Ga naar inhoud

♡Pboobie♡ : 16 september 2013 : Dr. Kolkman : Amphia : Breda


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben 25 jaar kapster en moeder van een zoontje van 4 jaar.

Afgelopen maandag heb ik een borstvergroting gehad met lift. Op dit moment nog best wel wat last en heel onzeker dus struin ik heel het Internet af opzoek naar herkenning veel daarvan vond ik op dit forum.

Het enige wat ik nog niet of niet veel tegen ben gekomen zijn kapsters (net als ik) mijn vraag daarmee ook hoelang jullie thuis hebben gezeten en of je gelijk weer alles kon?? Zelf heb ik 4 weken vrij dus nu nog ruim 3 weken te gaan.

Verder ben ik super happy :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

Ik heb 16 september een borstvergroting gehad met lift 280 cc achter de spier

Alles gaat eigenlijk heel goed en ik heb weinig pijn. Eigenlijk sinds een dag of 6 dat ik een soort krampachtig gevoel in mijn rechterborst heb alsof ie samentrekt maar als ik voel voel ik weinig verschil met links waar ik ook geen last van heb.

Is dit herkenbaar en hoort het er gewoon bij of kan ik beter contact opnemen met mijn chirurg?

Het is overigens niet pijnlijk maar nogal een naar gevoel

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je het gevoel van stuwing?( als je daarmee bekend bent?) ik ben 14 dagen po en nog veel last. Denk dat ik toch teveel doe en vandaag echt een off day. Als ik wat wil doen of pakken trekken beide borsten samen. Idd niet pijnlijk maar vervelend. Alles staat nog we strak:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed de eerste 2 a 3 weken alleen meer eten en drinken pakken en naar de wc gaan. De rest deed mijn vriend en in die weken stonden mijn borsten op behoorlijke spanning. De een wat meer dan de ander idd.

IK ben nu 5 weken en moet zeggen dat het sinds een paar dagen helemaal weg is.

Ik ben rechts en mijn linker was het pijnlijkst, dus denk dat het niks te maken heeft of je rechts of links bent, maar meer hoe dik en sterk je spier is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames

16 september heb ik een borstlift gehad en alles ging eigenlijk vrij voorspoedig.

Maar zonet bij het omkleden (ik doe snachts lekker de sportbh nog aan) ontdekte ik een rood vlekje op mijn litteken wat er vanmorgen nog niet zat. Rede om morgen ervoor te bellen of even wachten nog??

Even voor de duidelijkheid het is onder de tepel op het litteken dat verticaal naar beneden loopt het lijkt wel alsof er onderhuids iets open is gegaan??

Eerlijk raak ik redelijk in paniek

Sorry voor de rare foto anders lukte t me niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.