Ga naar inhoud

Paardrijden na borstvergroting


Boho

Aanbevolen berichten

Dag meisjes,

Ik ben sinds een paar weken helemaal bezeten van het idee dat ik EINDELIJK grotere boobies krijg! Ik ben mega mega enthousiast en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven haha.

Nu vroeg ik me af of iemand van jullie ervaring hebben met paardrijden na de bv. Vanaf wanneer kan dat weer?

Ik heb een verzorgpaard die ik elke zondag doe en dus gaat het niet alleen om het rijden zelf, maar ook om het leiden (hij kan nog wel eens niet meewerken en dan moet ik hem toch aardig meetrekken, geldt dit ook als tillen?), longeren en andere bezigheden die hierbij komen kijken.

Hoe hebben jullie dit aangepakt?

x Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou na 4 weken weer mogen paardrijden. Maar ik ben nu 3 weken PO en kan nog geen eens de hooinetten zelf vullen en ophangen en durf er ook nog niet mee te gaan wandelen aan het halster.

T is toch wel zwaar hoor, paarden verzorgen. Want verder kan ik alles weer zelf behalve dan dus die paarden.

Ik denk dat je zeker op 4 of 6 weken moet rekenen.

Lijkt mij erg pijnlijk als ze ineens aan het halster gaan trekken, pijnlijker dan tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik weet zelfs niet of je dit na 6 weken alweer kan.. Zeker niet als je ze dual plane krijgt.. Dit moet je bekijken als je geopereerd bent hoe dat gaat, maar zeker 6 weken niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 2 paarden samen met mijn vriendin ik ben nu 2 weken po en kan alleen nog maar brok geven ik durf ook niet echt goed de wei in tussen die 2 want kan me niet echt verdedigen mocht er wat gebeuren ik doe het ook gewoon rustig en en denk dat je eerder met 6 weken rekening moet houden .

Maar zoals je zegt het is voor een goed doel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.