Ga naar inhoud

Dringende vraag rond chirurgen Limburg


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben hier nieuw op het forum en heb hier en daar al wat gelezen en opgezocht.

Ben 29 jaar en heb cupmaat 80F en heb EINDELIJK overwogen om een borstverkleining te laten doen.

Door een kennis ben ik doorgestuurd naar Dr. Nolens in Hasselt, zij had hier goede ervaringen en resultaten mee.

Ik ben ondertussen ook al bij hem op controle geweest, bij de CM voor goedkeuring terugbetaling en is goedgekeurd.

Nu bel ik vandaag voor een afspraak voor de operatie zelf en zegt hij dat hij vast zit met zijn rug en dat hij niet weet hoe dit gaat uitdraaien.

Operatie of niet voor hem. Dus hij wou niks vastleggen.

Hij heeft mij 2 andere namen gegeven van dokters die goed zijn zegt hij. Namelijk Dr. Lauwers in Sint-Truiden en Dr. Geulinks in Hasselt, Salavator.

Heeft iemand hier ervaringen mee??

Alvast mercikes...

Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, helaas weet ik niets over deze pc's....

Heb je al eens gezocht via de zoekbalk rechtsboven? Heel misschien dat je daar iets kunt vinden? Mocht dat niet lukken, dan zijn deze artsen niet bekend op het forum....

Zie je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even je thema wijzigen in 'unlimited'. Dit kan helemaal links onderaan op de pagina :)

Veel succes!! En wat balen dat die pc nu wat aan zijn rug heeft.. pfff, hij kon ook niet aangeven hoe lang het ging duren?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.