Ga naar inhoud

295 cc natrelle rond voor spier


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Ben vandaag mogen gaan passen. Ik heb nu een kleine 75 B (andere borst is wat kleiner). Ben 1m56 en weeg 58 kg. Heb wel brede schouders, helaas. Frietzakmodel :46:

De PC raadde aan in ene borst 295 cc en andere 275 cc, voor de spier, merk natrelle. Ik weet niet goed wat ik ervan vond. Is dit weinig? Wil wel een mooie boezem hebben... Wat denken jullie? 25 nov krijg ik ze!

Toedeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van Klaudje (staat in gallerij) vind ik bv erg mooi. Mij leek het niet zoveel, hij zei dat 275 cc de meest genomen maat was. Ik ben idd wel klein, maar heb erg brede schouders... Precies of ik een zwemster ben ofzo ;) Hij heeft ook niet gezegd of er meer in kan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kon het mij niet zo goed voorstellen eerlijk gezegd. Hij zei dat ik maar een kleintje was, en dat het anders mss onnatuurlijk ging lijken. Maar kost 4500 euro, en wil achteraf ook geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Ik zou liever spijt hebben dat ze wat te groot zijn, dan dat ze te klein zijn. Maar ik ben zo'n verlegen scheet en aangezien ik al hoger ging dan "normaal" (hoewel ik hier vaak lees over 300 cc en meer), durfde ik niet vragen: kan ik nog meer? Hij wou er precies ook rap vanaf zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van Klaudje (staat in gallerij) vind ik bv erg mooi. Mij leek het niet zoveel, hij zei dat 275 cc de meest genomen maat was. Ik ben idd wel klein, maar heb erg brede schouders... Precies of ik een zwemster ben ofzo ;) Hij heeft ook niet gezegd of er meer in kan..

Van klaudje zijn idd mooi.. maar ik zou denken wel groter dan wat jij zou bereiken met je aantal cc's.... maar goed ik brn geen kenner natuurlijk

Ik heb zelf 375 cc achter de spier als je vrienden word kun je foto's in mijn galerij bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij al 375 cc hebt (wel achter spier, ik krijg voor spier), denk ik dat 275-295 te weinig gaat zijn. Kleiner als die van jou wil ik zeker niet. Moet wel zeggen dat het er bij jou enorm natuurlijk uitziet, amai. Zou niet zeggen dat het geen echte zijn :) Mooi gedaan hoor.


Ohja heb dr Lemmens trouwens ineens gemaild om te vragen wat het max is dat er in gaat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook klein, ben 1.58 en weeg 44 kilo, mij is 325-350 aangeraden omdat ik ook best klein en smal ben. Je kan mijn verslagje/foto's bekijken als je wilt. Misschien word je daar wat wijzer van. Mijn operatie is 22 oktober pas maar heb wel een verslagje geschreven en foto's geüpload over de passessie. Misschien helpt het je :) Ik heb nu een 70B en ook verschil in beide borsten. Als ik deze cc's zou krijgen zou ik volgens pc op kleine D uitkomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als ik jou zo hoor ben je niet echt tevreden met het consult wat je gehad hebt.. Wat je zou kunnen doen is nog meerdere consulten inplannen met verschillende chirurgen om te kijken waar jij het beste gevoel bij hebt.. En om de verschillende opties te horen.. Je kan voorbeeld foto's mee nemen van hoe jij ze graag zou willen hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Prinsesje; voor de spier omdat ik genoeg weefsel heb. Hier ben ik wel blij mee, zou toch iets minder pijnlijk zijn blijkbaar?

Ik heb wel alleen goeie resultaten gehoord van dr Lemmens, en is ook vlakbij. Hij heeft bij mijn mama 15j geleden ook een borstvergroting gedaan, en die zitten nog altijd perfect. Zij wou wel niet echt groot, gewoon terug haar B-cup van voor ze kindjes had. Heb hem gisteravond dus nog gemaild met de vraag of er eventueel nog meer in kan, en vandaag heb ik wat foto's doorgemaild met borstvergrotingen die ik mooi vind.. En dat ik ze liever wat te groot heb dan te klein. En of hij graag heeft dat ik nog eens op consultatie kom. Natuurlijk nog geen antwoord gehad maar ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft terug gemaild.. Niet meteen wat ik wilde horen maarja:

Hallo ******,

de foto's die u mij laten zien zijn spijtig genoeg niet haalbaar bij u.

Zoals u op een van de foto's kunt zien, gaat het hier om een E cup.

Wanneer u dit soort volume wil hebben, zal een borstvergroting zeker in twee maal moeten gebeuren.

Dit betekent dat u eerst gaat voor een normale vergroting en eens de borst gewoon is geworden aan dit volume kan een tweede grote prothesen worden geplaatst.

