Ga naar inhoud

adevries : 22 november 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Heb me de afgelopen maanden al aardig ingelezen op dit forum en dankzij alle ervaringen 2 consulten gehad bij Dr Koopmann en Dr De Meyere.

Ik doe veel aan krachttraining en daardoor is mijn vetpercentage flink gedaald, met als gevolg kleinere en slappere borsten. Ik ging van DD naar een kleine C. Na lang twijfelen toch besloten voor een borstvergroting te gaan.

Het consult bij Dr Koopmann gaf me niet echt een goed gevoel. Ik twijfel niet aan zijn kunde, maar had niet echt een klik met hem. Vond hem een beetje ongeduldig. Hij vertelde me dat een ronde prothese, dual plane en tussen de 300 en 400 cc de beste keus zou zijn. Ik mocht na de operatie alleen niet meer fanatiek mijn borst trainen (dan kon de spier de prothese beknellen en verschuiven/vervormen). Ook moest ik het een paar weken heel rustig aan doen en niet sporten. Nu ben ik zo'n fanatieke sporter, dat ik hierdoor ging twijfelen of ik dit wel door wilde zetten.

Toch een afspraak gepland met Dr De Meyere en afgelopen woensdag afgereisd naar Gent. Jeetje, wat een verschil zeg! Zoals iedereen hier al aangeeft, hij neemt alle tijd voor je en is heel rustig en vriendelijk. Hij raadde me ook een ronde prothese aan, maar voor de borstspier en rond de 450 tot 500 cc. Hij vult op wat ik al had, dus ik heb dadelijk gewoon mijn oude maat weer terug :-). Hij zei ook dat ik gewoon mag sporten, zolang ik maar m'n ellebogen niet boven m'n schouders uit laat komen de eerste vier weken en niet spring. De rest van m'n oefeningen (hoe zwaar ook) mag ik gewoon doen! Wat een opluchting!

Dus gister de knoop doorgehakt en een afspraak gepland voor 22 november. Het duurt nog een tijdje, dus zenuwachtig ben ik nog niet. Bovendien lees ik hier alleen positieve verhalen over Dr. De Meyere, dus dat steunt me wel in de overtuiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je datum!!

Ja de Meyere is inderdaad heel rustig en neemt echt de tijd voor je. Ik heb mijn consult ook erg prettig ervaren.

Over 10 dagen is het eindelijk zover dat ik geholpen wordt door hem. Ook bij mij zal het allemaal opgevuld worden. Ben erg benieuwd hoeveel het precies zal worden.

Veel leesplezier hier op het forum en aftellen maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben nog niet zenuwachtig, maar ben wel druk met de voorbereidingen plannen ;) Er zou zoiezo 500cc in kunnen en waarschijnlijk meer, maar dat wordt bekeken tijden de operatie. Ik krijg ronde prothese van Mentor voor de spier.

Ben wel erg benieuwd wat het dan uiteindelijk gaat worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ben nog niet zenuwachtig, maar ben wel druk met de voorbereidingen plannen ;) Er zou zoiezo 500cc in kunnen en waarschijnlijk meer, maar dat wordt bekeken tijden de operatie. Ik krijg ronde prothese van Mentor voor de spier.

Ben wel erg benieuwd wat het dan uiteindelijk gaat worden :D

Wordt het high profile? Kan me niet meer herinneren of dat er bij mij ook ingaat :-$, weet pas sinds gister wat dat is, dus het zei me toen niet veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

adevries, on 22 Sept 2013 - 22:26, said:

Wordt het high profile? Kan me niet meer herinneren of dat er bij mij ook ingaat :-$, weet pas sinds gister wat dat is, dus het zei me toen niet veel...

Ik denk het wel, maar dat weet ik niet zeker omdat hij dat tijdens de operatie bekijkt. Ik ga het volgende week wel nog aangeven dat ik dat wel zou willen :) Ik vind die bolling boven juist zo mooi. We zullen moeten afwachten dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hejhej,

ben nu bijna een maand po ook door dr demeyere. ben er erg tevreden over.

ik kwam voige week bij mijn gyneacoloog en die hij ook dat het zeer goed gedaan was.

veel succes en veel plezier met je nieuwe boobies!! :1:

Das fijn om te horen :-D! Is dus niet voor niks dat iedereen op dit forum zo positief over hem is. Is het je meegevallen? Ook een ronde prothese voor de spier? Hoeveel cc heb je gekregen? Maandje geleden, dus je mag bijna alles weer zeker?

