was daardoor ook heel gevoelig!

Druk neuropathie bleek het te zijn, en nu had ik de kliniek bh alweer helemaal los gezet(wat eigenlijk niet mocht) en bij mijn schouders een spons je ertussen geduwd..

Nu mag ik de kliniek bh na 3 weken niet meer aan en draag ik alleen zo'n tel sell bh met een strapless naadloos ding erover...

Heb een fila bh onderweg, dus hoop dat dat beter zit...

Bedoelde 2 keer jukbeen...

Ohh dat is wel balen zeg! hopen dat de fila bh beter zit..

is de pijn wel al iets minder geworden?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.