Ga naar inhoud

via de tepel!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb mijn operatie 3 oktober!

begint af te korten.

Ben ondertussen al 3 keer op consultatie geweest, wou vooral duidelijkheid over de maat.

nu het zo dichtbij komt, begin ik weer te twijfelen.

Aan 1 kant moet een minilift gebeuren, dus zal het litteken sowieso volledig rond de tepel zijn.

Aan de andere kant zou het alleen een half maantje zijn, maar als ik wou kon het ook aan die kant onder de borst!

bij mijn laatste gesprek had ik gezegd dat ik voor het halve maantje ging, zodat het aan beide kanten op dezelfde manier is.

Nu ben ik toch weer aan het twijfelen, stel dat het litteken echt niet mooi word, dan is het beter dat ik aan de ene kant onder de borst neem, zodat ik toch 1 mooie borst zal hebben!

Heb al foto's gezocht maar vind er echt heel weinig via de tepel!

Heb er echt bang voor dat het resultaat niet mooi gaat zijn!

Iemand ervaring hiermee?

Of foto's?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

NIet twijfelen ;) haha, dat gaan we op een gegeven moment allemaal doen :45:

Genoeg cc, niet te veel, niet te weinig? Wil ik dit wel echt? Is het echt nodig? Wordt het mooi? hihi, allemaal retorische vragen he ;) Vragen waar we straks pas antwoord op hebben, als de bv gedaan is :D

Heb je al eens gekeken bij de borstlifting en de borstverkleiningen? Daar wordt vaak gesneden rond de tepel. In het begin ziet het er vaak wat minder mooi uit, maar vaak zie je na een tijdje helemaal niks meer ervan!! De meeste tepels herstellen heel mooi!

Ik denk niet dat je voor de zekerheid onder je borst het litteken meot laten plaatsen.... Uiteraard wordt het daar ook heel mooi, maar ik zou het aan beide borsten op dezelfde plaats willen hebben, denk ik :)

Uiteraard moet je dit zelf beslissen, maar ik denk dat je je wel aan je oude beslissing kunt houden ;)

Succes met denken :35:

En alvast succes met je operatie (ik zal in die tijd heeeeeeeeeel weinig online zijn namelijk)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Riri

Ik heb zelf mijn prothese in de borstplooi (onder borst) gekregen, dus heb zelf geen ervaring met een litteken rond de tepel. Zoals best_boobie hierboven zegt, zou ik je ook aanraden om aan beide kanten hetzelfde te doen. Lijkt me mooier dat het bij beide borsten hetzelfde is en doordat het maar een minilift is, denk ik ook wel dat het litteken mooi gaat herstellen.

Veel succes en probeer niet teveel na te denken en te twijfelen ;-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Vaak genezen de littekens rondom de tepel supermooi. Ikzelf heb een lift gehad, en de littekens rond de tepels zijn vrijwel onzichtbaar. Mijn vriendin heeft haar vergroting ook langs de tepel gehad en daar zie je niks meer van!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingerid K

Bij jou is het inderdaad heel mooi genezen! Echt heel mooi, hopelijk word het bij mij ook zo mooi!

Had gelezen dat je via de tepel meer risico's hebt op infecties, kapselvorming enzo.

Vandaar ik ook weer beginnen twijfelen ven! :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Riri, langs de tepel is het schijnbaar iets moeilijker voor de pc om een goede pocket te maken, maar als jouw pc dit vaak doet zal dat geen probleem zijn! waarom meer kans op infecties zou ik zo niet weten? t ligt niet in een gebied met meer zweetproductie enzo? Het nadeel is dat als je prothesen verwijderd moet worden dat dat dan wel via de borstplooi moet gebeuren.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.