Jij ook heel veel plezier met je boobies ;-)!!

Ik denk het wel, maar dat weet ik niet zeker omdat hij dat tijdens de operatie bekijkt. Ik ga het volgende week wel nog aangeven dat ik dat wel zou willen :) Ik vind die bolling boven juist zo mooi. We zullen moeten afwachten dus

Ja, ik heb precies hetzelfde, ik wil ook zo'n bolling :-)!! Haha, heb dat geloof ik wel 10 x gezegd tijdens mijn consult vorige week, dus denk dat ie de boodschap wel begreep... Maar ik ga het inderdaad ook nog even aangeven. Nog een weekje voor je, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk. k ben een week eerder aan de beurt. Ohhh wat duurt dat wachten lang. Maar ja, als ik hier zo hoor moeten po ook nog geduld hebben.....

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Bij welke pc laat je het doen? En waar ga je voor? Haha, het is inderdaad echt spannend, kan me er nog niks bij voorstellen, jij? Baal er soms van dat ik m'n afspraak zo ver heb weggezet, aan de andere kant kan ik me wel helemaal voorbereiden zo :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das fijn om te horen :-D! Is dus niet voor niks dat iedereen op dit forum zo positief over hem is. Is het je meegevallen? Ook een ronde prothese voor de spier? Hoeveel cc heb je gekregen? Maandje geleden, dus je mag bijna alles weer zeker?

Jij ook heel veel plezier met je boobies ;-)!!

Ja, ik heb precies hetzelfde, ik wil ook zo'n bolling :-)!! Haha, heb dat geloof ik wel 10 x gezegd tijdens mijn consult vorige week, dus denk dat ie de boodschap wel begreep... Maar ik ga het inderdaad ook nog even aangeven. Nog een weekje voor je, toch?

hejhej,

nee geen ronde, dat kon niet bij mij, ik had te weinig eigen weefsel, dus anatomisch voor de spier.

heel mooi resultaat (zie galerij foto tot 2 weken po) maar had graag wel een maatje meer gehad;) (kan niet met deze soort prothese, aantal cc's is dan afh van je oorspronklijke borstgrootte en borstkas enzo)

afgezien vd grootte ben ik wel erg tevreden met het natuurlijke resultaat. ook het littekentje is heel mooi en ongelooflijk onopvallend, nu al!

succes ermee!! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, Succes met wachten... Beetje vergelijkbaar met mijn verhaal. Ik ga 4 oktober voor 450 cc Mentor High Profile, voor de spier.

Van een lege C naar ???

Overigens mag ik echt 6 weken niet sporten, dus heb ik 6 weken vrij genomen (sporten is mijn werk :6: ). Zal wel effies afzien worden ben ik bang en daarom heb ik het al een tijdje uitgesteld. Maar nu moest het er maar een keer van komen... Ik moet er gewoon iets voor over hebben en na die 6 weken gelijk weer aan de bak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hejhej,

nee geen ronde, dat kon niet bij mij, ik had te weinig eigen weefsel, dus anatomisch voor de spier.

heel mooi resultaat (zie galerij foto tot 2 weken po) maar had graag wel een maatje meer gehad;) (kan niet met deze soort prothese, aantal cc's is dan afh van je oorspronklijke borstgrootte en borstkas enzo)

afgezien vd grootte ben ik wel erg tevreden met het natuurlijke resultaat. ook het littekentje is heel mooi en ongelooflijk onopvallend, nu al!

succes ermee!! :1:

Hoi!!

Heb net even gekeken en ze zijn echt mooi geworden! Wat een verschil zeg, direct po en twee weken po! Dacht dat het langer zou duren voordat het er zo uitzag, maar bij jou zijn ze na 2 weken echt mooi geworden!

Was bij mij ook even twijfel of het wel voor de borstspier en rond kon, omdat ik een dunne huid heb daar. Gelukkig had ik vroeger aardig wat weefsel, dus het zou geen probleem moeten zijn!

Hey hey, Succes met wachten... Beetje vergelijkbaar met mijn verhaal. Ik ga 4 oktober voor 450 cc Mentor High Profile, voor de spier.

Van een lege C naar ???

