Ga naar inhoud

Onrustige cellen?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben 17 jaar en ik zit met een probleem. Ik heb al enkele maanden last van steken in mn borsten. De ene keer de linker en de andere keer de rechter. Laatst kwam er ook wit vloeistof uit (ik denk melk?) en was mijn tepel een klein beetje ingetrokken, heel raar. Snel dus naar de huisarts geweest die me voor de zekerheid naar de mammapoli doorstuurde. Hier hebben ze het witte vloeistof uit mijn tepel afgenomen en hebben ze een echo gemaakt. Niks te zien, wat een opluchting. Totdat ik 2 dagen later een telefoontje kreeg dat ik een MRI-scan moet laten maken als ik in de 2e/3e/4e dag van mijn menstruatie zit, omdat ze onrustige cellen hebben gevonden in het vloeistof. Moet ik mij nu eigenlijk zorgen maken? Ik weet dat de kans op borstkanker klein is maar ik ben nog steeds bang dat dat, of het DCIS een oorzaak kan zijn. Ik weet nu eigenlijk niet of er meer oorzaken zijn voor onrustige cellen. Dus als iemand iets weet, zou ik het heel graag willen horen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje dat is wel even schrikken natuurlijk. En nu moet je wachten tot je menstruatie komt. Ik kan je er ook niet mee helpen, maar hoop natuurlijk dat alles gewoon goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kab niet veel doeb dan alleen afwachten helaas. Heb je verder wel een gezonde leefstijl? Ik denk dat je momenteel alleen maar heel goed voor jezelf kan zorgen door gezond te eten en drinken en op tijd naar bed te gaan. En gewoon afwachten tot het onderzoek gedaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.