Ga naar inhoud

Hallo!


Justy

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik ben Justy, 37 jaar oud, mama van een lieve dochter en ik heb een onwihjs lieve vriend!

Ik heb 10 September een bv gehad.

Ik ben nieuw hier op dit forum en weet helaas de weg nog niet. Hoop dat ik t snel onder de knie zal hebben en met jullie allemaal de voors, tegens, en vorderingen mag bepreken.

Ben erg benieuwd.

Groetjes,

Justy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs! Waar ben je geweest? en wat heb je gekregen? We zijn hier helemaal niet nieuwschierig, maar willen gewoon alles weten :P

Je zal de weg vast snel vinden hier ;) Heb je vragen dan moet je ze gewoon stellen. Je kunt natuurlijk ook gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Wat een lieve reacties :-)

Ik ben bij de Veldhuiskliniek geweest. Een superlieve en leuke dokter en waanzinnig lief personeel allemaal!!!

Intake was op zicht ook allemaal redelijk goed alleen erg rap allemaal. Maar ik heb wel de gelegenheid gehad voor mijn vragen te stellen ed. Alleen lagen er maar 2 pasproteses op tafel waar ik t mee moest doen. 300cc en 375cc.

Dokter heeft 3 maten besteld 335cc, 375cc en 420cc en zou tijdens de operatie beslissen welke t meest geschikt voor me zouden zijn. Hij heeft, zoals hij zegt, 420cc erin gehad maar er weer uitgehaald omdat hij t niet mooi vond en t niet goed zat. tis dus de anatomische vorm van natrelle geworden in een 375cc 410MF. Tis een hele kundige arts dus dan neem je dat maar aan! Littekens zien er meer dan keurig uit!

Ik ben nog niet helemaal overtuigd of ik er blij mee ben of niet......Ik had door t afvallen echt aandelen bij de pickwick gekregen dus die heb ik maar gauw ingeruild :4:

Wel stukken beter dan wat t was gelukkig maar ik vind ze toch echt te klein!!! Ik heb ook geen flauw idee hoe dat evt in zn werk gaat als je op eindcontrole gaat en niet tevreden bent, iemand er misschien ervaring mee?? Ik las nl ook over evt wissels maar hoe dat in zn werk gaat en of je dat zelf helemaal weer moet bekostigen, geen idee.

Met passen zag t erg behoorlijk uit maar nu in reality hadden ze zeker n maat groter gemogen!!! Ziet er nu ook zeker kleiner uit dan met de pasprotese!!!

Ik weet ook wel dat t nog vroeg is om er iets van te zeggen maar ik wordt er wel verdrietig van. Zoveel geld betaald en qua grootte wordt ik er n beetje moedeloos van. Linkerkant is ook groter dan rechterkant maar nu had ik al gelezen dat dat nog allemaal bij zal/kan trekken. En de sportbh is natuurlijk ook nog niet bevorderlijk voor t volume in de kleding. Sportbeha is een 80D. Zucht,....misschien nog maar niet zoveel op vooruit lopen maar ben er wel héél erg veel mee bezig!

Operatie en herstel is voor mij een peulenschilletje.........NERGENS last van gehad of problemen mee gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zou het er dan niet opgooien dat je ze te klein vind maar dat je het storend vind dat de borsten niet even groot zijn en hij eventueel voor een verschillend in aantal cc's had moeten kiezen. Als je dit bespreekbaar maakt en hij dit eventueel kosteloos of met een kleine vergoeding wil aanpassen kan je meteen een groter aantal cc laten plaatsen, want dat is dan alleen nog maar een bij zaak.

Het aantal cc's en dat je daar niet tevreden mee bent ligt toch echt vaak bij de cliënt, natuurlijk moet een arts het allemaal weten maar een arts kan niet ruiken of jij een 420cc mooier vind of een 375 cc bijvoorbeeld, dat is iets wat je écht zelf duidelijk aan moet geven. Hij vond de 420 waarschijnlijk niet mooi, dus daar zal hij dan ook zn redenen voor hebben.

Maar neem is het verschil wat 45 cc/ml is in een maatbeker en je ziet dat het niet zo heel veel uit maakt. Het enige wat hier in verschilt is bijvoorbeeld de breedte van de prothese en misschien een paar mm in projectie (naar voren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zou het er dan niet opgooien dat je ze te klein vind maar dat je het storend vind dat de borsten niet even groot zijn en hij eventueel voor een verschillend in aantal cc's had moeten kiezen. Als je dit bespreekbaar maakt en hij dit eventueel kosteloos of met een kleine vergoeding wil aanpassen kan je meteen een groter aantal cc laten plaatsen, want dat is dan alleen nog maar een bij zaak.

Het aantal cc's en dat je daar niet tevreden mee bent ligt toch echt vaak bij de cliënt, natuurlijk moet een arts het allemaal weten maar een arts kan niet ruiken of jij een 420cc mooier vind of een 375 cc bijvoorbeeld, dat is iets wat je écht zelf duidelijk aan moet geven. Hij vond de 420 waarschijnlijk niet mooi, dus daar zal hij dan ook zn redenen voor hebben.

Maar neem is het verschil wat 45 cc/ml is in een maatbeker en je ziet dat het niet zo heel veel uit maakt. Het enige wat hier in verschilt is bijvoorbeeld de breedte van de prothese en misschien een paar mm in projectie (naar voren).

Hartelijk dank voor je reactie.

Je hebt helemaal gelijk maar ik ben er n beetje moedeloos van maar goed, ook ik MOET "Geduld" hebben en afwachten hoe t er na herstel uit zal zien. Tis nog kort geleden allemaal.

Klopt ook helemaal wat je zegt over t aantal cc's.

Ben ook wel blij dat ik deze site gevonden heb en de reacties en ervaringen van anderen te kunnen lezen.

Nogmaals bedankt dat je de moeite genomen hebt om te reageren!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.