Ga naar inhoud

Wie is ook door Onno 'geholpen'?


Tishje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wie is hier op t forum door Onno Schuitema geopereerd? Hoe zijn jullie over hem? Is t goed gelukt, zou ik evt foto's mogen bekijken?

Ook nog een andere vraag.. Ik heb gelukkig nog een afspraak met Onno, maar heb alleen de protheses nog maar bij Diana gepast. Mn man en Diana vonden ze oke, maar met mn shirt erover en ze bekijken in de spiegel von ik t wel meevallen maar zij bleven stug volhouden dat dit t beste bij mn lichaam zou passen.

Ik ben benieuwd wat PC Onno hier van zal zeggen. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak met hem.

Gr. Tishje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tishje :-)

ik ben 15 augustus ook geholpen door onno schuitema

en ik zal zeggen hele aardige man je word heel goed geholpen en ook na de operatie word je in de watten gelegt...

heb onwijs weinig pijn gehad en door mijn snelle herstel mocht ik al na 4 weken bh's kopen me so happy! :-D

mijn littekens zien er ook super mooi uit! hij heb het heel mooi gedaan gelukkig wel!!

wanneer word je geholpen?

gr Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te 'horen' Amanda.!! Echt.!! Voelt goed want ja hij gaat mij ook nieuwe boobs geven haha.

Ik heb as vrijdag een gesprek met Onno. Met Diana afgesproken om de medium profile te nemen maar daar kom ik wel op terug. Denk echt dat ik vrijdag met Onno wil bespreken voor de high profile.

Waar heb jij voor gekozen?

Groetjes, x Tishje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haii!

oww wat spannend he het komt nou wel heel dichtbij voor je :-D

ik ben van een 75 (kleine b naar een D gegaan dual plane 375cc en ben super tevreden!! heel weinig pijn gehad had alleen het gevoel dat ik erge spierpijn had maar dat was het alleen maar. en dat duurde ook niet zo lang na 5 dagen liep ik alweer buiten met mn hond.

en als ik jou was zou ik idd heel goed met Onno bespreken wat het beste bij jou past je wilt namelijk achteraf geen spijt van krijgen.

ik probeer morgen paar foto's erop te zetten :-)

Xx Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

haii!

oww wat spannend he het komt nou wel heel dichtbij voor je :-D

ik ben van een 75 (kleine b naar een D gegaan dual plane 375cc en ben super tevreden!! heel weinig pijn gehad had alleen het gevoel dat ik erge spierpijn had maar dat was het alleen maar. en dat duurde ook niet zo lang na 5 dagen liep ik alweer buiten met mn hond.

en als ik jou was zou ik idd heel goed met Onno bespreken wat het beste bij jou past je wilt namelijk achteraf geen spijt van krijgen.

ik probeer morgen paar foto's erop te zetten :-)

Xx Amanda

Hey Amanda,

Hoe gaat t nu met je en je boobs?

Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien? Picture please haha.

Mijn operatiedatum staat nu ook vast en ook de CC's. Duurt alleen nog zo lang tot midden december helaas..

Groetjes Tishje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.