Ga naar inhoud

Voorstellen, overweeging


Annoki

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben moeder van twee lieve kleine kids.
heb nog nooit veel borst gehad, altijd maar een AA/Atje.
met de eerste zwangerschap, iets gegroeid vooral in omvang, maar platter.
na tweede heb ik helaas zoals me collega zegt 2 ruggen over gehouden.

Ik ben echt zo plat als een dubbeltje.

171, 54 kilo, dus echt geen zicht.

heb een klein slap zwangerschap buikje overgehouden, niemand ziet hem ik wel, vooral ook omdat doordat ik geen borst heb het zo zichtbaar is.

heb speciale bh's met prothese's erin, gekocht nadat ik gestopt was met borstvoeding, omdat ik de deur niet meer uit wilde.

maar kan amper leuke kleding kopen, alles valt open en dan zie je plat met tepeltje, dit vind ik echt verschrikkelijk

Ik ben al meer dan 15 jaar onzeker, zwem alleen voor de kids, ben het liefste maar thuis, koop weinig kledig, etc etc, er zullen er meer met deze gedachten zijn.

Roep al jaren nee BV doe ik niet, vind de risico's het niet waard,
afgelopen zomer er erg mee bezig geweest zoals elke zomer als ik al die vrouwen in mooie gevulde bikini's zie lopen.

Ik heb net nacht dienst gehad met een collega waar ik heel openharttig mee gesproken heb erover.
heb de knoop doorgehakt, ga nu er bewust voor sparen, en ondertussen info inlezen.

Nou daardoor ben ik een potje bang geworden dat willen jullie niet weten.

Zij was bij dr Damen van Wellness kliniek geweest voor neus operatie geweldige man zei ze, ik gegoogled ook de monobloc.

Wat ik van beide wel niet tegen kom ..

Alle BV's die mis gegaan zijn, verkeerd gezet zijn, gaan lekker etc etc.

Ik weet op den duur niet meer wat ik moet geloven en wat ik nou moet doen..

1 ding weet ik zeker ik wil niet meer zo leven, ik heb 2 schatten van kids, lieve man, leuk huisje, werk... enige wat ik nog mis in mijn leven is mijn vrouwgevoel

Ik vind de keus heel moeilijk, welke arts welke prijs hangt er aan vast.. want OMG wat een dure operatie, en helaas groeit het geld niet op mijn rug.

voor en na delen.

hoe lang herstel.

welke laat ik plaatsen

wat is veilig

wie is veilig

Ik werk in verpleeghuis, en wil dat niemand het weet ( behalve dan degene die ik vertrouw met de info), maar ik krijg echt NOOIT 6 weken vrij.

Ik heb al heel veel topic's gelezen, al veel gegoogled, en zit met me handen in het haar
veiligheid en prijs zijn zeer belangrijk,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn vragen/twijfels.

Groetjes Annoki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hè, zo twijfelen. Ik kan je niet adviseren, denk zelf namelijk aan een bvk maar heb wel een vriendin die een bv heeft laten doen en die is er ontzettend tevreden over. Ik weet dat ze dat bij de Bergmann kliniek heeft laten doen. Hier is veel info te vinden over bv.

Veel sterkte en succes met sparen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Annoki,

Ik begrijp je twijfels echt heel goed!! Als je hier op het forum gaat rond kijken dan zie je dat de meeste borstvergrotingen goed gaan, zonder complicaties.. Tuurlijk zijn er ook meiden waarbij het niet goed gaat maar die zijn echt in de minderheid..

Je geeft aan dat je in een verpleeghuis werkt, dat is lichamelijk zwaar werk dus het verstandigste is echt 6 weken vrij, zeker als ze dual plane geplaatst worden.. Ik werk zelf ook in een verpleeghuis en mijn manager is op de hoogte van mijn borstvergroting en ik heb ook 6 weken vakantie gekregen..

Hoe je ze laat plaatsen en welke je laat plaatsen is afhankelijk van je eigen weefsel en wat er in past bij je, wat alleen een pc (plastisch chirurg) voor je kan bepalen..

Ik zelf wordt geopereerd door dr. Nio in het Sint lucas andreas ziekenhuis en ik betaal 3100 euro.. Er zijn veel goede verhalen over hem bekend en hij staat hier bekend als de chirurg met de gouden handjes...

Als ik jou was dan zou ik meerdere consulten inplannen bij verschillende chirurgen om te kijken bij wie jij het beste gevoel hebt.. Een consult is vrijblijvend dus dan kun je je goed orienteren...

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annoki

Ja meid ik herken je verhaal,ik denk veel dames hier op het forum.

Het vrouw gevoel wat voor ons zo belangrijk is.

Het enige wat is je kan adviseren is...lees je goed in.ga lekker op dit forum speuren hier vind je veel info en evaringen.

Je moet je niet druk maken om wat er eventueel mis kan gaan.Er zijn natuurlijk risico's maar meestal gaat het allemaal goed!

Wat wil je uit geven,in Belgie is het over het algemeen goedkoper dan in Nederland

Ik persoonlijk heb het bij de Boerhaave in Amsterdam laten doen.

Ik wilde niet die hele trip naar Belgie maken{ik woon in Noord holland} En achter af ben ik blij dat gedaan te hebben want ik kreeg een allergische reactie op de tape en kon zo ff tussen door langskomen..

6 weken is lang,misschien ziek melden een idee.Het mooiste zou zijn als je open kaart kan spelen maar goed ik weet niet op welke voet jij met je werkgever staat!

Je moet wel zorgen dat je de weken na de operatie voldoende hulp heb voor je kids,6 weken niet tillen of geen zware huishoudelijke klussen ik vond het een hel!!

Zoek een paar klinieken uit waarvan jij denkt dat het wat is.

Ga daar op consult en laat je adviseren,beslis niet te snel!

Geef daar goed aan wat je wilt.

Misschien krijg je een ander advies omdat jou wens niet gerealiseerd kan worden denk daar over na{misschien zegt een andere arts dat het wel kan}.Je wilt natuurlijk het mooiste resultaat!

Als je vragen heb of iets niet weet stel ze gerust om dit forum er is altijd wel iemand die een antwoord weet.

Ik wens je heel veel succes naar je boobie zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

6 weken is lang,misschien ziek melden een idee.Het mooiste zou zijn als je open kaart kan spelen maar goed ik weet niet op welke voet jij met je werkgever staat!

Ziek melden vindt ik niet zo'n goed idee, dit kan alleen in overleg met je manager of leidinggevende.. je moet je namelijk verantwoorden bij de bedrijfsarts en als ze er achter komen is het mogelijk je loon stop te zetten..

Een cosmetische ingreep is namelijk niet medisch noodzakelijk waarbij je je niet ziek mag melden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom! Als jehet echt graag wiltkan je toch met je leidinggevende regelen dat je 4 weken ofzo vrij neemt en dan nog even rustig aan doet? Ze hieft het tog niet aan iedereen te vertelle

Nee zeker hoef je het niet aan iedereen te vertellen, maar je manager of leidinggevende is wel handig, zeker in het vakgebied waar ze werkt.. Het is namelijk lichamelijk zwaar werk, waarbij je de gehele dag moet tillen (ik doe hetzelfde werk).. Indien ze kiezen om het dual plane te doen mag je echt 6 weken niet tillen wat in dit werk onmogelijk is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.