Ga naar inhoud

Chi : 16 september 2013 : Dr. Nanhekhan : MC de Baronie : Breda


Aanbevolen berichten

Ik ben 27 jaar oud en heb een dochter van 4,5 jaar

Na de zwangerschap zijn mijn borsten minder geworden,toen ik ook nog 20 kilo ben afgevallen had ik naar mijn idee hang boobies

Volgens de pc waren ze leeg haha

Ik ben 16 sept geopereerd heb 515cc van sebbin gekregen achter de spier.

Van mijn linkerborst heb ik helemaal geen last rechts is een ander verhaal, die is nog een stuk dikker als ik vergelijk met links zit ook nog hoger en geeft vaak een branderig gevoel

Ik hoop dat die snel bij gaat trekken maar ik wacht het af

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Door wie en waar ben je geopereerd? Ik heb je foto bekeken en links lijkt al meer gezakt te zijn dan rechts, al zien ze er echt nu al erg natuurlijk uit.

Ben je tevreden over de maat? Dat branderige gevoel hoort er wel bij, dat komt omdat alles weer aan het herstellen is. Kan snel over zijn, maar kan ook echt nog wel even duren. Daar is niks over te zeggen van te voren.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel ben er super blij mee met mijn boobs

Het branderige is gelukkig al weg :-) een hele opluchting.

De maat vind ik goed zo ik hoop dat ze nog iets ronder zullen worden, maar dat zal de tijd uit wijzen.

Ik ben in breda geopereerd door d'r nanhekhan een hele fijne dokter, dinsdag mag ik terug om de hechtingen er uit te laten halen.

Dus dan zijn we weer een stapje verder.

Ik heb net ook nog even een foto geüpload van hoe het voor mijn bv was.

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi,

Ik heb je titel aangepast en zal je zo nog verplaatsen naar operatieverslagen.

Fijn dat het branderige gevoel weg is, hoort er allemaal bij, maar leuk is het niet. Dat ronde gaat vast nog komen, je bent nog zo kort po en ze moeten hun plekje nog vinden. Je foto zal ik zo bekijken ;)

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.