Ga naar inhoud

-Nora- : 14 oktober 2013 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal!

Na een aantal dagen op dit forum gekeken te hebben vind ik het zo leuk om te lezen hoe behulpzaam en positief iedereen is.

Ik weet al lang dat ik een borstvergroting wil omdat ik mezelf niet vrouwelijk en mooi voel, ik heb namelijk cup A. Ik ben nu 18 jaar (165m en 59kg). Na veel informatie gezocht te hebben op internet, heb ik een aantal weken geleden Diana Gabriels bezocht in Barendrecht. Toen ik binnenkwam vond ik het allemaal nog erg spannend maar ze stelde me al meteen op mijn gemak. Ik ben met een positief gevoel de deur uitgelopen. Ik heb er nog goed over nagedacht en met verschillende mensen over gepraat. Ondanks dat niet iedereen positief reageerde heb ik toch besloten mijn droom te laten waarmaken.

Op 14 oktober word ik geopereerd door dokter Schiettecatte in Amstelveen. Ik krijg ronde mentor protheses tussen de 325/350/375 cc (dual plane). Ik heb gemengde gevoelens over mijn beslissing omdat ik het allemaal erg eng en spannend vind. Maar als ik de berichtjes op dit forum lees voel ik me al meer gerustgesteld.

Mij werd aangeraden door Diana om een sport bh van Fila te kopen. En ik heb nog een sport bh van Amoena besteld. Ik heb na mijn operatie 1.5 week rust en daarna moet ik alweer naar school toe. Wat raden jullie aan om te dragen? En zou een borstband eventueel ook een aanrader zijn?

Ik ben heel benieuwd naar de reacties.

Tot schrijfs!

Liefs Nora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Spannend hoor en ook al zo snel!! dus je bent al lekker aan het aftellen?

Een borstband moet je pc adviseren.. Je krijgt ze dual plane en dat betekent 6 weken niet tillen dus ik weet niet hoe zwaar je boeken zijn om te tillen naar school.. Voor de rest zou ik als ik jou was de sport bh's blijven dragen zoals je pc dit adviseert..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor je reactie!

Ja het komt nu wel al heel dichtbij :)

Ik ga er wel voor zorgen dat ik bijna niks hoef te tillen wil het risico niet lopen dat het fout gaat.

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Lijkt nu nog wel een tijdje dat je moet wachten maar gaat gelukkig zo snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ach ik wacht al drie maanden dus die ene maand en 14 dagen kan er ook ng wel bij haha..

Ik heb lekker 6 weken vakantie dus ik denk dat ik die ook wel nodig heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid! en ook al zo lekker snel :D

Dei twijfels hebben heel veel meiden. Ook had ik dit zelf ook, maar dat komt gewoon omdat het gewoon heel spannend is en je je er aan moet overgeven.

Pas inderdaad op dat je op school niet te veel gaat doen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.