Ga naar inhoud

Aanhoudende stekende pijn bij ademhalen


Aanbevolen berichten

Ik ben net wakker, maar heb vannacht weinig geslapen vanwege een aanhoudende stekende pijn in mn rechter borst. Ademhalen is echt erg pijnlijk, alsof er iedere keer vanuitde zijkant van mn borst een mes naar binnen wordt gestoken. Zelfs oppervlakkig ademhalen doet zeer. Ik vind dit echt eng? Wat zou het kunnen zijn, en is dit normaal???? Ik ben nu 18 dagen po, en deze scherpe pijn heb ik nog niet eerder ghad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad, heel raar

Als ik geen adem haalde dan voelde ik niets maar zodra ik adem haalde kreeg ik een steek

Ik heb dit een paar x gehad maar niets mee gedaan verder

Nu ben ik bijna 5 maanden PO en heb der al een tijdje geen last meer van gehad

Wat het nou geweest is dat weet ik niet maar het gaat bij jou misschien ook wel vanzelf over

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan gaan gokken wat het is, maar meid: NEEM DIRECT CONTACT OP met je chirurg of anders huisarts, maakt niet uit dat het weekend is! Hier moet je echt even naar laten kijken. Het kan niks zijn, misschien draag je een borstband die nu af kan ofzo, maar het zou ook iets kunnen zijn waar direct medische zorg voor nodig is.

Sterkte!

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beep,

Ik heb ook een tijdje last gehad van een ondragelijk stekend gevoel in mijn borst en dat heeft zeker 4 weken lang ong geduurd.

Heb je dual plane? Zo ja, dan kan het mssn door de band komen of zenuwpijn zijn.

Hoop dat t nu beter gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.