Ga naar inhoud

Hunkermoller bezoekje gebracht ;)


Daiss

Aanbevolen berichten

Dames, vandaag kon ik niet meer wachten en wou nu wel eens echt weten wat voor bh me nu goed zit..

Ik hoopte op een 70D maar was bang dat ik op 70C zou blijven.. Heb er vlug een paar doorgepassen en kwam toch wel uit op 70D en sommige zelfs 70E.. Maar wat me opviel; ik probeerde ook een paar push up bhs maar deze zaten echt voor geen meter!! Ze sloten niet aan, vooral het middenstukje bleef als het waren zweven en sloot niet aan op mn huid..

De simpele bhs zaten wat dat betreft veel beter..

Is dit herkenbaar voor jullie of hoe komt dit?

Ik heb nog nix gekocht omdat ik eerst nog eens wat verder ga orienteren en mezelf in bhs verdiepen. Wat wat voor model zal mij nu het beste zitten maar ook ondersteunend zijn..

Voorheen koos ik gewoon een AA bhtje in wat ik een mooi printje of kantje vond, het paste toen toch nooit omdat ik helemaal plat was en het hoefde dus ook niet ondersteunend te zijn..

Nu lijkt de hunkermoller wel een buitenaardse planeet haha ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen!

HEELLUUUPP??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook! Maar je moet even geen voorgevormde, padded of push-up dragen, je borsten geven nog niet mee dus het zit voor geen meter. Laat je even informeren door een verkoopster, heb ik ook gedaan en ik heb nu hele mooie kanten 'full cup' bhs.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha daar heb ik ook last van.. Ben echt benieuwd.

Maar geldt t dan hetzelfde voor dual als voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC zei in ieder geval dat ik gewoon wel mag dragen wat ik zelf wil.. Hier wordt vaak gezegd dat je een half jaar of een jaar geen push up aan mag, maar het mag wel gewoon zei hij.. Het zat bij mij gewoon niet.. Ik denk inderdaad dat ze misschien nog wat zachter moeten worden zodat ze beter in die cups liggen ofzo..

Morge denk ik nog maar eens een pas sessie doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Push up bh's moet je wel iets te pushen hebben he en het zijn meestal nog van die harde ballen daar zit geen beweging in haha.

Ben nu 7 weken po en kan ze nog maar een heel klein beetje naar elkaar duwen dus dat duurt nog wel even.

Hunkemoller heeft veel leuke en fijne bh's :)

Nog even geduld hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben ook net voor het eerst bhs gaan passen, de bhs van hunkemoller pasten mij ook voor geen meter, en ze deden zelfs pijn aan men borsten, sapph en marlies deckers was ook niet goed voor me, deden allemaal pijn, heb uiteindelijk een hele goeie van triumph gekocht, ze zijn een ietsje duurder merk maar zijn wel enorm goed! Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.