Ga naar inhoud

Voorstellen. (BV/Bergmankliniek/Dr de Blécourt)


Dilletje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

mijn naam is Dunja en ik heb vandaag mijn eerste consult gepland bij de Bergman kliniek in Bilthoven.

Ik ben 19 jaar en loop al 5 jaar met dezelfde cupmaat (kleine 75B). Het wordt nu wel tijd vind ik zelf.

Ik ga donderdag op eerste consult bij Dokter de Blécourt in Bilthoven.

Ik werd erg vriendelijk telefonisch ontvangen en ze stelde me gelijk gerust dat het heel normaal is om zenuwachtig te zijn.

Als tip gaf zij mij om de vragen op te schrijven zodat ik al mijn vragen kon afvuren op de arts.

Ik heb op dit forum al eerder gelezen over de ervaringen bij dokter de Blécourt en dat vond ik positief.

Ik hoop hier ervaringen te kunnen delen en een beetje steun te vinden. Ik ben nu al zenuwachtig.

Groetjes, Dunja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik ben 1 week PO! Ook bij Blecourt un Bilthoven!

Tot nu toe zeer tevreden! Lees mijn verslag en kijk gerust naar mn foto's. alles is openbaar!

Waar wil je heen qua maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik ben 1 week PO! Ook bij Blecourt un Bilthoven!

Tot nu toe zeer tevreden! Lees mijn verslag en kijk gerust naar mn foto's. alles is openbaar!

Waar wil je heen qua maat?

hoi hoi,

zien er idd goed uit, ik heb nu 70 a ik krijg tussen de 200 en 260 cc dus ben benieuwd ben best dun dus ik wil geen balonnen maar natuurlijk, ben wel zenuwactig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Op 7 oktober ben ik ook door Dr. De Blecourt geopereerd in het Vlietlandziekenhuis. Een borstlift met protheses en een buikwandcorrectie. De borsten zijn nu al erg mooi! De hechtingen zijn erg mooi en weinig zichtbaar. Deze arts is heel reëel, draait niet om antwoorden heen en hij is ook aardig. In mijn buik houdt ik wat vocht vast (voor de rest is hij al erg mooi aan het worden) en daarvoor moet ik bij hem terug komen. Dat vocht haalt hij weg. De nazorg is dus ook prima. Het scheelt idd veel geld wanneer je in het Vlietland ziekenhuis door hem geopereerd wordt. Daarbij is het ook wel een prettig idee, in het ziekenhuis is alle zorg voor handen. Ik mocht na 2 nachten (en 2 1/2 dag) naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.