Ik zou dit echter afgeraden aangezien dit op langere termijn veel problemen geeft.

Als je wil kan u nogmaals voor een pas sessie komen maar 295 is voor u reeds een groot volume.

Ik hoop dat ik hiermee duidelijk was,

anders kom je gerust nog even langs.

Beste groeten dr. Lemmens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus met andere woorden zit je aan 295 vast? je hebt kans dat het bij jou wel gewoon groot uitvalt hoor, maar bij iedereen is dat anders denk ik. Is dit wel wat je wil dan? want anders zou ik gewoon bij een andere PC op consult gaan en kijken wat die voor je kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze mails terug gestuurd:

Dr Lemmens,

Ligt dat dan aan het merk protheses dat u gebruikt ofzo? Ik heb ondertussen met wat andere vrouwen gesproken over hun vergroting, vrouwen met ook een A of B cup, en die kregen allemaal +300 cc. Of heb ik te weinig huid ofzo?

Zo is er bv vrouw met mijn lengte, wel maar 44 kg en 70B en bij haar wordt het 325-350. Haar PC schatte dat ze dan op een kleine D zou uitkomen, wel dual plane. Sorry voor de zoveel vragen maar blijft natuurlijk een grote ingreep! Ohja, die eerste foto's zijn van een vrouw die voor de BV een 75A had. Zij heeft 400 cc gekregen, en dan uitgekomen op die E cup (uiteraard denk ik dat 400 cc wel net iets teveel van het goede is).

MVG

325cc High Profile, Natrelle - Dual Plane

Drs. Corion - Bergman Kliniek Bilthoven


En is dit haalbaar of denkt u dat ik dit resultaat ongeveer zou behalen met 295 cc? Of kan u tijdens de operatie nog kijken of er eventueel meer ingaat dan 295?

(en heb er een voor en na foto van leeuwtje85 bijgevoegd, kleiner als dat wil ik eigenlijk echt niet, benieuwd wat hij gaat antwoorden, hij zal me alvast hééél vervelend vinden ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat hij gaat antwoorden! hou me maar op de hoogte haha, want geloof dat dat bovenste gedeelte over mij ging haha :) en ben ook best wel benieuwd wat hij daar dan voor reden voor heeft om jou minder dan 300cc te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd prinsesje, ging even over jou :D

Hij mailt nogal grof terug, precies wat op z'n teen getrapt....

Sorry maar dit resultaat is mi niet haalbaar ( en trouwens vind ik het heel lelijk , onnatuurlijk en veel te groot voor haar).

Ik kan wel kijken of tijdens de ingreep er nog meer dan 295 in kan.

Ps deze prothese ( natrelle) zullen bij U ook worden geplaatst.

Pffff!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha lijkt mij ook, en dat hij dat lelijk vind is niet onze zorg toch haha! dan vind ie ze maar nep want ze ZIJN nep haha. Maar als ik jou was zou ik nog een consult inplannen met een andere pc, kijken wat die zegt en dan beslissen bij degene waar je het beste gevoel bij hebt! ben bang dat je er anders spijt van gaat krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad jou echt de kliniek van Diana Gabriels aan, ik word geopereerd door Frans Straten. Ik ben er erg tevreden over en hun kijken echt naar wat goed bij je lichaam past. Diana zelf radde mij zelfs 375 aan, al vond de PC dit echt te groot. Dus vind het een beetje vreemd dat hij bij jou zegt dat het niet kan.Ik denk dat dat namelijk wel kan maar dat ie het zelf gewoon niet mooi vind maargoed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb het aangedurfd om nog eens te antwoorden :P

Dokter,

Het is helemaal niet mijn bedoeling om op uw tenen te trappen, ik heb alleen nog maar goede dingen over u gehoord en gelezen dus ik weet wel dat u weet wat u doet. Maar het is toch de bedoeling dat ik het zelf mooi vind? Wat de rest ervan vindt, kan me eigenlijk gestolen worden, aangezien ik er mee moet rondlopen. En misschien ziet het er niet super natuurlijk uit, maar ze zijn dan ook niet natuurlijk. Dat meisje is ook een heel stuk smaller gebouwd als ik, dus ik denk dat het bij mij sowieso anders zou overkomen. Maar ik vind het gewoon vreemd dat het zo kan verschillen per plastisch chirurg. Dat zij met nog kleinere borstmaat als ik met zelfde merk protheses 325 cc haalt, en ik volgens u "maar" 295 cc. Maar misschien bespreekt u dit liever face to face? Heb het gevoel dat u me wel enorm vervelend moet vinden, terwijl ik gewoon goed voorbereid en ingelicht wil zijn, snapt u? Ik wil achteraf geen spijt hebben, want voor een wissel heb ik helaas geen geld..

Vriendelijke groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.