Ga naar inhoud

YaraYoelle : 9 december 2013 : Dr. Straten Aesthestic Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ook ik zal me maar even voorstellen :-) hier op het forum!

Mijn "naam" is dus Yara-Yoelle, trotse mama van 2 tieners en werkzaam als verpleegkundige.

In 2005 een maagverkleining gehad, daar heel wat kilo's mee verloren en al vanaf 2006 de wens voor een borstvergroting/borstlift. Toen ook eens in het ziekenhuis geweest, maar was nog niet stabiel genoeg na 1 jaar.

Doordat ik de laatste maanden intensief ben gaan sporten zie ik mezelf best in vorm raken, alles wordt wat strakker en ik raak steeds meer tevreden.... Behalve me boobs die blijven slapjes, en 1 van me grootste wensen is dus stevige borsten waarop ik trots kan zijn!

Aanstaande woensdag heb ik dus mijn 1e gesprek meteen met de chirurg en ik hoop dat het gaat lukken met alleen een vergroting, en dan ook dat hij zo snel mogelijk uitgevoerd wordt.

Vind het allemaal reuze spannend, maar ben klaar voor prachtige en stevige borsten!

Groetjes Yara-Yoelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat spannend je eerste gesprek! Je zult hier op het forum heel veel info kunnen lezen en heb je vragen dan kun je die altijd stellen. Rechts boven in heb je een zoekbalk mocht je iets speciaals willen weten, dan kun je daar op zoek naar antwoorden.

Succes met je gesprek woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Yarayoelle!

Wat fijn dat het zo goed met je gaat en straks met mooie borsten zal je je hopelijk weer helemaal top voelen.

Bij wie ga je op gesprek?

Als je vragen hebt: stel ze! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je de juiste weg op kan helpen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hou, thx voor het welkom :-)...

Ik ben dus gisteren geweest, en heb dus toch een lift en vergroting nodig voor het mooiste resultaat.

9 december vind de ingreep plaats bij dr. Straten.

We hadden afgesproken voor 300cc maar nu ik thuis aan de gang ben gegaan met rijst zakjes van 450cc wil ik nu toch wel voor groter... Ik denk 400cc.

Heb nu alleen gedoe op me werk, maar misschien dat ik daar beter even een nieuwe topic over kan openen?!

Groetjes YJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je met t hele team moet overleggen lijkt me raar, maar je had t misschien wel met je leidinggevende kunnen bespreken.. De feestdagen zijn natuurlijk altijd wel n issue.. (werk zelf ook in de zorg en mag in die periode ook geen vakantie opnemen) Hoop voor je dat t gewoon door kan gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.