Ga naar inhoud

Hoi meiden, even voorstellen.


Sammy25

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben Sam en ik kijk al even mee op het forum. Wat een leuk forum!

Gister heb ik een tweede consult gehad bij dr. Luijendijk in het Diakonessenhuis in Utrecht. Wat een verschil met mijn eerste consult. Ik heb het gesprek als heel prettig ervaren. Dr. Luijendijk was erg vriendelijk en heeft me alles duidelijk uitgelegd.

1e consult: rond voor de spier tussen 240 en 300 cc. Meer zou niet passen.

2e consult bij dr. Luijendijk: rond of anatomisch en zeker dual plane. Ik heb heel veel maten gepast t/m 450cc.

Dat laatste vond ik echt te groot. 330 vond ik ook mooi, maar ik denk dat ik voor de 375cc ga. Dr. Luijendijk adviseerde me om zeker niet onder de 300 te nemen omdat dit te klein bij mij zou zijn.

Ik ben 25 jaar, 1.75 lang en ik weeg 68 kilo. Ik heb nu maat 75a en dit past niet zo mooi bij mijn figuur. Ik heb namelijke wel brede heupen en billen....:)

Vanochtend heb ik een afspraak gemaakt voor een vervolgafspraak + intake..... spannend!!!!!! Volgende week woensdag mag ik al komen. Nog een keertje passen en operatiedatum plannen. Operatie zal in december zijn :)

Nu nog nadenken of ik rond of anatomisch wil.

Op wat voor maat zal ik uitkomen met 375cc? (mentor)

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijk te zeggen maar BestBoobie kan je daar vaak wel een mooie schatting van geven. Als ik zo ongeveer gok dan denk ik een C misschien een D hangt voornamelijk af van de borstvolume/projectie Ik zelf heb mentor dual plane anatomisch 390 cc omdat ik vind dat dit voor mij het mooiste resultaat gaf. Maar jij hebt wreinig eigen weefsel en laat het voor de spier plaatsen? Weet niet of dat wel verstandig is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet voor de spier. Mijn eerste consult was bij een andere pc en hij adviseerde dit. Dit vond ik al raar?? Daarom heb ik gister een ander consult gehad bij dr luijendijk.

Ik heb voor dr. Luijendijk gekozen en hij wil het dual plane doen. Hier heb ik ook een veel beter gevoel bij!!

Met een c zou ik al blij zijn en d helemaal :)

P.s ik heb net jouw foto's bekeken en ik vind ze erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig! Mijn excuses heb het verkeerd gelezen. En super bedankt dat je mijn borsten mooi vind. Ik vind het met bh een C lijken en zonder bh een D. Maar heb een E/F. E is eigenlijk te klein.

Ik heb wel high profile, dus 6 cm projectie. Is vrij flink maar ben blij dat ik het gekozen heb :) want je went enorm vlug aan de grote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy25,

Welkom op het forum en wat leuk om te lezen dat je al consulten hebt gehad. Moeilijk he, om te kiezen terwijl je niet weet hoe het er dan straks uit gaat zien? Als je de chirurg je wens goed duidelijk hebt gemaakt, dan zal hij je vast goed adviseren. Bij jouw lengte zou ik ook zeker niet onder de 300 gaan, daar zou je echt spijt van krijgen denk ik. Het is natuurlijk een groot verschil met hoe het nu is, maar het went echt snel.

Als je vragen hebt kan je ze altijd stellen, er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je iig de juiste richting op kan sturen.

Veel forum en leesplezier!

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sexymama81,

Dank je wel! Het is inderdaad moeilijk om een keuze te maken. Een jurk kopen is veel makkelijker :) je ziet meteen het eindresultaat. Ik ben heel blij dat ik nog naar een andere pc ben geweest. Ik heb duidelijk aan gegeven dat ik best grote borsten wil, passend bij mijn lichaam. Dr Luijendijk heeft hier goed naar geluisterd.

Mijn eerste consult was bij de bergman kliniek bij dr. De Blecourt. Hij gaf me twee protheses 240 en 300 en zei dat het hier tussen zou zitten en dat was het. Met de operatie zou hij de keuze maken. Volgens hem kon het gewoon boven de spier?? Mijn vriend en ik vonden hem een beetje arrogant.

Stel je voor dat hij voor 240 zou kiezen. 240 of 375 vind ik toch wel een heel verschil! :)

Nee voor mij absoluut geen dr. De Blecourt.

Ik heb er nu echt zin in! Ik laat woensdag wel weten wat het wordt...

Fijn dat ik hier met vragen terecht kan, jullie zijn ervaringsdeskundigen hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb ook 375 cc mentor achter de spier. Ben ook ong. 175 lang en weeg 70 kilo. Kijk maar bij mijn foto's vind die van mij echt te klein nu , balen!

Heb nu maat 75 E bh maat maar ze zien er uit als een C'tje ! Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.