Ga naar inhoud

Suus78 : 10 oktober 2013 : Dr. Visser : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ga aanstaande dinsdag op consult, heb de operatie wel al vastgelegd voor 10 Oktober. Nog 3 weekjes!!!! Oh en ik ben nu al zenuwachtig voor dinsdag, hoor dan wat ik kan en mag hebben!!!! Hebben jullie nog tips voor consult? Wat doe je aan bijvoorbeeld? Moet je je helemaal uitkleden, tot op onderbroek zeg maar? Moet je op de weegschaal staan?

Ik ga in ieder geval de vragenlijsten die hier op het forum staan doorspitten en zo mijn eigen vragenlijst samenstellen in het weekend.

Over pijnstillers: moet je die van te voren in huis halen of krijg je recept? Wanneer beginnen met vitamine C, nu al?

Alvast bedankt!

x Susan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi suus78,

Oh nee maak je daar maar niet druk over. Alleen je shirtje en bh uit en verder geen weegschaal waar je op hoeft te staan ;)

Ik had een simpel shirtje aan die makkelijk uit kon, maar in principe maakt het niet veel uit. Je krijgt alleen een vragenlijst over eventuele ziektes etc.

Zelf had ik ook een veel vragen mee, maar gelukkig werden die allemaal door de pc al beantwoord.

Over de pijnstillers, paracetamol en ibuprofen had ik van te voren in huis gehaald maar aangezien dat echt 0 effect op mij had weinig aan gehad. De andere medicijnen krijg je op recept mee en moet je even langs de apotheek om die te halen.

Je kan met vitamine C beginnen ongeveer 2 weken van te voren of als je fruitmens bent (zoals ik haha) dan is het niet nodig.

Spannend bijna zover, ga er nog maar flink van genieten dat je alles kan doen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij de Wellnesskliniek pre operatief een Diclofenac zetpil gekregen. nu kan ik daar niet tegen dus niet gebruikt maar je krijgt een receptje mee voor een 3 daagse antibioticumkuur (1x per dag) en voor Diclofenac. Om de hoek bij de kliniek zit een apotheek dus je kan het gelijk ophalen, kosten niet zo gek veel. mocht je net als ik niet tegen Diclofenac kunnen vanwege ernstige maagklachten waarbij maagbeschermers ook niet helpen, dan kun je ook nog een recept bij de huisarts vragen voor Tramadol of Zaldiar (is Tramadol met paracetamol). dat werkt ook echt heel goed.

zorg in elk geval dat je niet zonder pijnstillers komt te zitten!!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.