Overigens mag ik echt 6 weken niet sporten, dus heb ik 6 weken vrij genomen (sporten is mijn werk :6: ). Zal wel effies afzien worden ben ik bang en daarom heb ik het al een tijdje uitgesteld. Maar nu moest het er maar een keer van komen... Ik moet er gewoon iets voor over hebben en na die 6 weken gelijk weer aan de bak...

Hoi!! Dank je!! Voor jou is het bijna zover! Ruim een weekje nog! Ben je nerveus? Bij welke pc ga je? Jeetje, 6 weken niet sporten, ik moet er echt niet aan denken :-S... Gelukkig mag ik gewoon krachttraining doen, zolang ik m'n ellebogen maar niet omhoog breng... Springen en rennen deed ik toch al niet ;-). Kan me voorstellen dat je het uitstelde, maar als je het graag wilt, moet je er toch aan geloven... Wat voor werk/sport doe je dan, dat het 6 weken niet mag?

Succes met aftellen, ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet nerveus eigenlijk, maar misschien komt dat nog... Ik ga bij Dr. van der Weij in de Boerhaave Kliniek.

Ik geef groepslessen... Dan moeten je denken aan RPM/Spinning, Bodypump, XCO enz. enz.

Oja, logisch dat dat even niet mag... Ben heel benieuwd hoe ze bij jou worden, aangezien het bij ons redelijk overeen komt, denk ik dat ik ongeveer hetzelfde mag verwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga ook naar dr. De Meyere. Heb telefonisch/mail intake gehad. Hij dacht 350cc. Lijkt mij ook wel goed. Maar wat duurt het lang zeg.......




14 nov ben ik aan de beurt. Af en toe denk ik, zal vast wel niet doorgaan, er zal wel iets gebeuren waardoor het niet doorgaat. Gek he?



We wachten maar.



gr inge


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga ook naar dr. De Meyere. Heb telefonisch/mail intake gehad. Hij dacht 350cc. Lijkt mij ook wel goed. Maar wat duurt het lang zeg.......

14 nov ben ik aan de beurt. Af en toe denk ik, zal vast wel niet doorgaan, er zal wel iets gebeuren waardoor het niet doorgaat. Gek he?

We wachten maar.

gr inge

Spannend zeg, zeker met telefonische/mail intake! Heb je alles kunnen bespreken wat je wilde, of wordt er op 14 november nog beslist?

Haha, dat heb ik ook, dat ik me afvraag of het allemaal wel doorgaat. Het lijkt nu nog alsof het niet echt gaat gebeuren, tis nog zover weg dat ik soms het gevoel heb dat het over iemand anders gaat dan over mezelf. Ik denk dat we richting onze datum steeds meer zullen beseffen dat het toch echt waar is... Jij bent dus ruim een weekje eerder dan ik, kan ik mooi aan jou vragen hoe het ging ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis,

Je kan trouwens BB of Sexymama een pb'tje sturen om je topic titel aan te passen, aangezien je al een datum hebt ;). Mssn wel zo handig, heb je iig alles in 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ga ook naar dr. De Meyere. Heb telefonisch/mail intake gehad. Hij dacht 350cc. Lijkt mij ook wel goed. Maar wat duurt het lang zeg.......

14 nov ben ik aan de beurt. Af en toe denk ik, zal vast wel niet doorgaan, er zal wel iets gebeuren waardoor het niet doorgaat. Gek he?

We wachten maar.

gr inge

Hey!

Ik ben op 8november aan de beurt mij demeyere! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis,

Je kan trouwens BB of Sexymama een pb'tje sturen om je topic titel aan te passen, aangezien je al een datum hebt ;). Mssn wel zo handig, heb je iig alles in 1

Thmx meis! Heb ik net gelijk even gedaan :-D

Hey!

Ik ben op 8november aan de beurt mij demeyere! Spannend!!

Das al snel, nog maar ruim een maandje!! Wat ga je krijgen, weet je dat al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thmx meis! Heb ik net gelijk even gedaan :-D

Das al snel, nog maar ruim een maandje!! Wat ga je krijgen, weet je dat al?

Mijn afspraak ligt vast sinds vorige week :D. Toch lijkt het nog zo lang :o.

Ik krijg in de ene 250cc en 230cc in de andere, omdat ik met een verschil zit, ook een ronde prothese. Je moet anders maar eens kijken naar mijn foto's, daar kan je mijn beginsituatie zien :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 25 oktober aan de beurt bij Demeyere :) heel spannend begint het te worden. .. ik krijg ronde dual plane wrs een 300cc.... aftellen maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.