Ga naar inhoud

6 weken en dan?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen !

Ik ben nu 6 weken po! Dus officieel hoef ik mijn band nu niet meer om en geen sport bh meer aan.

Wat is jullie ervaring hiermee? deden jullie na 6 weken gelijk bh`s aan of deed dat ook zeer? En deden jullie snachts nog iets aan?

En ze zeggen 6 weken je armen niet boven je schouders doen, mag dat nu gewoon weer wel ?

Groetjessssss Sje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sje!

Gek is dat he. Eerst 6 weken bijna niks doen en dan 'mag' het ineens weer en denk je gaat dat dan wel goed?

Ik denk dat je het beste naar je lichaam kan luisteren. Mijn lichaam gaf aan dat het echt wel goed hersteld was (merkte ik ook aan de wondgenezing e.d.) Soms voelde ik bij echt overstrekken wel even een steek. Dan pakte ik gewoon nog even een krukje.

Mijn behaas zaten die eerste week/ twee weken ook nog helemaal niet lekker hoor. Vaak kwam ik uit mn werk en schoot dan weer heerlijk in mn sportbeha! Voelde als een verlichting. Ook dat wordt beter en nu (ik ben ruim 3 maanden po) merk ik er niks meer van. Ik slaap wel nog in mn sportbeha. Dat ik weer lekker op mn zij kon slapen heeft ook wel langer als 6 weken geduurd. Ik voelde dan een pijnlijk trekkend gevoel (binnenwaardse hechtingen?) maar ook dit is nu echt weg.

Kortom, je zal merken dat alles in de loop van de weken zich echt gaat settelen en je weer helemaal de oude wordt!

xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Saartje!

Ja ik voel eigenlijk geen pijn meer en alles gaat me goed af nu. Behalve mijn 2 kindjes tillen dan daar moest ik nog even 3 weken mee wachten.

Ik had mijn bh paar dagen terug 3 uurtjes aan en deed enorm zeer dus ik pakte ook weer mijn sport bh gelijk ! En op mijn zij slapen doe ik alweer een tijd nu , ik had dat in het begin ook heel erg wat je zegt een pijnlijk trekkend gevoel van binnen, maar is sinds een ander halve week weg gelukkig !

Denk ook wel dat het zonder die band wel `losjes` zal voelen allemaal.

xx Sje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad gewoon naar je lichaam luisteren. Die geeft je echt wel aan wat je wel of niet kunt. Je moet het ook opbouwen. Het is voor je lichaam ook heel even wennen dat je eerst 6 weken bijna niks doet en nu wel.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar zat ik ook al over na te denken.. eerst mag je niks en dan alles weer voluit? Maar ik merk nu al ( 4 weken PO) dat wanneer je iets teveel hebt gedaan of een andere beweging maakt je lichaam je wel vertelt wat kan of wat niet dus ik denk dat we daar maar naar moeten luisteren..

Zou wel echt balen als ik na 6 weken eindelijk een mooie bh aan mag dat het dan niet lekker zit.. ik ga gewoon watten tussen mn beugels stoppen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat ik nu alles wel weer doe en dat het ook goed voelt, behalve als ik echt kracht moet zetten bij het stofzuigen dat wil nog wel even raar aanvoelen maar heb geen pijn.

Alleen kan echt gewoon me bh`s niet aan, ze zitten niet lekker :( dus of ik moet nog even geduld hebben of een andere soort bh gaan uitproberen .. !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.