Ga naar inhoud

lianco : 18 september 2013 : Dr. Posch : Medisch Centrum Amstelveen


Gast lianco

Aanbevolen berichten

Op 18 september ben ik geopereerd door Dr Pors in Amstelveen. Ik ben eerst naar Diana Gabriels geweest in Barendrecht voor informatie en zij regelde dat ik binnen twee weken geopereerd kon worden in Amstelveen. De operatie is goed verlopen en ik mocht na een paar uur weer naar huis. De eerste uren weinig last gehad, maar s, avonds kwam de pijn. Ik kon er snachts niet van slapen. De nachten erna slaap ik rechtop. Dat doet iets minder pijn. Ik ben nu een week verder. De pijn is al minder alleen heb ik een grote bloeduitstorting bij mijn rechterborst. Aan de zijkant. Deze is ook meer opgezwollen dan mijn linkerborst. Gisteren op controle geweest bij Diana. Zij vertelde me dat ik waarschijnlijk een bloeding heb gehad. Het moet vanzelf weggaan. Ik moet over 2 weken terug komen. Ik hoop echt dat het vanzelf over gaat en dat ik niet weer geopereerd moet worden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lianco!

Allereerst , gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Kun je een beetje vertellen over hoeveel cc je hebt en het merk. enz.?

Vervelend dat je slecht hebt kunnen slapen !

Dat hebben er meer hier, inclusief ik , nu na 8 dagen kan ik zeggen dat het wat beter gaat met slapen maar nog niet helemaal..

gelukkig ben je op controle geweest en weet je wat het zelf is.

Ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan je er niet mee helpen.

Heb het wel hier meer op het forum gezien , mischien kun je het ook in de zoekbalk voor nu even zoeken ,rechtsboven aan.

Maar er zullen hier wel meer reacties komen , zitten er vast wel een paar bij die je kunnen helpen!

succes met je verdere hersel en hoop dat je snel een beetje gerust word gesteld:)

dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.