Ga naar inhoud

Hallo Allemaal


shiba

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een aanvraag gedaan voor het verwijderen van mijn borstimplantaten. De pc had aangegeven dat het liften zeker niet vergoed zou worden maar het verwijderen waarschijnlijk wel.

Dit n.a.v. pijnklachten door borsten die inmiddels 75F zijn geworden terwijl ze na de bv 75C waren!

De protheses zijn in 1997 al eens gewisseld vanwege kapseling en de pc gaf aan dat er nu bij 1 borst wederom sprake is van wat kapselen en ze waarschijnlijk wel zullen lekken omdat ze allang verwisseld hadden moeten worden.

Nooit is mij verteld dat protheses maar 10 jaar meegaan! Dan had ik ze nooit laten plaatsen.

Ik wil ook absoluut geen nieuwe protheses!

Helaas kreeg ik gisteren bericht van mijn ziektekostenverzekeraar dat de ingreep niet vergoed gaat worden.

Ik weet nog niet hoe verder nu maar ik wil echt van de protheses af. De nek en rugklachten en de, volgens de huisarts, spierpijnen in de borst zelf wil ik z.s.m. kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shiba,

Wat erg dat je zoveel pijnklachten hebt dat je daarom je prothesen wilt laten verwijderen.

Vroeger gingen prothesen idd vaak maar 10 jaar mee, tegenwoordig zijn de enveloppes een stuk beter en gaan ze veel langer mee.

In jouw situatie is het natuurlijk lastig dat het niet vergoedt zal worden. Dan is er maar 1 optie: sparen!!! Ik weet niet hoe jouw financiele situatie is en hoeveel de ingreep zal kosten, maar alle beetjes die je over hebt kan je apart leggen en uiteindelijk zal je het bedrag bij elkaar hebben. Is er misschien een andere verzekeraar die het wel vergoedt? Dan zou je kunnen overstappen.

Heel veel succes en sterkte!

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg voor je... de kosten in Belgie zijn zover ik weet iets goedkoper, weet niet of jou dit zal helpen, helaas wordt er niks meer gedekt door de verzekeraars nee :104: maar hoop voor je dat ze er snel uit kunnen. Wat een verschil ook, een C of een F cup...

heel veel sterkte toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.