Ga naar inhoud

Irritant gevoel


Jasmijnx

Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Ik ben nou precies twee weken po en al een verhuizing achter de rug! Niet gelijk schrikken haha niets gesjouwd alleen wat kleine dingetjes en rustig aan gedaan! Voel me prima. Het enige ding waar ik een beetje mee zit is dat m'n rechter boob al best gezakt is en waar ook duidelijk het vocht uit is alleen ik voel duidelijk dat mijn linker boob nog hoger zit en dit begint nu een beetje irritant gevoel te worden. Mijn vraag. Heeft iemand hier ervaring mee kun je hier iets aan doen om het te stimuleren? En mag ik na 2 weken al op m'n zij slapen? Ben ik ook wel aan toe!! Groetjes jasmijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 dage po en rechts is bij mij ook flink gezakt en links nog steeds hetzelfde.

Maar moet ook eerlijk bekennen dat ik helemaal alleen ben met mijn zoontje van bijjna 2, dus doe alles zelf al. Mijn man moeat plots afgelope donderdag na dubai voor zn werk want collega was ziek :-(. Dus ik heb 1 week rust gehad en nu alles zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 dage po en rechts is bij mij ook flink gezakt en links nog steeds hetzelfde.

Maar moet ook eerlijk bekennen dat ik helemaal alleen ben met mijn zoontje van bijjna 2, dus doe alles zelf al. Mijn man moeat plots afgelope donderdag na dubai voor zn werk want collega was ziek :-(. Dus ik heb 1 week rust gehad en nu alles zelf.

Ja als je niet anders kan dan zal je wel moeten. In het begin vond ik het eng om iets uit een hoog kastje te pakken maar ik merk nu al dat m'n spier minder beweegt merk jij dat ook? Ik durf alleen nog niet auto te rijden. Kus jasmijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij ook al auto.. begin was ff eng maar na 5 min rijde ging t weer vanzelf. Ik wasga in het begin ook bang maar voel geen pijn dus kan t makkelijk zelf doen. Alleen doe ik geen poetswerk dat laat ik aan de poetsvrouw over tot dat mn man weer thuis is.

Een ja stilzitten is ook niks voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij ook al auto.. begin was ff eng maar na 5 min rijde ging t weer vanzelf. Ik wasga in het begin ook bang maar voel geen pijn dus kan t makkelijk zelf doen. Alleen doe ik geen poetswerk dat laat ik aan de poetsvrouw over tot dat mn man weer thuis is.

Een ja stilzitten is ook niks voor mij

Ja ik moest laatst m'n auto even wegzetten voor de verhuiswagen maar dat voelde toch eng ik weet niet of je voor of achter de spier hebt? Maar dan voel ik die wegtrekken ken je dat gevoel? Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja achter de spier. 380 cc...

Ik weet niet wat je bedoeld want ken het gevoel niet wat je bedoeld.

Haha is altijd zo moeilijk uit te legge wat je bedoeld en voelt.

Probeer anders eerst een paar straatjes voordat je kilomters gaat maken als je het O eng vind. Of neem iemand mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kapot vervelen ken ik ja!! Dat vond ik het ergst, dat niks doen! Pijn heb ik nauwelijks gehad ondanks dual plane, maar thuis zitten en niet kunnen opruimen, stofzuigen, was doen enz was echt killing! Nu gelukkig 5 weken PO, dus mag eindelijk weer een beetje normaal gaan doen haha, maar vond t best een lange zit! Kreeg zelfs een hekel aan m'n tv.... ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.