Ga naar inhoud

Voorbereiden op de operatie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Vraagje... Wie heeft er voor ze bv al wat extra vitamines

Geslikt en bijv arnica in het water genomen

Wat zijn jullie bevindingen is het de moeite waard?

En wat kan ik het beste gebruiken

Ik hoop op een zo spoedig mogelijk herstel

Omdat ik een kleintje van 6 mnd heb

En zo snel mogelijk weer op de been wil zijn

Bij mijn eerste bv 10 jr geleden adviseerde me chirurg

Alleen vitamine c te slikken

Ik rook en drink niet

Wie kan me helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb zelf geen arnica genomen (geloof er niet zo in hihi.. heb het als verpleegkundige ook zelden bij mensen gebruikt, want vond het niet goed helpen)

Wat ik wel gedaan heb, is al een week van te voren gestart (of was het nou al 2 weken van te voren..? weet ik niet meer precies) met vitamine C 1000mg te nemen. 1 per dag. Daar ben ik de eerste twee weken na mijn bv nog mee doorgegaan.

Voor mijn gevoel was het goed om te doen, of het echt geholpen heeft, weet ik natuurlijk niet, want heb geen tweelingzus die het niet genomen heeft haha.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo :)

Ik ben bezig met Arnica D6 druppels en Vitamine C kauwtabletjes, of het inderdaad werkt weet ik niet want ik word volgende week pas geopereerd maar ik hoor er veel goede reacties over dus ik dacht: waarom ook niet...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al een paar jaar dagelijks multivitamine bruistabletten.

Ben een paar weken voor de operatie elke dag frambozen gaan eten en doe dat nog steeds.

Zitten meer vitamines in dan in kiwi`s en vol met antioxidanten.

Arnica druppels heb ik niet gebruikt, had helemaal geen blauwe plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig krijg je geruwde prothesen

Die mag je ABSOLUUT niet masseren!! Dat moest bij de gladde wel, om overkapseling te voorkomen, maar bij de geruwde prothesen mag dat dus niet meer. Als je namelijk gaat massseren, haal je heel het effect van het ruwe van de prothese weg. Je maakt dan namelijk het kapsel glad aan de kant waar het over je prothese zit en dus kun je dan alsnog overkapseling krijgen omdat het kapsel geen houvast heeft, wat het normaal wel heeft aan de geruwde prothese :)

In accz adviseren ze wel nog te masseren, maar dit is dus echt een achterhaalde methode, en is echt slecht voor je borsten, dus niet doen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.