Ga naar inhoud

Hmm.. : 7 november 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb besloten voor een borstvergroting te gaan en ben al bij 2 klinieken op consult geweest. Twijfel nog veel over de soort prothese en de maat. Ik heb nu een kleine 75 A cup en zou graag naar een B/C cup willen, maar wil absoluut niet van die randen bovenaan. Druppelvorm zie ik niet zo zitten omdat ik boven weinig weefsel van mezelf heb.. Iemand ervaring of suggesties??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij Bergman clinics en Globalcare geweest, beide wel prettige gesprekken gehad. Ik overweeg ronde protheses maar idd wel dual plane. Zou graag willen weten hoe groot ze ongeveer worden met bepaalde aantal CC.. Pfff lastig dit zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik krijg ronde protheses dual plane geplaatst. Bij mij gaan ze 500 cc plaatsen extra high profile.. Daarmee zou ik uitkomen op een 70E of een 75D..

je moet je alleen niet blind staren op de aantal CC's dat is namelijk bij iedereen verschillend...

En qua bh maat zal ik ongeveer een 70E hebben alleen zal dit ogen als een grote C...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Als je naar mijn foto's kijkt heb ik ook weinig weefsel maar ook een dunnen huid. Ik heb 250cc (had meer gewild) ronde prothese high profile van Mentor en dual plane.

Volgens Best_Boobie zou ik uitkomen op een B/C

Maar verschilt per persoon natuurlijk en hoe je voorsituatie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je van je artsen te horen hebt gekregen hoeveel cc, welke prothese en welk profile dan zou ik wel eens voor je kunnen kijken op welke maat je uit komt.. Het is namelijk niet zomaar van het aantal cc afhankelijk, helaas :)

Dus als je die info voor me hebt, dan kijk ik eens in de catalogus!

Bij Bergman zal het waarschijnlijk Natrelle zijn, en bij Global Care de Motiva.. Nu nog cc en profile ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natrelle 415 cc is de Full projection (dus de high profile)

Die is 12,75 cm breed en heeft een projectie (volume naar voren) van 5,2 cm

Motiva 265 cc is de medium profile

Die is 11 cm breed en heeft een projectie van 3,8 cm

Een groot verschil in dit geval!!!

Met een kleine 75A cup als voorsituatie, zou je met die 415 cc uit gaan komen op een cup D/E (maar schrik hier niet van, want het gaat eruit zien als een Volle C of kleine D)

en met die 265 cc ga je uit komen op een C/D (in bh maat, want het gaat eruit zien als een volle B, kleine C)

Randen ga je alleen zien als je ze voor de spier krijgt terwijl je te weiinig eigen weefsel hebt! Anders ga je geen randen zien, dus daar hoef je geen angst voor! In beide gevallen trouwens niet :)

Nu is natuurlijk de vraag.. heb je een goed beeld bij de gewenste B/C?????

ER zijn veel meiden die willen in het begin HOOGUIT een C'tje, maar als ze eenmaal de bv gehad hebben en merken dat een E in bh, er in het echt uitziet als een volle C, dan piepen ze wel anders ;)

Dus ik zou je aanraden om vooral veel te lezen hier en naar ervaringen te kijken van meiden!!

Ik zal hier een voorbeeld foto neerzetten.. Kun je eens kijken of dit ongeveer is wat je graag voor maat zou willen :) Oke?

Komt ie:

http://www.borstenforum.com/gallery/image/12708-2012-12-28-102607/

En kijk verder maar eens door haar foto's, en laat me dan maar weten of je die te groot of te klein vindt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gefeliciteerd met je datum!! :)

Je kan Sexymama een pbtje sturen om je topic titel aan te passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!! Spannend he, ik mag ook 10 Oktober bij dr Visser!!! Echt aftellen nu. Ik krijg 265 cc XP dual plane. Heb omtrek van 73 cm, geen idee op wat ik uitkom. Wens was C-D cup. Volgens mij ben ik de enige ter wereld die zo weinig cc zal krijgen,...

xx Uus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eefke89 dan ben ik wel erg benieuwd hoe het er uit ziet bij jou!

Wat voor cup en omtrek had je voor de bv?

k had helemaal niks mer na mijn bevalling dus had geen cup meer.. was echt zo plat al een dubbeltje... enige wat er nog was was vel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.