Ga naar inhoud

Bortvergroting en 1e wissel vanuit Portugal


Aanbevolen berichten

Ola :48:

Daar gaan we dan ....Ola ik ben Sheila en geboren en getogen in Nederland en woon nu sinds ruim 6 jaar in Portugal. Ik woon daar met man en inmiddels 4 katten en als het aan mijn man zou liggen dan hadden we er nog wel tig katten en honden erbij gehad

Ik heb altijd een kleine cup A gehad en mijn grootste wens was dan ook om ooit een borstvergroting te doen. Dit heb ik ook laten doen Juli 2011. Ik heb net een 1e wissel gehad en zoals het er nu uitziet komt er ook een 2e wissel.... Nu denk ik dat ik mijn verslag onder wissel zal doen? Ik dacht dat voordat ik mijn eerste borstvergroting deed dat ik voldoende ingelicht was en ook voldoende had opgezocht op internet en oa op deze website. Nu blijkt dat door schade en schande men leert.... Ik weet nu veel meer wat betreft maten, projectie,cc etc etc.Had ik dit allemaal van te voren geweten dan had het misschien bij de eerste borstvergroting gebleven...

2011 7 Juli: borstvergroting in Faro, eurosilicone 350cc anatomisch voor de spier - kleine cup C

2013 14 september: 1e wissel in Spanje, Sebbin 420 cc anatomisch voor de spier, moderate profile- Volle C

2013 ?November : 2e wissel in Spanje, Sebbin 480cc anatomisch voor de spier, high profile -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila,

Welkom op het forum!

Wonen in portugal dat doe je goed :D

Ik zie dat je pas je wissel heb gehad. Wat is de reden dat je nu al zo snel een volgende wissen wil? Vind je ze nog te klein of is de vorm niet naar wens?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Esmiralda,

Ik ben idd niet tevreden met mijn borsten nu na de 1e wissel. Ze hebben nog steeds geen hoge projectie.. Ik had met de dokter heel wat anders afgesproken; hoog mogelijk projectie, high profile en 450cc tot 480 cc. De eerste gedachte was toen ik uit narcose kwam... ze zijn nog precies hetzelfde. Nu bleek de dokter er 420cc ingedaan te hebben en dat is maar een verschil van 70cc per borst. Was dus heel teleurstellend en was er helemaal ziek van. Zeker omdat ik er al een jaar naar uitgekeken had.

Ik heb nu zelf alle gegevens opgevraagd bij SEBBIN en kon nu goed aangeven wat ik wel wilde.

Dus in November en als het goed is al 18november dan heb ik de 2e wissel en dan zijn mijn borsten eindelijk zoals ik ze graag wil hebben :59:

En wonen in Portugal is super :57:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel balen zeg!! Zeker als je er al zo lang naar uit kijkt.

Wordt het nu ook kosteloos die wissel of moet je weer alles betalen? Ik hoop dat je nu dan eindelijk de boobs krijgt die je zo graag wil :D

Ja dat super wonen in Portugal geloof ik ;) . We zijn er 2 jaar terug op vakantie geweest en vonden het helemaal geweldig!!! We willen eigenlijk aankomende zomer weer naar Portugal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hoef ik voor de volgende wissel niks meer te betalen..het had ook anders kunnen zijn. Maar de dokter begrijpt nu pas goed wat ik wil. Ik wil echt grote/grotere borsten :1: .

Waar zijn jullie in Portugal geweest? en waar gaan jullie aankomend zomer weer naar toe? wij wonen zelf in de Algarve, in het plaatsje Tavira

Ben je trouwens zelf happy met je vergroting? zie dat het pas 3 dagen is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij waren ook in de Algarve in het plaatsje Praia da rocha. We zullen vast kijken of we weer daar heen kunnen, maar het zal zoiezo Algarve worden als we gaan. Het was echt prachtig!

Ja ik ben zeker tevreden met mijn boobs. Ze staan nog wel goed strak, maar het is inderdaad pas 3 dagen geleden. Als ik straks wat mobieler ben ga ik even mijn goede shirtjes uit de kast halen om te passen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Algarve kan je heerlijke vakanties houden :1:

en wat betreft shirtjes passen....na mijn eerste borstvergroting heb ik echt alles uit de kast getrokken en gepassen hihihihi. Alles ziet er dan wel anders uit hoor als je Cup A gewend bent en dan ineens een grote C. :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.