Ga naar inhoud

Mindy1981 : 3 januari 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen , ik ben Mindy 32 jaar en heb 2 jobs als zelfstandige nl. Nagelstyliste en café uitbaatster . Ik heb inmiddels al twee consulten gehad 1 bij dr. Verdonckt en dr. Wolters , dr. Wolters was ook mijn dokter bij mijn liposuctie een vier tal weken terug , maar de communicatie ligt wat moeilijker aangezien hij enkel Engels of Duits praat . Allebei hebben ze mij dus een borstvergroting met borstlifting aangeraden . Momenteel heb ik een 75 B , en dr. Wolters zei dat 300 cc voldoende was voor een mooi resultaat , ik hoop het want zou toch graag een D cup verkrijgen ;-) zijn er onder jullie vrouwen met ervaringen bij één van de twee dokters ? En hoeveel dagen waren jullie werkonbekwaam ? Vrij belangrijk met mijn jobs aangezien ik het graag in een week zou willen klaren of is dat onrealistisch ? En ook heel belangrijk zijn er onder jullie met veel problemen bij de littekens ? Want die zijn niet min bij een lifting ? Groetjes Mindy :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum

Je onderschat het flink.... :(

Bij een borstvergroting moet je rekening houden met 6 weken geen belasting van je borstspier en geen repeterende bewegingen.... Daar vallen strijken, dweilen, stofzuigen, ramen zemen onder bijvoorbeeld... Je spier niet belasten betekent dus ook: Geen zware borden en geen dienbladen dragen!!

Maar als het goed is, zullen zowel Verdonck en Wolters je dat gezegd hebben??? Zo niet, dan is dat niet zo heel handig natuurlijk....

Als nagelstyliste moet je ook wat oppassen.. want het vijlen van de nagels van anderen, lijkt me ook onder repeterende bewegingen te vallen :unsure:

Als je je er niet aan houdt, kun je kapselcontractie krijgen. Dat gaat pijn doen en kan je borsten vervormen in het ergste geval.. Dat betekend een nieuwe operatie en weer een herstel van 6 weken...

laat je goed informeren dus!!

Je kunt rechtsboven in de zoekbalk zoeken naar ervaringen met de dokters waar je geweest bent. Gewoon hun naam intikken :)

Vind je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even helemaal links onderaan je thema wijzigen in: unlimited!

Veel succes

En veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Mijn operatie ligt vast op 3 februari bij Dr.Verdonck :-))) alsook mijn twee weken verlof ingecalculeerd in de agenda . Best spannend allemaal , ben er ook nog steeds niet uit voor hoeveel cc we uiteindelijk gaan gaan :-/ Ook best wat zenuwachtig en onzeker omdat ik teleurgesteld ben met het resultaat van mijn liposuctie in het zelfde kliniek door dr.Wolters daardoor ook mijn keuze voor dr.Verdonck . De nazorg lijkt me toch minder in de Wellnesskliniek . Graag zou ik toch jullie ervaringen met dezelfde dokter en operatie willen delen . Groetjes Mindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben geopereerd in de Wellnesskliniek, maar niet bij Dr. Verdonck. Wel door Dr. Visser. Wat betreft de nazorg, die is inderdaad niet al te fameus in deze kliniek. Ik vond het er niet echt persoonlijk. Maar dat is ook niet het belangrijkste. Het belangrijkste is het resultaat, mooie borsten!! Ik kreeg ook 300cc en zat ook op een B-cupje, nu zit ik op een volle D. Ik krijg enkel complimenten over m'n borsten, zelfs van veel vrouwen.

Wat betreft het herstel, was ik toch zéker 4 weken uit. Ik hoop voor je dat je het gaat aankunnen na 2 weken, want toen kon ik zelf nét terug zelfstandig m'n bed/zetel uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

oei lifting en vergroting en dan maar 2 weken vrij.. Dat is denk ik wel een beetje vragen om problemen hoor!! Zeker als ik je eerste bericht lees qua werkzaamheden...

Vergeet niet dat je maar 1 keer je herstel doet!!

Sowieso mag je 6 weken geen reperterende bewegingen doen, niet meer dan 2kg tillen en je ellebogen niet hoger dan schouderhoogte doen....Dat gaat zeker in een cafe heel moeilijk worden.. Ook is de narcose een aanslag op je lichaam en kan je zeker de eerste periode heel erg moe van zijn..

Ik wil je niet bang maken , maar vraag me echt af of het verstandig is om zo kort vrij te nemen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja hoor dit nu vaak , maar das het nadeel aan zelfstandige zijn , ik kan echt niet langer , café valt er altijd een mouw aan te passen , mijn ventje is er altijd voor hulp , maar de nageltjes niet . Maar heb een goei freesmachine voor te vijlen dus laten we het allerbeste maar hopen dan :-/ ben onlangs wel nog een kledingzaak begonnen met vriendin ook maar is lichamelijk ook niet zo zwaar werk . Begin hier wel wat schrik te krijgen voor de pijn hoor als ik dat hier allemaal zo lees ;-))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja naar mijn mening onderschat je het behoorlijk!!

