Ga naar inhoud

achter de spier/dual plane


Maxime

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, :48:

Ik zit met een dilemma.

Ik ben al bij 4 artsen op consult geweest. Nu is het zo dat dr Nio zei dat duel plane en achter de spier tegenwoordig het zelfde is en dat duel plane nu als 'mode naam' word gebruikt.

Echter zei dr Stevens dat duel plane wel degelijk iets anders is en dat zie je ook bij hem in zijn film uitleg op youtube.

Dr colpaert zegt ook dat het nu als mode naam gebruikt word in nl, maar het wel iets anders is. Hij gaf aan dat duel plane eigenlijk is voor borsten die al hangen, want het zou een liftend effect geven!

De meeste adviseerde mij dus ronde protheses. Dr Colpaert adviseerde mij anatomische high profile vanwege ik lang ben en dan bovenaan ook een mooier verloop zal krijgen (wel ook achter de spier). Helaas las ik dat anatomische niet mee bewegen met het lichaam als je op je zijkant gaat liggen of als het ware onderste boven zou gaan staan..

wat te doen of kiezen?

liefs :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat liftende effect heb ik zeker niet hoor,ze zien er erg natuurlijk hangend uit,kijk maar naar mn fotos.

Een mode naam ik het ook niet ,het is zo dat de spier wel de prothese vast houdt,dus dan heb je juist sneller minder last van hangende borsten,het vertraagd t hangen dus juist.

Wat hij zegt dat het is voor hangende borsten klopt wel een beetje ,want vd spier is dan zeker geen optie!

Maar het wordt ook vaak gedaan als je te weinig weefsel hebt,dan zie je namelijk de randen van de protheses snel als het vd spier zit.

Maar sommige artsen zijn er gewoon geen voorstander van en ik eigenlijk ook niet als ik eerlijk ben,ook al heb ik nu zelf dual plane.

Je hebt dan toch iets meer naar buiten geduwde borsten,dat kan verholpen worden door de spier verder door te snijden maar dan heb je wel kans op doubleblouble ,moet de arts dus wel heel goed weten wat hij doet!

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites