Ga naar inhoud

Tepelpiercing er uit halen bvg


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige verslagje ben ik 28 oktober aan de beurt voor een borstvergroting.

Vorg jaar mei heb ik een tepelpiercing laten zetten, maar ik denk dat ik deze niet meer mooi ga vinden na bvg. Mijn vraag is nu, hoelang duurt het voordat ie dichtgegroeid is, en kan die wel volledig dichtgroeien zonder straks problemen te krijgen met herstel na bvg? (Infecties die via de tepel binnenkomen ofzo) en voor de gene die hem er ook uit heeft gehaald: er blijven waarschijnlijk 2 deukjes achter op de tepel door de bolletjes die er tegen aan zaten. Hoe hebben jullie dit weggekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mijne des tijds eruit gehaald vsnwege borstvoeding wat ik wilde geven. Het was erg snel genezen. als je de piercing er nu uuit haalt is ie echt wel dicht als je geopereerd word. Ps je kan bij mij niet meer zien dat ik er 1 heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je piercing inmiddels lang genoeg zodat het gewoon een gat is,Het is niet meer open, Daardoor is er geen infectiegevaar. Hoe lang het duurt voordat en of die dichtgaat zou ik je niet durven zeggen. Ik heb jaren geleden mijn wenkbrouwpiercing en clitpiercing eruit gehaald, maar het is nogsteeds open, ik kan er zo weer een sieraar doorheen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.