Het punt is wel dat je alleen jezelf ermee hebt als je te snel weer aan het werk gaat of als je je borsten te snel belast.. kapselvorming heb je in verschillende gradaties waarbij bij de ergste gradatie je borsten vervormen en je erg veel pijn ervaart.. Zoals best boobie hierboven al aangeeft moet je dan opnieuw onder het mes en heb je opnieuw een herstel periode..

Je zou eens goed de verhalen door moeten lezen van hoe de vrouwen hier het hebben ervaren, de herstelperiode na een lifting en een vergroting...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken je probleem van zelfstandige. Ik heb het daarom ook in de kerstperiode ingepland en start met werken op dag 16 PO. Ik kan je nog niet vertellen hoe dat is gegaan want ik ben nog niet zover. Zoals het er nu voor staat, zie ik mezelf er prima toe in staat en ik zit 'pas' op 9 dagen PO. Oh en ik werk alleen maar met m'n handen/armen.

Mijn operatie ging, volgens mij, vlekkeloos en het herstel net zo soepel.

Een weekje vrij is wel echt (te) kort; ik zou er 2 voor vrij nemen om te herstellen en je goed te verwennen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het velthuis mag je na een week voorzichtig beginnen met werken na een lift , ik was ook na 3 dagen alweer de straat op en van alles aan het doen maar of het verstandig is?

Het verschilt ook pp hoeveel last je gaat krijgen , ik zelf had na een vergroting en ook de borstlift bijna geen pijn en kon alles meteen weer doen . M'n vriendin die bij welness is geweest was weer echt 2 weken knock out zowat en dat voor de spier zelfs . Denk dat je dat pas na de ingreep kan inschatten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ging vandaag heel blij op consultatie bij dokter Verdonck voor borstvergrotint maar ja wat teleurgesteld naar huis!! Zei me dat als ik borstvergroting wou doen ik borstlifting moest doen ook en dit schrikt me enorm af want zijn blijkbaar heel groot littekens!! ho ben zo ontchoogeld!!!! Heb jij hiervan geen schrik? Ken jij mensen die de 2 hebben gedaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging vandaag heel blij op consultatie bij dokter Verdonck voor borstvergrotint maar ja wat teleurgesteld naar huis!! Zei me dat als ik borstvergroting wou doen ik borstlifting moest doen ook en dit schrikt me enorm af want zijn blijkbaar heel groot littekens!! ho ben zo ontchoogeld!!!! Heb jij hiervan geen schrik? Ken jij mensen die de 2 hebben gedaan??

ligt er aan bij wie je het doet, ik was heel bang voor de littekens juist omdat ik getint ben , maar je ziet al bijna niks meer na 4 weken po sta er echt versteld van
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ging vandaag heel blij op consultatie bij dokter Verdonck voor borstvergrotint maar ja wat teleurgesteld naar huis!! Zei me dat als ik borstvergroting wou doen ik borstlifting moest doen ook en dit schrikt me enorm af want zijn blijkbaar heel groot littekens!! ho ben zo ontchoogeld!!!! Heb jij hiervan geen schrik? Ken jij mensen die de 2 hebben gedaan??

Ik zou zeggen, kijk eens bij een aantal leden hier van het forum bij een borstlift.. Het lijkt heel erg te worden, maar als je de na foto;s bekijkt dan valt het reuze mee... Bijvoorbeeld bij Ingrid K zie je echt bijna niks meer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi lotgenootjes , sinds gisteren mijn operatie achter de rug en alles goed verlopen :-) vlak voor de operatie heeft dokter Verdonck na overleg met tweede chirurg dr, damen besloten om toch geen lifting te doen , blijkbaar was ik een moeilijk twijfelgeval zoals ze zelf zeiden . Was eigenlijk wel aangenaam verrast :-) heb nu 425 cc gekregen achter de borstspier . Mijn eerste nacht was wel hels totaal niet kunnen slapen vooral door rugpijn . Deze middag wat slaap kunnen inhalen , pijn is verdraagzaam , eigenlijk meer last van de rug dan van de borsten . Ik heb wel nu een bondagetape omgekregen samen met borstband na twee weken mag ik maar sportbeha , jammer want nu zie ik mijn nieuwe boobies niet :-( wat ik nu wel heb vandaag is enorme jeuk en niet enkel waar ik genaaid ben echt overal kom er gek van ! Zou dat van die band kunnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!!

Wat fijn dat je lift niet nodig was.

Ja die eerste nachten zijn vaak niet de beste. Zorg dat je schuin omhoog ligt en een kussen onder je benen doet. Ik had ze tegen mijn billen liggen. Dit scheelt een hoop voor je rug. Ik had zelf ook een voedingskussen waar ik in lag en dat was heerlijk!

Doe lekker rustig aan en neem de tijd om te herstellen.

Ik ga je titel nog even aanpassen voor je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.