Ga naar inhoud

achter de spier/dual plane


Maxime

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, :48:

Ik zit met een dilemma.

Ik ben al bij 4 artsen op consult geweest. Nu is het zo dat dr Nio zei dat duel plane en achter de spier tegenwoordig het zelfde is en dat duel plane nu als 'mode naam' word gebruikt.

Echter zei dr Stevens dat duel plane wel degelijk iets anders is en dat zie je ook bij hem in zijn film uitleg op youtube.

Dr colpaert zegt ook dat het nu als mode naam gebruikt word in nl, maar het wel iets anders is. Hij gaf aan dat duel plane eigenlijk is voor borsten die al hangen, want het zou een liftend effect geven!

De meeste adviseerde mij dus ronde protheses. Dr Colpaert adviseerde mij anatomische high profile vanwege ik lang ben en dan bovenaan ook een mooier verloop zal krijgen (wel ook achter de spier). Helaas las ik dat anatomische niet mee bewegen met het lichaam als je op je zijkant gaat liggen of als het ware onderste boven zou gaan staan..

wat te doen of kiezen?

liefs :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat liftende effect heb ik zeker niet hoor,ze zien er erg natuurlijk hangend uit,kijk maar naar mn fotos.

Een mode naam ik het ook niet ,het is zo dat de spier wel de prothese vast houdt,dus dan heb je juist sneller minder last van hangende borsten,het vertraagd t hangen dus juist.

Wat hij zegt dat het is voor hangende borsten klopt wel een beetje ,want vd spier is dan zeker geen optie!

Maar het wordt ook vaak gedaan als je te weinig weefsel hebt,dan zie je namelijk de randen van de protheses snel als het vd spier zit.

Maar sommige artsen zijn er gewoon geen voorstander van en ik eigenlijk ook niet als ik eerlijk ben,ook al heb ik nu zelf dual plane.

Je hebt dan toch iets meer naar buiten geduwde borsten,dat kan verholpen worden door de spier verder door te snijden maar dan heb je wel kans op doubleblouble ,moet de arts dus wel heel goed weten wat hij doet!

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit net ff je info en fotos te bekijken je hebt ze nu voor de spier ? En dit zou je 3e operatie worden ? Niet tevreden ? Ben benieuwd!

Nee klopt ben in 2010 dus geopereerd in de bergman kliniek, kwam erachter dat me littekens te hoog op me borst zaten en ben terug gegaan. Toen concludeerde een andere arts dat mijn protheses te laag geplaatst waren (1e arts is weg gegaan bij de bergman kliniek). Hij heeft het toen september 2012 gecorrigeerd dmv een hoger profiel te kiezen (high profile ipv medium profile), hierdoor worden de dus ook wat smaller en in de binnenkant onderaan de te veel gecreerde ruimte gehecht.

Helaas heeft dit niet mogen baten en is het nu weer niet zoals het zou moeten zijn.

Ze staan dus echt best ver uit elkaar, het verloop van mijn borstbeen naar mijn borst is niet mooi (loopt als het ware ook hol), je ziet bij aanspannen van mijn borstspier de randen van de protheses aan de bovenkant. En ik vind ze te klein. Had dat toen ook al aangegeven, maar heb er maar 20cc bij gekregen. Ging van 260cc medium naar high 280cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb btw ook een klein verschil in mijn borsten.. zie je in bh best goed.

Nio gaf aan dat wanneer je een kleine maat borsten hebt het meer opvalt dan wanneer je grote borsten hebt. Klopt dit?

hij gaf als voorbeeld als in de ene borst 1 appel doet en in de andere borst 2 appels dat je het dan erg goed ziet. Alleen als je 101 appels in 1 borst doet en in de andere 102 appels valt dit bijna niet op.

Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maxime,

Ik heb zelf ook al deze twijfels gehad, kan me ook goed voorstellen als je voor de 3de keer gaat dat je nu zeker wil zijn dat het wordt zoals jij het wenst. Als je ze dichter bij elkaar wilt hebben en veel sport zou ik zelf voor de spier doen.

Omdat de pc vaak een voorkeur heeft (dat is dan ook vaak het advies van ze) zou ik degene bekijken die voor de spier heel veel doen (Nio ben je al geweest, De Meyere en van der Weij)

Ben zelf bij Nio en vd Weij geweest, maar had zelf voorkeur voor anatomisch en ivm kleine kans op draaien wilde ik ze dual plane, daar is Moojen-Zaal weer heel goed in.

Succes met je keuze!

Groet,

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maxime,

Ik heb zelf ook al deze twijfels gehad, kan me ook goed voorstellen als je voor de 3de keer gaat dat je nu zeker wil zijn dat het wordt zoals jij het wenst. Als je ze dichter bij elkaar wilt hebben en veel sport zou ik zelf voor de spier doen.

Omdat de pc vaak een voorkeur heeft (dat is dan ook vaak het advies van ze) zou ik degene bekijken die voor de spier heel veel doen (Nio ben je al geweest, De Meyere en van der Weij)

Ben zelf bij Nio en vd Weij geweest, maar had zelf voorkeur voor anatomisch en ivm kleine kans op draaien wilde ik ze dual plane, daar is Moojen-Zaal weer heel goed in.

Succes met je keuze!

Groet,

Nina

Hoi nina,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb ze dus nu voor de spier zitten en dat de randen zie je al best goed zitten. Ben namelijk 173 lang en weeg 57 kilo. Dus ervoor wil ik ze zowiezo niet.

Twijfel dus of ik ze er achter wil of duel plane. Heb dus gehoord hier op t forum dat als je duel plane krijgt je best veel kracht verliest in je borst spier.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.