Ga naar inhoud

Met welke bh een mooi decolleté?


Worldgirl

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Vandaag eindelijk eens bh's geshopt want ik ben maandag 6 weken PO.

Hiervoor al wel een paar keer bh's gepast maar die zaten allemaal voor geen meter, me borsten deden ook echt pijn als ik die bh's aan het passen was dus maar niet meer gedaan en netjes gewacht tot vandaag.

Mijn borsten op laten meten bij de Livera, is dus een 70F geworden..al lijkt het een c'tje. :102:

Maar goed, ik mag dus al push up bh's dragen en deze heb ik ook gepast van After Eden maar die gaat maar tot 75E en die is dus veel te klein. Toen bij de hunkemoller geweest en wat push up's gepast maar ze waren allemaal te klein(75E) en groter hadden ze niet met push up.

Ik heb dus een hele fijne voorgevormde bh gekocht, maar heb hier echt geen mooi decolleté in.

Ik wil echt heel graag ook soms mooie shirtjes aan waarin ik mijn boobies kan showen, maar waar kan ik zo'n bh vinden die een mooi decolleté geeft?

Wie kan mij helpen :106: ??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames voor de tips.

Ik heb op Wehkamp.nl de After Eden push up multiway bra besteld in de maten 75F en 75G.
Ik had deze al in de winkel gepast en die hadden ze daar maar tot 75E en die was veel te klein, de BH's vallen echt heel klein. Ze hadden in plaats van 75G en 80F geleverd....dus heb die maat niet kunnen passen en de 75F was net te klein.

Nu maar weer opnieuw bestellen grrrrrrrrr... :93:


Het leed dat een goede bh zoeken heet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind zelf dat op internet bestellen moeilijk is hoor. Je moet echt een goede pasvorm zoeken en verschillende modellen proberen. Het viel mij ook niet mee ben ook anderhalf uur in de hunkermoller geweest voor ik 3 goeie had. Daar is nu trouwens de 3e gratis..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi Daiss en je hebt inderdaad een decollete zonder een push up!

Jou borsten zitten wel hoger dan die van mij dus ik heb in zo'n bh, niet een heel mooi decollete.

En ik pas de bh's niet bij de Hunkemoller..ja of ik moet al 70F hebben maar daar hebben ze er maar een paar van en daar heb ik dus helemaal geen decollete in.

Problemsssssss :P

Javaantje ik zal even kijken op pabo!

Thanks voor jullie reacties dames xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die after eden zijn goed! De maximiser dan.

Verder heeft hunkemuller ook vaak goede modellen, maar het is ff wennen in het begin. Ookal ben je 6weken PO ze veranderen nog steeds en ik raad je toch sterk aan niet tevel pushup te dragen

Dat weet ik toch tuttie.......Heb zelf de tip aan je gegeven vd Maximiser :38::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er al een gevonden, de WOW L-shape bh. Niet echt push up en wél een prachtig decollete. Deze bh's gaan alleen maar tot E en deze past bij mij NET aan gelukkig.


Ik krijg de afbeelding niet normaal.....en de kleur is satijn rood echt super mooi maar dit zie je ook niet op de foto:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.