Ga naar inhoud

even voorstellen!


lovethekids

Aanbevolen berichten

Hallo ik kom uit brabant en wordt dit jaar 27jaar. Ben moeder van 2 meiden van 2 en half jaar Werk 2 dagen in de week en de rest huismoeder.

Ziet al een tijd te twijfelen over me borsten er is niks mis mee maar net iets te klein voor me lichaam, Hou ervan om gewoon neutraal te zijn dus vind het nou ook erg moeilijk om nep in me lichaam te stoppen. zijn er nog meer mensen die heel erg twijfelde? hoor vaak als je twijfeld moet je het doen krijd je geen spijt van.Maar het is wel voor heel je leven moeilijk hoor!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lovethekids

Welkom op het forum!

Twijfelen, je bent niet de enige! Heb er zelf jaren mee gezeten en vaak wel gezegd dat ik het wilde maar er toch niets mee gedaan. Toen ik 15 was had ik prachtige boobs was een stevige dame had 80c. Na een eetprobleem en 20 kg minder bleef er van mijn boobs ook niet meer over dan een 70a.

Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en op consult gegaan. Geluisterd naar het verhaal, de protheses gevoeld en ik wist wat ik wilde.

Als ik jou was zou ik gewoon eens een consult plannen en je goed laten informeren en alle vragen stellen die je je zelf kan bedenken. Ik heb zelf iig geen dag spijt!

xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lovethekids,

Welkom op het forum!!!

Ik denk dat bijna iedereen wel twijfels heeft gehad. Zelf dagen voor de operatie ;). Mar ik denk ook dat bijna iedereen na dat ze hun operatie hebben gehad ook dachten van dit hadden we al veel eerder moeten doen!

Ga gewoon lekker lezen hier op het forum. Bijvoorbeeld operatie verslagen van meiden hier. Vragen kun je altijd stellen en er is altijd wel iemand die een antwoord of advies kan geven. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de zoekbalk hier rechtsboven.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid welkom!

Toevallig ook weegschaal van sterrenbeeld? ;) twijfels twijfels ik twijfelde de zelfde dag nog. Zelf heb ik gewoon de voor en na delen op geschreven. Als je het voor je zelf doet, omdat je je zelf beter en fijner in je vel voelt met mooie borsten, waarom dan uitstellen en langer twijfelen.

Veel lees plezier op het forum, je hebt er echt heel veel aan! Ik ben pas twee dagen geleden geopereerd dus zo ervaren ben ik niet maar voor vragen mag je altijd berichten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.