Ga naar inhoud

Welke sportbeha?


channie86

Aanbevolen berichten

Ik had zelf een postoperatieve bh van Anita. Die is wel heel duur (100 euro), maar heb hem echt non-stop gedragen zowat! Vond die van de hema zelfs vervelend zitten vergeleken bij deze. Hij geeft echt veel steun en heeft ook een voorsluiting. :) Gebruik 'm nu als sportbh en vond het de 100 euro echt wel waard, die van de hema vond ik de eerste weken echt vervelend zitten.. alsof ie weinig steun gaf.

Andere die ik hier wel eens voorbij die komen is de shock-absorber. Misschien dat degene die hem hebben er iets meer over kunnen vertellen, maar hij schijnt heel goed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb een kliniekbh die echt veel te strak zit (70c). Ik heb nu een hema bh in 75c gekocht, maar dit zit ook nog wel erg strak en oncomfortabel aan de onderkant, terwijl een 80 toch echt weer te groot is. Ben dus benieuwd welke bh wel comfortabel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fila met voorsluiting misschien? Ik heb hem zelf niet gehad, maar hoor van verschillende meiden dat hij lekker zit. Helaas zijn er ook meiden die hem niet zo fijn vinden. Hij is wel goed qua level en hij ziet er zo uit:

Dan heb je idd Anita, die heeft verschillende modellen.... Volgens mij kun je die krijgen op:
www.kiesdejuistesportbh.nl
Waar trouwens nog meer medische of post-operatieve bh's te vinden zijn
Dan heb je nog de Triumph Tri-action Workout. Die is over het algemeen ook fijn. IK vond hem tenminste goed. Hij is ook een level 4 en dat is wat je moet hebben :)
Ziet er zo uit:
Op deze website is trouwens ook de Shockabsorber te vinden.
Fijne website trouwens, heb zelf wel eens wat besteld bij hun, en ze zijn echt goed in leveren en zo :) Vandaag voor 16 uur besteld, is morgen al in huis :) Alleen als je moet retourneren betaal je iets, verzendkosten voor het bezorgen zijn gratis :)
xxx BB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle tips! Ik wilde net een bh gaan bestellen via www.kiesdejuisteportbh.nl. Ik stond op het punt om de bestellen de deur uit te doen, toen ik toch maar eerst even ging googelen naar deze webwinkel. Nu blijken er heel veel klachten te bestaan, en er hebben zelfs een hoop mensen aangifte gedaan van oplichting! Ik heb gelukkig dus niet besteld, en ga kijken of ik de bh ergens anders kan bestellen. Maar ik wilde jullie toch maar alvast waarschuwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Anita Care bh ook de post operatieve bh met compressieband. Erg prijzig maar een genot. En daarbij heb ik een Carefix Bella post-op bra gekocht voor afwisseling. Dit ivm de bandjes die bij de anita bh breder zijn en dit niet onder elk truitje past. De carefix zeker goedkoper en zit ook super fijn en zacht.

Aan laten meten bij Rose Body Care in Annen. Hier helpen ze je fantastisch, zien ze zo je maat, kun je passen en kijken naar verschillende bh's en ga je naar huis met een goed gevoel. Via internet blijft toch een gok vind ik.

Groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.