Ga naar inhoud

Even voorstellen


Tasha1985

Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik ben natasha van Antwerpen. 28 jaar en mama van twee kindjes.

Ik zit al van men tienerjaren te dromen over een borstvergroting en nu vind ik dat het er eindelijk tijd voor is. Ik heb een à cup, gelukkig nog wel mooi en stevig na de geboorte van men kindjes.

Ventje is er Content over maar ik zou elke dag kunnen Wenen als ik voor de spiegel sta. Dat moet gaan gedaan zijn vind ik zo. Nu draag ik Continu push ups en gevulde beha's maar ik wil ook wel eens een keertje kunnen pronken met een mooi decolleté.

Nu enkel nog een goed adresje vinden

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Een goed adresje? Nou, ga eens op consult bij dr. de Meyere in Sint-Denijs-Westrum :) Zijn kliniek heet Artemedis.

Ik ben zelf door hem geholpen en zeer tevreden (samen met nog een heleboel meiden hier op het forum :) )

Je zou hem eens kunnen zoeken via de zoekbalk rechtsboven. Mocht je de zoekbalk niet vinden, dan moet je eerst even het thema wijzigen, helemaal linksonderaan de pagina, in 'unlimited'.

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.