Ga naar inhoud

Lalala : 7 oktober 2013 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo Forum!

Ik ben nieuw op dit forum en ben nog alles aan het uitzoeken. Tot nu toe heb ik al heel veel informatie verzameld via dit forum!

Ik word over twee weekjes geopereerd door dokter Kolkman in Breda, iemand ervaringen met deze dokter?

Nog steeds zit ik te twijfelen over het aantal cc's zoals vele van jullie waarschijnlijk wel herkennen.

Ik ben 175 en weeg 60kg, heb nu een 75b! Dokter Kolkman heeft drie soorten siliconen besteld namelijk; 415cc rond, 450cc rond en 380cc druppelvormig.

Ik ben bang dat dit te groot word eigenlijk...

en... ojaa! ze worden dual plane geplaatst!

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii lalala

Ik word ook over een kleine twee weken geopereerd ik word 3 oktober geopereerd.

Ik heb na het afvallen en een zwangerschap ook veel ruimte dus er moet flink wat in want wil goed vooruitstaande ronde borsten dus bij mij gaat er naar verwachting 500 cc in ik ben zoooo benieuwd hihi ik krijg ze ook dual plane

Xx jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loulou2011 Ik word 7 oktober geopereerd!

Wat voor cup heb je nu als ik vragen mag?

Vind je het ook zo spannend?!

Ben er echt de hele tijd mee bezig, ben maar 1x eerder geopereerd dus het is vooral de operatie zelf wat ik best wel eng vind!!

xx larissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii larissa

Ja ik heb nu een normale B denk ik..

Ik ben nooit eerder geopereerd of onder narcose geweest dus ik vind het ook echt super spannend hihi

En jij welke cupmaat heb jij nu?

Mvg jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Je kunt boven in de zoekbalk misschien even kijken wat je vind. Zelf zegt deze arts me niks dus kan er ook niks over zeggen ;)

Over de grote is natuurlijk lastig. Het is maar net wat je wil. Wel lees ik heel vaak dat meiden het toch liever iets groter hadden gehad. Het is ook zo dat een borst na een vergroting er kleiner uitziet dan dat de bh maat aangeeft. Hoe dat precies zit weet ik niet hoor. Ik zou zelf dus altijd voor groter gaan. Je went er ook snel aan zeggen ze.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie!

Ik denk dat ik het dan maar bij deze drie opties laat en niet voor kleiner ga..

De pc heeft m'n borsten opgemeten en precies gekeken wat aan m'n wensen voldoet.

Misschien zegt het aantal cc's niet zoveel omdat ieder lichaam weer anders is. Ben niet klein of mager dus zal wel goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.