Ga naar inhoud

borstband noodzakelijk...?


eefke89

Aanbevolen berichten

ik heb ook geen band gekregen of aangeraden gehad.. dacht ook dat iedereen dat moest..
ben nu 5 weken, en ze zitten mooi zoals ze moeten zitten.. zaten ook niet hoog toen ik net geopereerd was, misschien dat het met de plaatsing te maken heeft.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben maar blij als je er geen hoeft!

als t wel zo was had je m wel meegekregen...maar geloof me...het is n onding!!!!

irriteerd, zit niet lekker, zie je altijd onder je kleding...

met mijn bh heb ik echt geen problemen, maar ben blij als die band eraf mag na 6 weken gedragen te hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan je pc. Elke pc plaatst ze anders, maakt andere pockets, heeft andere voorschriften. Het hangt ook van de plaatsingsmethode af. Bij dual plane (en onder de spier) wordt vaak een borstband aangeraden, omdat de spier de neiging heeft de implantaten omhoog te drukken.

Ik moest er zelf eentje voor twee weken. Nu ben ik 9 weken verder en blijken ze bij mij nog wat te hoog te zitten en moet ik hem weer een tijdje zoveel mogelijk dragen. Dus áls je er één voorgeschreven krijgt zou ik hem consequent dragen, het heeft wel zijn functie namelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb ook een borstband gekregen sinds gisteren.

mijn proteses zitten teveel achter mijn spieren en te hoog.

ik heb 550 cc maar je ziet ze niet.

heb nu nog pannenkoek tieten,, ik vraag me af of het daadwerkelijk zoveel meer vollume kan gaan geven door die band.

ik heb t idee dat ik straks dan hang borsten heb weer met dan meer vollume onderin dan ik had dan...

ze zegt dat het misschien nog goe3d kan komen door de band, maar ik als leek heb daar een hard hoofd in,

ik zit nu op 10 dagen vandaag.

en opnieuw weer die helse pijn van mijn borst rug spieren... kan me weer niet goed bewegen,, armen tillen gaat niet goed meer..

kom zelf weer niet meer uit mijn stoel.....

en dan de vraag of t goed komt,..... is wel dubbel dubbel helaas :(

maar idd dus een rotding die band ! en man wat zit dat strak.. moet zo strak zei ze.. en dag en nacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er geheel aan hoe de plastisch chirurg de protheses plaatst. Je moet in ieder geval geen borstband dragen als je plaatsing voor de spier is.

Als je een dual plane plaatsing hebt en ze zitten wat hoog dan kan ik het wel aanraden om er zelf een te halen, de borstband drukt de borsten om laag maar de grootste functie van een borstband is dat hij de borsten stabiliseert dus op de lange termijn niet zoveel last hebt van de beweging/trekking aan de spieren door de zwaartekracht en je eigen bewegingen.

Ik ken wel degelijk iemand waarbij de protheses hoog geplaatst zijn en die geen borstband voorgeschreven heeft gekregen (die kliniek werkt niet met een borstband) terwijl dezelfde plastisch chirurg mij geopereerd heeft via een andere kliniek en ik heb wel een borstband gekregen. De mijne zitten niet meer hoog, de hare wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.